Mä haluuuuun ...

Back to häröily O

nukkumaan!! valvonu ny 2 pv. eikä silti väsytä.

Mää haluisin vaikka mitä...
mut jos ny alkuu sais vuokra rahat jostai hommattua...

En mitään hirveempiä, hali ois kiva.... sellasen kivan rutistuksen voisin laittaa tilaukseen tälläsen ihan tyhmän päivän piristykseksi...

En toistaseks mitään. Ennen halusin ponia mutta sain sellasen ystävänpäivälahjaks, on tosin pinkki ja muovinen mutta mun pitää kuulemma oppia ensin sitä hoitamaan ennenku tulee oikea..

hugsien aka bed time penguin pal.

Olla hetken aikaa pyöveli.

jo muuttaa pois tästä asunnosta

[q]Elvirith, 21.2.2006 11:34:
Jotain muutosta, ihan sama mitä.
Haluaisin lähtee maailmalle kiertelee puoleksi vuodeksi sitoutumatta yhteenkään paikkaan yli kahdeksi viikoksi, olla oikeasti vapaa kaikista aikatauluista, kämpästä, kaikesta. *sydän* Suomi käy liian pieneksi pikkuhiljaa..
Toinen mitä haluaisin on muuttaa, mut viime muutosta nyt 5 kk aikaa, eikä toinen osapuoli arvosta ideaa hirveesti. Pitäis oppia ymmärtämään että kaikki muut eivät ymmärrä jatkuvan muutoksen tarvetta.. Tuntuu vaan välillä niin typerältä jäädä jonnekkin, kun vois liikkua ja nähdä uutta.
[/q]

ruvetaan säästää ja lähetään pois *plur**nauru*

mä haluisin tosi kovin et mulla ois aamulla vaiks ruokamyrkytys.. aivan sama kunhan vaan ei joutuis menee töihin kattoo sitä paskaa*dissaa*
toivottavast tän päivänen graavilohi, tuore katkarapu ja simpukka menyy tekis tehtävänsä ja oisin onnellisena aamul hakees saikkee...!!

Töitä, jotta sais raha-asiat kuntoon, sekä motivaatiota potkia itseä hoitamaan asiat kunnolla ja ajallaan, eikä aina lykkäämään kaikkea...

Joku ihana ihminen vois tulla just nyt yllättämään mut töihin*plur*

Uuden duunin, lottovoiton, miehen, porealtaan, auton, lomalle ja jäätelön. HETI! Kiitos.

Lottovoitto mullekin ja sit äkkilähtö Havaijille, siin on kaikki mitä tarviin nyt.

mäkin haluan kutsun suomen oscar gaalaan toukokuussa. melkein kaikki muutkin meidän toimistolla on saanut paitsi minä, koska olen vain assistentti. pyh.

Halauksen ja jonkun kainaloon nukkumaan.

Oman kullan.

lisää lomaa :D

[q]Miinapiina, 17.1.2007 23:37:
---
Tapsa, 17.1.2007 23:36:
---
Miinapiina, läässytilässyti ;)
---

so oldschool!

---

no älä!!!
[/q]

Mut noinhan se vaan on. mielestäni ainakin kiva pyytää naista treffeille. Tietysti tuskin se on ikävä yllätys jos sä pyydät. voithan silti aina leikkiä vaikeesti tavoteltavaa.

pimennysverhot

Ikeaan ;)

O