Mä haluuuuun ...
Haluan lopettaa olemasta "yirttäjä", jolle raha on tärkein.--
Vai onko tässä asennetta vai mitä:
Tein työtä for my Honour an Money 24/7/1, koska minulla on vastuu.. vaikka tämä aiheutti loppuunpalamisen mikä pahimmillaan oli 3 pv tuskissa komassa tutisten huoneen lattialla nähden hallusinaatioita ja lääkäriltä saain asiasta 4 kk saikkua ja silti menin "kunnian" takia töihin.. koska yritys pitää saada päättymättömällekasetille tekemään rahaa itsestään tekemättä ei mitään.. koska tämä on yrittäjän kunnia ja yrittäjä ei valita vaikka ydinsota syttyisi.. hän yrittää silti..
Kotiin täältä töistä. Mut vielä semmoset 10h ainakin :(
Et mun mies tulis jo himaan töistä! Tylsää maata kipeenä yksin himas. Väsy...
Vitun Tujun Kossupaukun!....ai kappas, siinnähän se...........
... RYYPÄTÄ :D
Elämän, pään kuntoon, rahaa ja ulkomaille
Mä haluun luottokortin, jotta voin ostaa ittelleni joululahjaks ton sei a:n let it go:n original mixin. Tippa linssissä jo pelkästään samplesta. Niin paras*sydän*
Mä haluuuuuuun panda-kuvioiset bikinit :(
mun world of warcraft : Cataclysm collectors edition boxin nythetienkäenstiistaina!!! >_<
mun world of warcraft : Cataclysm collectors edition boxin nythetienkäenstiistaina!!! >_<
Ois kiva jos sais WoWin pachit ladattua, niin pääsis takas pelaamaan >.<
Kohta päälle nelisen kuukautta on tultu oltua pelaamatta =<<
uusia vaatteita :D
Olla pari vuotta nuorempi. Ihme epeli, kun täysikäsyyden kynnyksellä tällaisesta haaveilee, mutta mulla on syyni. Suht söpö syy onkin.
Löysin hienon vaaleen sinisen charles the raver paidan myynnissä*umtsk umtsk umtsk umtsk*
Also.. Mä haluun että queensday lähestyy nopeesti. Ensinnäkin ois kevät ja toisekseen pääsis matkalle*jiihaa*
Apua. Nyt tekee mieli lähtee etelään niin pahasti, että vois ottaa vaan äkkilähdön ja jättää pomon kotimaahan valittamaan
Kotiin peiton alle!!!
AUTON! Edes kahdeksi viikoksi lainaksi. Muutto, remppailu, siivoilu, huonekalujen osto on ihan vitun vammasta, kun ei ole omaa autoa. on kokoajan riippuvainen muiden tekemisistä ja menoista!
Auton vuokraus on Suomessa ihan sairaan hintaista..
Kuka lainaa mulle autoa seuraavaksi kahdeksi viikoksi? Oon tosi hyvä kuski!
..oman kullan kainaloon..*hihu* *sydän*
Kauhee ikävä!
Et olis 27.5 ja mun oma kulta, hani, rakas, mussukkani huristelis mun luokse Helsinkiin lopullisesti muuttokuorma peräkärrissä! *sydän*
Mut edessä on vielä 3 piiiiiiiiiiitkäääää viikkoa odotusta!
[q]-Santtu-, 3.8.2006 09:46:
---
Super-Kerttu, 3.8.2006 09:41:
---
-Santtu-, 2.8.2006 13:36:
---
No se kyl kelpais mullekin. Muutetaan jonnekin kauas ja pistetään kaikki uusiks..
[/q]
Arvaa vaan monta kertaa toi on tullut mieleen tässä kesän aikana!?
Ikeaan ;)