SUPERCOOL 5.1.2005 @ HELSINKI

Back to tapahtumat O

[q]Nanny:
Olenpas puusilmä, sehän on Helsarilla! Sinne siis Jippii!
[/q]

No, lähes ny siit huutelemasta

[q]sts:
---
outokooma:
tästä hyvästä pääsette laulaan Kemistin kanssa onnittelulaulut päivänsankareille duettona!

---

Mitä jos sinä laulat, ja me kuvataan tapahtuma.
[/q]

sulla on liian hyvä mielikuvitus :P

[q]Dives:
lol STS on puistokemistin ja jeren kanssa vissiin harjoitellut tota räbäämistä..

outokooman synttärit?? omfg!!
[/q

mun synttärit oli jo. sts hyyty jo edellisenä päivänä ja ite en muista tapahtumasta juuri mitään. Selkeesti ollut kivaa :DD]

[q]remotion:
soittakaa jotain mitä voi tanssia!
esim. jotain hyvää vaiks britnii. Jos ette ni mä kutsun niinku esim. niinku mun isoveljen ja se hakkaa teiät!!

emmä muuten(kaan) tuu! Nih

jaa mut mulal ja frendillä on ilmastiketit tonne että voishan sitä ehkä piruuttaa tulla kuuntelee ku premin baarimikot kaataa jää astiasta vedet bissen sekaan...

//teini
[/q]

Mä voin soittaa sulle britnii mut oot sit kanssa tanssimassa!

[q]outokooma:

Mä voin soittaa sulle britnii mut oot sit kanssa tanssimassa!
[/q]

Soita sitten dubbi ni mä voin laulaa ite päälle!
Lupaan et tää oli vika offtopic ja illalla paremman puutteessa paikalle.

tänne

[q]Ana-5000:

No jumalauta et sitä jaellaan ohjeita ku isäntä ikään :D

SOITETAAN MITÄ SOITETAAN! LEVYTOIVOMUKSIA EI HUOMIOIDA!
[/q]

eiku se oli naamioitu toive.

Tänään tulen tartuttamaan telle kaikille flunssani.,.. *iloinen**pahis*

[q]UnityF:

[/q]

Muhun et voi tartuttaa kun mullakin on no eipä oo ennenkään haitannu, mä tuun bileisiin vaikka mut kannettais paareilla ovesta sisään

[q]Ana-5000:
---
Timmo:
Lähette liikkeelle athmosfääreistä, siitä sitten jazzahtavaa ja groovaavaa tyyliin ez-rollers. Sen jälkeen tytöille liquid funkkia tyyliin high contrast. Lopuks sitten paahtoo ja agenttijunkkaa... *sydän*

Ja soittakaa muuten Zinc - Ready Or Not [2004 Remix]

---

No jumalauta et sitä jaellaan ohjeita ku isäntä ikään :D

SOITETAAN MITÄ SOITETAAN! LEVYTOIVOMUKSIA EI HUOMIOIDA!
[/q]

Älkääs ny poijat. Eikös tiskijukat ole niitä ravintoiden jukebokseja, jotka toteuttaa mahdollisuuksien mukaan asiakkaiden toiveet.

Ei mutta aikuisten oikeesti tänne on pakko tulla tänään kun kerrankin kuulee kunnolla junkkaa on se sitten Bukemia, Sizea, High Contrastia, Ed Rushia tai jne.

[q]UnityF:

[/q]

Sama juttu.

Haluis tulla tänne mut huomen ois duunii mut kattoo nyt jos tänne eksyis

Vois tänne tulla Tosin en pahemmin kavereita ehtiny kysellä, eli sitte vaan tutustumaan uusiin immeisiin Kuunnellu nyt illan rumpubassoo ja iha hauskaahan tuo ja sit välil voi käydä "levähtämässä" psytrancen tahdissa

[q]sts:
---
UnityF:

---

Sama juttu.
[/q]

Liityn joukkoon!

[q]anthocyan:
Liityn joukkoon!
[/q]

Ollaanpa sitä nyt flunssasia

Mut mä sainki jo viikonloppuna taudin nii mun ei tarvii tulla hakee sitä täältä :D
Pitäkää kivaa

Dum di dum.. täältä tullaan kohta.. ^__^

[iso]H I M O T T I K O :: [x] Kyllä [ ] Ei[/iso]

Ensimmäistä kertaa ___hyväääää___ musaa.. Ekaa kertaa tanssittavaa musaa (That I know, melkein joka coolissa kuiteskin käynyt) ja nyt takamus heilu koko yön (::ellei aivan mahtavia WESSADJ:tä lasketa mukaan, jotka soitti herkkusettii viimecooleis *plur*) Mut pääesiintyjä tällä kertaa oli kyllä *sydän*

Yhtiömme kiittää <3 Tanssilattiaosallistuminen oli ennakoitua aktiivisempaa. Toivottavasti basso maistui :)

O