Pystyykö olemaan päivän sylkemättä ja kiroilematta

Back to tunkio O

helposti..

[q]clupipeipe, 23.8.2005 16:23:
Totta helvetissä pystyn!
[/q]

en vitussakaan pysty olemaan kiroamatta päivääkään..

Menee vitulta teho, jos sitä joka väliin tunkee!

Pohjois-Helsinkiläiset nuoretmiehet on kyllä ehdottomasti ehkä pahimpia, joita olen tavannut. Ei kestä kuunnella. Ja ne penteleet räkiivätkin vielä.

Ei ainakaan töis... Oon jotenki onnistunu kehittään itelleni välistä sellasen yli hetkisen työrytmi et jos aikki ei onnistu kerral ja nopee ni menee hermot....*grr* ja sit joutuu noituun....

[q]Lyylikki, 24.8.2005 23:36:
Menee vitulta teho, jos sitä joka väliin tunkee!
[/q]

joo muttei laukee sit niin nopeesti kun on tottunu.

Sylkemättä, kyllä. Kiroilematta, en helvetissä.

helposti, jos saa niellä

en sylje harvemmin kiroilen(vaan pari kertaa päivässä)

En mä kyllä yleensä syleksi, mut ärräpäitä lentelee välistä ihan kiitettävään tahtiin jos satun sille päälle.*hih*

Vaari joskus neuvoi että "älä koskaan luota semmoiseen mieheen joka ei kiroile". Kyllä pystyn laittamaan kiroilukoneen "pauselle" jos tilanne sitä vaatii.

Sylkeminen on jäänyt iän mukana pois ihan itsestään. Tietty jos joku kauhea klimppi jostain ilmaantuu niin pitäähän se hoitaa ulos, muttei kuitenkaan K-marketin oveen eteen :)

kun oon dokaamas ni räin lattialle kokoajan ja heitän tuopit paskaks =D vittu on joka toinen vitun sana!

Sylkeminen on yksi ällötävimpiä tapoja mitä ihmisellä voi olla...Sellanen tarkotukseton rääiskely on ihan hirveetä.Yök.Kiroiltua tulee todella harvoin. Jos on joku "tilanne", niin sitte ainoastaan. Töissä saa kuunnella sitä kyllästymiseen saakka, varsinkin kiroilevia teinityttöjä tekis mieli vedellä ympäri korvia välillä. Mut tyydyn vaan toteamaan sitte, että "sulla alkaa kasvamaan pian karvat ylähuuleen, kun tota vittua viljelet...".

Sylkemättä joo, mut kiroilematta mahdotonta.. Isäpuoleni on pomoni ja voin kyl sanoa että niin vittumainen tyyppi, että tekis mieli hakata nurkkaan no ei ny hakata ketään

No ilman muuta!

Noniin...siis sylkeminen on ehkä iljettävintä mitä tiedän. Vaikka olen itsekin syljeskellyt murrosikäisenä ja kiroillut ihan helvetisti ja luullut että kun siinä räkäklimppien lomassa sanon muutaman kerran että huoravittuperkelesaatana putkeen, niin se kuulostaa niiiiin uskottavalta ja herättää respectiä kaikkien kavereiden ja kummeksuen katsovien ohikulkijoiden mielessä!!! Nyt, melkein kolmekymppisenä ymmärrän miten tyhmältä se näyttää ja kuulostaa ja sylkeminen on luojan kiitos jäänyt kokonaan pois, mutta tuo kiroilun perkele kyllä aina välillä yllättää, enkä siis pysty olemaan päivää kiroilematta, mutta sylkemättä kyllä. :)

Tässä muutamia soveliaita käyttökertoja esimerkiksi tälle käytetyimmälle VITTU-sanalle, kautta maailamanhistorian:

"Enpä arvannut että he suuttuisivat noin VITUSTI"
Osama Bin Laden, 2001

"Hei haloo, kuka VITTU siitä saisi tietää?"
Bill Clinton, 1999

"Paikallisia sadekuuroja...ja VITUT!"
Nooa, 4341eKr

"Haluatte siis MINKÄ tuonne VITUN kattoon?"
Michelangelo, 1566

"Joka VITUN urpo ymmärtää tämän!!!"
Einstein, 1938

"Aja nyt VITTU kovempaa!"
Prinsessa Diana, 1997

"Ketä kiinnostaa jos me nyt vallataan joku VITUN Kuwait?"
Saddam Hussein, 1990

"Miks just mun pitää jäädä tänne VITUN moduliin venaan?"
Apolli 11 astronautti Michael Collins, 1969

"Miten VITUSSA sinä ratkaisit tuon?"
Pythagoras, 126eKr

"Mistä VITUSTA nuo kaikki intiaanit tuli?"
Kenraali Custer, 1877

...eli siis oikea sana oikeassa paikassa, saa asian kuulostamaan juuri sellaiselta ja juuri niin hauskalta ja osuvalta kuin sen pitääkin ;). Mutta repesin kyllä tässä hiljattain kun ystäväni jolta kyselin hänen työvuorojaan (töis ravintolas) ilmoitti minulle olevansa VITUN väli vuorossa...Heh, onneksi olen aivan eri alalla...

Joo. En tykkää siivota sylkeä lattioilta enkä tykkää puhua yksin ääneen.

[q]pörri, 26.2.2006 13:56:
Tässä muutamia soveliaita käyttökertoja esimerkiksi tälle käytetyimmälle VITTU-sanalle, kautta maailamanhistorian:
--snip--

[/q]


nauroin ihan katketakseni *tuoliltaputoil* *lmao**lmao*


ja itse kysymykseen, en varmaan ilman noita molempia, ilman toista noista kylläkin, ja tulee oltua aika useinkin :)

Voi herttimaari, kylläpä te kehvelit olette vallan vaikean kysymyksen heittäneet. Voi mörökölli ja pahna viekööt.

Voi juhamieto!

Ei kyllä tee yhtään hankalaa.


TeMpPu

O