Dancevalley 2005 - 3 päivää bileilyä

Back to muu maailma O

Dance Valleyn nettisivuille on tullu line-up ja kaikkee kivaa infoo!!

http://www.dancevalley.com *jiihaa**plur**jiihaa*

shittii infoo paremminkin. kohtuu tylya et damissa asuvat festarivieraat ei paase yoks kotiin! meil ei tosin sita ongelmaa ole mut taa varmaan karsii frendeja...

No toi kyl kertoi sen ettei tarvii lähteä tänä vuonna mestoille (olin tosin muutenkin aika varmasti jäämässä pois). Mun vanhaa persustani ei saa leiriytymään pariksi päiväksi mestoille, joille en saa teltan tmv lisäksi vähintään omaa autoa ja oikeutta hilpaista muualle ja takaisin jos siltä tuntuu.

sucks ass jos festarialueelt ei pääse käymään poissa :( no katotaan tuleeko siltikin lähdettyä kokemaan kekkerit

No toihan on ihan anuksesta, jos sieltä alueelta ei pääse pois. Mä kun en suunnitellut mitään telttamajoitusta! Eli nää kemut meni kyllä uudelleen harkintaan..*hmph*

voihan sita menna vaan toisena paivana :) circolocon esiintyjat on varmistettu:

Circo Loco

Timo Maas
Richie Hawtin vs. Ricardo Villalobos
Tania Vulcano
Cirillo
Luciano
Clive Henry
Locodice
Fabrizio
Andrew Grant

+ ilmeisesti sander k ja matthew dekay

Eli siis pakko hommata teltta jostakin..Itselläni kun on jo kahden päivän lippu tulossa..Itse tosin suunnittelin hostellia mutta

Tonne olis todellakin päästävä.. jos osais taikoa rahaa

[q]Jone, 31.3.2005 08:44:
No toi kyl kertoi sen ettei tarvii lähteä tänä vuonna mestoille (olin tosin muutenkin aika varmasti jäämässä pois). Mun vanhaa persustani ei saa leiriytymään pariksi päiväksi mestoille, joille en saa teltan tmv lisäksi vähintään omaa autoa ja oikeutta hilpaista muualle ja takaisin jos siltä tuntuu.
[/q]

Joo, toi on aikas nihkosta! Asuntoautossa olisi ollut huomattavasti miellyttävämpi meininki, puhumattakaan sitä oman ja omaisuutensa turvallisuudesta telttaan verrattuna. Toisaalta, auto-hommelin kyllä ymmärtää sillä, että autojen tarkistaminen kaikista laittomista seteistä veisi järjestysmiesarmeijalta ainakin viikon ja campping alueelle mahtuu paremmin telttoja...

Siltikin, noista jutuista riippumatta, nää kekkerit kyl taitaa määrätä meitsin loppukesän aikatauluja...

[q]DjBeliar, 4.4.2005 12:35:
puhumattakaan sitä oman ja omaisuutensa turvallisuudesta telttaan verrattuna.
[/q]

Tää on nimenomaan se pääsääntöinen faktori miksi mulle ei homma natsaa mitenkään.

Jos lähtisin tonne, niin lähtisin liikkeelle liki 3ke varustuksen kanssa, joka pitäisi saada turvattua varmuudella ja johon pitäisi tarvittaessa olla access n. kymmenessä minuutissa. Ei huvita kantaa kaikkia kamerakamoja selässäkään kaiken aikaa ja nukkua ne kainalossa.

[q]lulu., 26.3.2005 21:19:
Tänne ois kiva suunnistaa....*piis*
[/q]*jiihaa* khainny suunnistetaa!!!!

Hyvin nihkeet nettisivut, eihän tonne ole edes päivänmääriä viititty laittaa. Tuntuu että systeemit ja infot on tarkoitettu vain oman maan bilekansalle.

Hyvin huonoa kokemusta noista telttamajoituksista mihin kamat pitää jättää yksinään moneks tunniks, viimeks lähti kaikki kun rosvo kävi ja vielä yön aikana kun nukuttiin. Panee miettimään että onkohan alueella jokin säilytyspaikka mihin parempaa kampetta voi viedä turvaan esim. yön ajaksi.

monta muttaa on matkassa vielä, kova halu on kyllä lähteä.

Muuten, miten lähellä toi festarialue on esim. Damia. Kun ei tuota karttaakaan löydy. Kai sinne bussilla pääse aina jostain...

no onhan toi nyt sentaan englanniks. lokeroitakin nakyy loytyvan.

syy telttamajoitukseen on se, etta spaarnwoude on luonnonpuisto eika mikaan bilestajille rakennettu betoniplantti. sinne ei siis voi lahtea millaan miljoonalla karavaanilla ajeleen jos haluaa etta puistosta on jotain iloa taman viikonlopun jalkeenkin. lisaks paikka on ihan skutassa ja motareiden ymparoima, joten ymmarrettavasti ei ole hyva idea paastaa kuuden niitin voimalla bailaavia ulkomaalaisia (ja paikallisia) hortoileen ymparistoon keskella yota. harmi tietysti meille muille.

festerin alkaessa ja loppuessa on tarjolla bussikyyteja amsterdamiin, tasta tulee lisainfoa myohemmin.

onneks oon tullu siihen tulokseen et taidan mennä nature one:iin mielummin kun tänne, sinne pääsee menee omalla autolla ja siellä on ilmaiset bussikuljetukset kaupunkiin joka päivä, missä voi käydä peseytymässä uimahallilla ja tankkaamassa kalja ja ruokavarastoa. hintakin taitaa olla pikkusen halvempi kun tonne DV:hen. tossa kuva jossa on pieni osa leirintä alueesta.

Suoraansanotusti vitutaa tuo, ettei alueelta pääse pois. Jää kyllä väliin. Ei huvita kanniskella kaikkia tavaroita 24h.

hehheh tast voi tulla aika rankka reissu...khih khih, ja paasee telttailee, jeee!!*plur*

meitsi on messis...hymm muita tulos uk.n suunnalt??

Hahahaa tuolta on sitten hyvä ettii omaa telttaansa..Pitää suunnitella tarkasti,että miten sen tunnistaa ja missä se sijaitsee*nauru*. Mutta tulipa eilen onnellinen olo,kun Dance Valleyn lippu tipahti postiluukusta*hymy*

Hmm .. joo ei kyl mikään telttaretki nappais täs iäs enää

DV-liput tulivat jo aikoja sitten ja nyt on lentoliputkin plakkarissa. Meidän suunnitelmiimme kuuluu melkein viikon lomailu Amsterdamissa ja lähialueilla, joten muutama yö leirintäalueella ei haittaa, kun pääsee hotellissa yöpymään muina päivinä.

Odotukset bileiden suhteen ovat korkeampaakin korkeammalla, tulee varmasti aivan mieletön reissu. Olis kyllä mukava tietää, onko klubbarilaisia paljonkin tulossa paikalle. Muutaman tutun tiedänkin jo...

http://www.clubrush.org/files/dance_walley.gif

>>> lisätietoa matkasta kimppakyyti topicin alla


DanceValleyn lippuja saa 8.6. alkaen Noususta

O