Mitä ostit tänään topic
nokia e51:n
Käytettynä muutamia Game Cube pelejä :)
Mega Man Anniversary Collection
Legend of Zelda: The Wind Waker
Metroid Prime
Metroid Prime 2: Echoes
Luigi's Mansion
Super Mario Shunshine
Tales of Symphonia
F-Zero GX
En ostanut mitään kun ei löytynyt
jääkaapin täyteen ruokaa, pari siiderii ja dumle joulukalenterin.
x-files dvd season 6 & 7
ruokaa
tiisseliä
uuret salikengät
ja melkein lähti matkaan macbook *nauru**nauru*
mut vielä pittöö hetkone odottaa ni voipi sen ostaa veronpallautusrahhoilla!*hih*
Pinkin kuviollisen sateenvarjon ja tommosen led-valojohdon, jonka ajattelin laittaa maljakkoon valoa tuomaan, mutta joka sitten päätti olla toimimatta. Huomenna liikeeseen valittamaan, ellen laajalla tekniikan tuntemuksellani (krhm..) saa tätä itse toimimaan.
Kenkälusikan ja teetä.
[q]Miinapiina, 27.4.2007 21:23:
---
H3li, 27.4.2007 21:14:
---
avautumista
"joo kiitti voin mä ottaa, ku ei mul oo omii ku mä en polta..." ahahaha
[/q]
kiva ku selkiytit sen mulle. nyt ehkä tajuun.
kermaa, tomaattimurskaa, maitoa, minikarkkipussin.
Urheilurintaliivit, hyvät. Nyt ei sitte tissit pullahtele pihalle kesken joogaamisen tai kuntosaleilun. Mutta on se vaan perkeleen kallista, pala kangasta :C
[q]Lindab, 3.6.2005 21:21:
- 2 kynsilakkaa
- stay up -sukat
- nännitarrat
[/q]
mä oon nOOb tälläsissä jutuissa, mut mitkä on nännitarrat ? *aplodit**iloinen*
[q]Lindab, 3.6.2005 22:18:
---
dj dice, 3.6.2005 21:22:
---
Lindab, 3.6.2005 21:21:
- 2 kynsilakkaa
- stay up -sukat
- nännitarrat
---
mä oon nOOb tälläsissä jutuissa, mut mitkä on nännitarrat ? *aplodit**iloinen*
---
Mulla on sellaset super nännit, jotka loistaa kaikkien vaatteiden läpi, heti kun on vähänkin kylmä
Tarrojen pitäs peittää nöpsääminen. Huomenna selvii toimivatko toivotulla tavalla vai eivät.
[/q]
kaikilla meillä on ongelmamme mut mun mielestä (ihan ofshootti), mut ei se et nännit näpättää näytä vältsisti huonolta
[q]Lindab, 5.6.2005 06:34:
---
dj dice, 3.6.2005 23:09:
kaikilla meillä on ongelmamme mut mun mielestä (ihan ofshootti), mut ei se et nännit näpättää näytä vältsisti huonolta
---
Ei se oo kovin kiva kuitenkaan, ettö töissä kun tulee asiakkaita niin nännit töröttää kilsan päähän. Saati sitten ylppärijuhlissa... Ainiin muuten, ne tarrat ei ees toiminut. vielä uudestaan.
[/q]
tässä tietenkin voisi heittää ilmoille kyssärin että miks ne nännit näpättää asiakkaiden paikalla ollessa, mutta en viiti heittää koska se ois aika mautonta *hih**iloinen* toivottavasti löydät ratkaisun tohon ongelmaan
Body wash with tea tree oil suihkushampoota, fenkoli ja sitruunamelissa yrttiteetä & intiaanisokeria
[q]KooKie, 27.4.2009 19:29:
---
tiiplis, 27.4.2009 19:27:
Jätskitötterön
---
Minä myös, sitruunalakritsin makuisen!
[/q]
Mä ostin mango-melonin makuisen tavallisessa tötterössä (ei siis vohvelitötterössä)
kaks kiloo vihreitä kuulia, ottaa päähän ku en ostanu samalla neljää kiloo.. enää yks boksi jäljellä.
-limpparia
-u-he zebra 2:n ja arksunin soundbankin
Jaloissani olevien kenkien alettua muistuttamaan omistajaansa, (eli ydinjätettä) päätin käyttää kesäalemyyntejä säälimättä hyväkseni ja ostin kahdet uudet tampakkeet eräästä toimintansa lopettavasta kenkäkaupasta.. Gimme5:n skeittikengät ja Dockersin kävelytampakkeet.. Eiköhän noilla tallaa taas ympäriinsä jonkinaikaa...
Tää on oikeastaan eilisen, mutta kaverilta muuton alta siistin hyllyn, johon mahtui kaikki mun vinyylit nätisti, eivätkä ne enää ole aina pitkin lattioita.
Samsung 46A966. Pitääpä viritellä boxin ajopelit taas käyntiin kun telkku saapuu*kuolaa*