Pystyykö olemaan päivän sylkemättä ja kiroilematta

Back to tunkio O

Aina sita jokunen paha sana lipsahtaa..

No vittu en.

Oon tehnyt karmaisevan huomion. Mun naispuoliset ystävät kiroilevat miehiin suhteessa enemmän. Mitä enemmänoon tyttöjen seurassa sen tukkijätkämmältä kuullostan. hyi. kiroilen nuoreksi naiseksesi aivan liikaa!

kirosanoja lipsahtaa joka päivä suusta, mutta sylkeminen ei kuulu mun elämään..*joo*

sylkemättä joo, koska en sylje paitsi kipeenä niinku esim. nyt. kiroilu onkin sitte ihan toinen juttu.. olenhan TP.. v*tt* kuuluu perussanastoon, ja sen käyttämättä jättäminen olis aika vaikeeta*hih* hah..
kyllähän sitä pystyy olla tekemättä vaikka mitä jos tosissaan haluaa.*justjoo*

[q]pupuTupuna:
Käytinpä joskus heittoa: "VOI VIDEO!" herätti muuten suurta huvitusta ja o todella harmiton..*hihu*
[/q]

Mä joskus käytin heittoa 'VOI VIDEOKERHON JÄSEN!1!!' Se sai kans aikaan hilpeyttä

Kirosanoja tulee välistä päästettyä suusta ehkä liikaakin..noh,osaan kyllä käyttäytä et en päästä niitä ulos silloin kun on tilanteet sellaiset,mut jos kuviot menee päin peetä niin saattaapi jotai aina päästä suusta.

Lyhyesti ja ytimekkäästi sanottuna

............E............
mul ei oo ees tsäänsei pärjää ilma kiroilemistä / sylkemistä *ylpeä ittestään*

En usko että pystyisin

[q]Luminescent:
---
pupuTupuna:
Käytinpä joskus heittoa: "VOI VIDEO!" herätti muuten suurta huvitusta ja o todella harmiton..*hihu*

---


"voihan vadelma" *NAURU*
[/q]

Mulla on vieläkin että "voi PASSI" ja "voi vatupassi"

kyll sylkemättä varmaanki iha helpost pystyis, mut toi kiroileminen sit toine juttu.. ku ei sit ain ees välil aattele.. ni ehk se päivä vois ol likaa.. mut iha hyvä vois ol ku tuntuu et noit v-alkusii pääsee välil vähä liikakii suust....

Riippuu onks räkätautia vai ei.

Vittu ihan helposti.

muistakaa sitten niellä hampaita pestessänne

[q]patis:
muistakaa sitten niellä hampaita pestessänne
[/q]


Sylkeminen ei muutenkaan kuulu tapoihini, ja muidenkin syljeskely näyttää ällöttävältä ja ainakin kavereilleni huomauttelen asiasta. Sama juttu jos joku syö hattu päässä, oli se kuinka muodikasta tahansa niin jonkinlaiset käytöstavat pitää olla. Silloin tällöin saatan lipsauttaa kirosanan jos pudotan jotain varpailleni tms.

[q]Maikhi:
täytyy ihan herjalla koittaa olla huominen päivä. Nyt räin ja kiroilen koko yön ni sit vois onnistua, katotaan.
[/q]
No en pystyny

en.

[q]pHaze:
No vittu en.
[/q]

*reps* PTHUI!

kunpa pystyisikin

Tulipahan mieleeen....

O