Fiilis pikkujoulut 5.12.2004 @ Kouvola
Raahauduttava*jiihaa*
Soittolista o liian hyvä.. pitäisköhän laittaa teemalasit päähän*vink*
[q]cinnamon:
---
Anselmi K:
---
cinnamon:
Äkää olko noin kaukana...*nyyh* Muuttakaa lähemmäks...jooko?*aplodit*
---
No mutta hellou baby! Misäs sää olet piilotellu?
---
Tääl Turussa....;) Mitäs mun suosikki-Fiilistelijälle kuuluu?*hali*
[/q]
Voi kiitos kysymästä, oikein hyvää... Jännittää taas hirmusti kun on tulossa tosi fantsut pirskeet... :)
Muutama tunti vielä... sitte lähtee joulu Fiilis soimaan!
Tänne *känni**jiihaa**aplodit*
Mitenhän tuo lie... rankka risteily takana... jaksaisikohan sitä...
[q]Chatte:
Mitenhän tuo lie... rankka risteily takana... jaksaisikohan sitä...
[/q]Jaksaa jaksaa
Jos vielä pienet päiväunet ottais ennen näitä niin jaksaa paremmin :)
EI JEESUS MITKÄ BILEET!!!
Jengiä oli aivan mielttömästi!
Suuri käsi kaikille bilettäjille ja tietysti kaikille vieraileville soittajille! Mahtavaa settiä teiltä kaikilta, Milla, Mellin ja Miettinen (MMM)!!! Toivottavasti näemme tätä kolmikkoa jatkossakin näissä merkeissä.
KIITOS!
Ystävät
Musiikki
Rentoutuminen
Oli kyllä parasta. Jay Mellin ja Kalle Miettinen veti kyllä hyvät setit ja Milla taas tuttuun tapaan tiputteli semmoisia pommeja että huh huh. Kansaa riitti eikä yksin tarvinnut jorailla :)
Kiitos myös Fiiliksen pojille ja tytöille. Oli oikein kivaa. Piparit maistu ja musa oli hyvää myös alkuillan ;)
Pikkujoulut kuvat löytyvät seuraavan linkin alta :
*** Kuvat ***
Ja teillä kaikilla oli niiiiin muuukaaavaaa, ois jospa oisin kyennyt olemaan muuukaaanaaa..
Prkl. Kyllä mä taas vielä jonain päivänä.
Eipä uskoisi noita kuvia katsellessa että oli Kouvolan bileet kyseessä.
Niin ja oli kiva taas tutustua muutamaan tanssivaan ykslöön :)
[q]Amma: Ja teillä kaikilla oli niiiiin muuukaaavaaa, ois jospa oisin kyennyt olemaan muuukaaanaaa..
Prkl. Kyllä mä taas vielä jonain päivänä.
[/q]
Tässä jo taannoinpohdittiinkin että missäs sitä ollaan luurattu??
Oli hauskaa.*aplodit*Ketä ne kaikki ihmiset oli*ding*
[q]lostgone:
Oli hauskaa.*aplodit*Ketä ne kaikki ihmiset oli*ding*
[/q]
...kato meitä oli tullu ny vähä muualtakin kuin Kouvolasta... Täällä yläkerran puolella en paljoon viihtynyt, kun alakerran trance puoli veti nii unelma settii!! Mut sen mitä viihdyin ni todellakin viihdyin!
Musiikki yllätti jopa mut..tällä kertaa ei soinukkaa sellasta unettavaa housee vaan ihan hyvää!!
Harmi vaa et se alakerran kuumuus ja kosteus veti enemmä puoleensa...mut tuli täälläkin jokaisen dj:n kohalla tanssittuu..
Bileitten ainut huono puoli oli välil ku ei tienny pysyäkkö ylhääl vai alhaal, ku molemmis viihty nii hyvi!!!
Eli onnistyneet bileet!!! Kiitos Fillis posse sekä baty!!!
Uih! Olipa mahtavaa tunnelmaa ja koko illan tanssitutti...*plur*
tämä(kin )ilta -ja yö meni lahjakkaasti töissä. Just mun tuuria*uuh*
Oli iha mukavat bileet. Olin aluks alakerras mut siel oli jotenki liia täyttä eikä ilmanvaihto tuntunu pelaavan kunnol ni oli sit pakko siirtyy yläkertaa mikä oli kyl iha hyvä ratkasu.
Tuli sit oikeestaa ekaa kertaa missää bileis tanssittuu housen tahtii yhtää enempää ku ehkä yhen kappaleen eli pari tuntii
ja hauskaa oli
[q]Nil: Tuli sit oikeestaa ekaa kertaa missää bileis tanssittuu housen tahtii yhtää enempää ku ehkä yhen kappaleen eli pari tuntii
ja hauskaa oli
[/q]
Pikkuhiljaa pikkuhiljaa... oikealle polulle
[q]oc:
---
Nil: Tuli sit oikeestaa ekaa kertaa missää bileis tanssittuu housen tahtii yhtää enempää ku ehkä yhen kappaleen eli pari tuntii
ja hauskaa oli
---
Pikkuhiljaa pikkuhiljaa... oikealle polulle
[/q]
Siitä se lähtee...kuulemma.