Päivän uutinen
[q]josbe, 8.5.2008 15:06:
En tiia miks, mut jotenkin taa otsikko pisti naurattamaan. Ok, hyvat tarkoitusperat kuitenkin... :)
http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Heidi+Hautala+vaatii+Ven%C3%A4j%C3%A4lle+toimivaa+demokratiaa/1135236179298
Ma vaadin Afrikan lapsille ruokaa kans.
[/q]
Katoin ihan samaa. Ja mielessä käväisi ajatus, että "Siinähän vaadit :)"
[q]Occu, 8.5.2008 16:20:
http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Lind%C3%A9n+vaatii+nopeaa+laajakaistaa+koko+maahan/1135236162789
siinä on toinen vaatija.
paljonkonhan toikin hanke tulisi maksamaan jos jokaiseen kämppään lapin käsivarressa vedettäisiin laajakaistakaapeli.
tosin hyvähän se olisi jos jokaisella olisi mahdollisuus nopeaan nettiin.
[/q]
Niin. No jos me halutaan, että koko Suomi pysyy kehityksessä ja sivistyksessä mukana ja että porukka ei pakkaudu vain suuriin kasvukeskuksiin, niin kyllähän se sitä tarkoittaa, että toimivat tietoliikenneyhteydet pitää taata kaikille. Esim. siellä lapin käsivarressa voisi olla hyväkin omassa rauhassa vääntää jotain koodia, leiskaa, projektikaaviota, pohjapiirrustusta, sinfoniasävellystä tai ihan mitä vain, johon sinällään ei tarvita fyysistä paikkaa, mutta jotta hommat pyörii täytyy yhteyksien olla kunnossa. Ihan pelkkä posti ei oikein enää riitä kaikkeen.
Jopa meidän asiakaspalvelusta on väläytelty kymmenien vuosien visiona, että aspa ei olisi enää kiinteästi jossakin rakennuksessa. Kyllähän se onnistuisi jo nytkin, jos vain firman kulttuuri tukisi sitä, että töitä tehtäisiin etänä. Onhan meillä kännykät ja kannettavat.
Tätä kehitystä silmälläpitäen on ihan oikein, että jokaiselle taataan "samat" mahdollisuudet tiedonsiirtoon. Lindén nyt aina välillä muutekin puhuu vähän hassuja, että kai tuon voisi ottaa keskustelunavauksena aiheesta. Ehkä se ei ihan tarkoita sitä, että vedettäisiin sitä piuhaa sinne pusikoihin, mutta että kuinka esim. langatonta järjestelmää voitaisiin kehittää niin, että se täyttäisi tulevaisuuden vaatimukset.
Ja turhaa on esim. nillitys tuon hankkeen kustannuksista. Aika paljon valtion varoja valuu myös tänne ruuhkasuomeen, jossa niistä pääsee nauttimaan iso osa väestöstä kyllä, mutta ei ihan kaikki.
Matkustaja sai kannabikäärön tullilta Japaniassa
Toi viimeinen lause on ihan paras: "'Jos joku matkustaja sattuu löytämään huumeet, pyydämme häntä palauttamaan ne meille', tullin tiedottaja vetosi."
As if
[q]*Stardust*, 11.6.2008 19:34:
Afganistanista löytyi ennätyssuuri marijuanakätkö
Julkaistu: 18:20
KABUL. Afganistanin viranomaiset kertovat löytäneensä 236 tonnia marijuanaa, joka oli kätketty lehdillä peitettyyn kaivantoon.
Kyseessä on erään virkamiehen mukaan kaikkien aikojen suurin huumelöytö.
Maanantaina Kandaharin maakunnasta löydetyn huume-erän arvoksi kerrottiin yli 260 miljoonaa euroa. Huumeet tuhottiin polttamalla löytöpaikalla. *super**känni*
[/q]
Kysymys kuuluu, että kauanko siihen polttamiseen meni
Kutosen Juhannustanssit on päässyt valtakunnan ykkösmedian uutiseksi. JEE!
Toi on semmonen tapahtuma, jonka takia vois vaikka jäädäkkin kaupunkiin, mut emmä. Mä meen kuitenki ihan oikeisiin lavatansseihin.
[q]Verano, 25.8.2008 11:06:
"Uusia jyrsijälajeja ovat muun muassa tikutakut, myllikät, hiirulit, hiirut ja hiiruset."
Siis mitä vittua :DD
Onks noi erehtyneet, ei tänään oo ensimmäinen huhtikuuta!
[/q]
Mulla kävi ihan sama mielessä kun tota luin
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1602452
Ere <3
Pikku hiljaa alkaa kaikki vanhat mestarit tippumaan :( "Speden troikasta" meni ensin mestari itse seitsemän vuotta sitten. Sen jälkeen 2006 Ville-Veiko salminen, 2007 Marjatta Raita ja tämän vuoden alussa Tapio Hämäläinen. Salmisen simppa on jo ihan finaalissa, joten sekin voi olla vaan ajan kysymys.. Vesku sentään vielä porskuttaa Tosin hänkin on ollut todella paljon ylipainoinen jo vuosia, joten en ihmettelisi jos terveys alkaisi kohta puoleen pahasti pragaamaan silläkin. Ai niin ja Leo "stadin kundi" Jokela toki Jolta räjähti maksa jo 70-luvulla.
En mä löydä tuosta autoverotuksen uudistuksesta oikeastaan mitään muuta huonoa kuin se, että dieselin käyttövoimavero ilmeisesti säilyy ennallaan.
Kofeiinia ei suositella lainkaan alle 15 vuotiaille
Joo, kyllä mä olen tiennyt, että kofeiini ei tee hyvää lapsille, mutta oli tämä silti aika pysäyttävä uutinen. Täytyykin katsoa, että veljen lapset eivät imailisi turhan paljon colajuomia saunajuomina. Tosin Fanta nyt muutenkin on limppareitten aatelia
[q]Lyylikki, 24.6.2009 11:17:
Joo, kyllä mä olen tiennyt, että kofeiini ei tee hyvää lapsille, mutta oli tämä silti aika pysäyttävä uutinen. Täytyykin katsoa, että veljen lapset eivät imailisi turhan paljon colajuomia saunajuomina. Tosin Fanta nyt muutenkin on limppareitten aatelia
[/q]
En ihan ymmärtänyt mikä ton uutisen "uusi" juttu oli? Onhan se nyt aika selviö, ettei muutenkin sekavalle ja villille muksulle o tollasta moskaa hyvä juottaa. Omakohtaisesta kokemuksesta todeten, että sulattaa hienosti hampaat btw.
[q]Lyylikki, 24.6.2009 11:17:
[/q]
tää yllättää ketä?
Fantaaki aikoinaa taidettii kofeioida, nykyää sitä mainostetaan oikein caffeinefreenä
[q]Wolverine, 1.8.2009 10:24:
http://www.iltasanomat.fi/naiset/uutinen.asp?id=1715251
joo-o ihan tervettä touhua
[/q]
Ymmärrän tuon itseasiassa yhtä hyvin, kuin silikonien yms. ottamisen. Next!
[q]ezzy
Ja Suomessa sit ei rikollisia mamuja jne. hyysätä? Kyllä sitä tekevälle sattuu, kun ei ole tarpeeks tietoa saatavilla jne.
[/q]
LOL
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200810208416170_ul.shtml tonne parlamenttiin ne jenkkien pommit kuuluis. fäkkii taas kerran rättipäille ja niitte mielipidevapaudelle
"Vesijohtojen puhdistus epäonnistui"
http://iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1468556
[q]Individual, 21.10.2008 15:35:
Hanoi Rocks lopettaa
[/q]
Onkohan Andy saanu uudet kolkytdonaa kasaan....