Mä haluuuuun ...
[q]Zandy, 9.3.2006 10:50:
Kesän! Just nyt eikä vasta kuukausien päästä! Aurinkoa ja lämpöä. *sydän**sydän*
[/q]
Joooooo!! IKUISEN kesän!
Että kävisi niin kuin kaiken järjen mukaan olisi jo pitänyt: Tulis KEVÄT! Pääsis ulos hörhöilemään*jiihaa*
mä haluun et kello olisi jo puol viisi ja pääsisin pois töistä kattoon miehiä ja koeajaan jollain hienolla autolla :)
[q]xandra, 10.3.2006 11:49:
---
Zandy, 9.3.2006 10:50:
Kesän! Just nyt eikä vasta kuukausien päästä! Aurinkoa ja lämpöä. *sydän**sydän*
---
Joooooo!! IKUISEN kesän!
[/q]
puhutte vähän, mutta asiaa
Seksiä.
Kevään ja vähän äkkiä, tää kylmyys rupeaa jo pikkuhiljaa kyrsimään. (työkaveri just äskö katteli et huippulämpötilat olivat olleet tähän aikaan +11 astetta)
ettei tänää ois reenei ni pääsis lähtee lahteen
[q]Hitchhiker, 10.3.2006 13:02:
Kevään ja vähän äkkiä, tää kylmyys rupeaa jo pikkuhiljaa kyrsimään. (työkaveri just äskö katteli et huippulämpötilat olivat olleet tähän aikaan +11 astetta)
[/q]
nyt taitaa olla toisenlaiset huippulukemat... vittu pakkasta 20!
[q]Gleba, 10.3.2006 13:05:
---
Hitchhiker, 10.3.2006 13:02:
---
nyt taitaa olla toisenlaiset huippulukemat... vittu pakkasta 20!
[/q]
Niimpä....Saa palella bussipysäkillä joka aamu, niskat kipeenä ja sit viel sen seisomisen jälkeen pääsee kylmään bussiin...Kiitos turun busseille ja mainoslauseelle: Aina mukavan lämmin bussi, pelkkää vittuilua sanon minä.
Uuden duunipaikan, et saan vihdoin ja viimein ostettuu celican...
Uuden kämpän! Mielellään heti...
NAPAA SELKÄÄN
Haluun saunaan ja sen jälkeen haluais jonkun mukavan ihmisen viekkuun
Että vuorokaudessa olisi 48 tuntii tän kuun loppuun asti.
Uuden akustisen skeban. Jätin thaikkuihin mun vanhan. Pitäs lähtee vissiin kattelee sellasta nättii...
Päikkäreille, mut on pakko mennä laskiksen harkkoihin läksyt tekemttä taas *haukottel**nukkuu*
[q]Amokk, 14.3.2006 12:55:
---
Gleba, 12.3.2006 16:26:
NAPAA SELKÄÄN
---
*repslol*
Voihan sen noinkin sanoa! :D
[/q]
otsatukan!!!
Että olis jo lauantai
Ikeaan ;)