Tiistain tanssi-ilta @ YleX

Back to tv, radio, leffat, web O

Reminder... kohta starttaa :)

Kuulolla! *sydän*

[q]thomas, 12.12.2006 13:06:
---
Tombba, 12.12.2006 12:58:
onks tapsan tanssit tänää?

---


taetaa olla.
[/q]
Noni sit täytyypi viritellä äxän taajuudet kohillee klo 21.00

[q]LYDOK:
Radio Helsinki pieksee Yle X:än Tiistain Tanssi-illan 10-0
[/q]

no etkös sit hehkuta vähän väärässä topiikissa?

ei missata ei *sydän*

Mulla tänään klo 22-23 toukokuussa Pariisissa taltioudut puolen tunnin pohjat Sebastien Tellierin Flow-keikalle plus viikon ehkä kovin uutuusträkki, ja Infektolla klo 23-24 tavanomaisen rapeaa hässäkkää baltimoresta breaksien ja elektron kautta drum'n'bassiin.

Kiitokset täältäkin hyvistä ohjelmista TTI:n velhoille. Itse tosin ehdin seurata vasta kolmatta vuotta lähetyksiä (eipä radiosta oikein muuta tule kuunneltuakaan), joten en ole pitkän linjan kuuntelijaveteraani. TTI on käsittääkseni ollut harvoja valtamedioiden katsauksia konemusiikkiin ja klubikulttuuriin Suomessa, joten ohjelman lopettaminen on todella harmillista.

Mielestäni on käsittämätöntä, että YleX:n viikko-ohjelmaan ei muka mahdu tuntia enempää elektronista musiikkia. Palautetta asiasta aion laittaa lähipäivinä, toivottavasti johtoporras tuntee edes piston sydämessään. Mediamaksulle on luvassa entistä vähemmän vastinetta, kuten täälläkin on aiemmin mainittu.

Ian Pooley

Jees, kohta radiot auki tai streami pääälle :)

lähteepä taas maukaasti käyntiin...!*kuolaa*

Olipahan taas settiä...! Ian Pooley ei taaskaan pettänyt...

[q]TeimoS

Ihan täysin meni ohi TTI 5.5. muutto/remppahässäkässä. Ei ehtinyt areenaltakaan kuunnella, kun yhteyksien kytkentä otti aikansa. Jos joku vaan nappas talteen, niin olisin kiinnostunut downloadaan. Ircin puolelta tavoittanee parhaiten privamessulla.
[/q]
Mä voin pistää tilapäisesti jakoon ilman spiikkejä :)

Tän illan show tuttuun tapaan viikon ajan areenassa, biisilistaa tulee kans pian.

[q]OlliS, 5.5.2009 20:54:
Ja kuulolle :)
[/q]
Ihan täysin meni ohi TTI 5.5. muutto/remppahässäkässä. Ei ehtinyt areenaltakaan kuunnella, kun yhteyksien kytkentä otti aikansa. Jos joku vaan nappas talteen, niin olisin kiinnostunut downloadaan. Ircin puolelta tavoittanee parhaiten privamessulla.

Chris Fortier pittee itekin hankkia. Oli tuossa pari muutakin helmeä.

DJ OlliS @ YleX - Tiistain Tanssi-ilta 19.05.2009
---
01. Scope : Descanso [Urbantorque]
02. Hipp-E : Sweet Sticky (Scope Remix) [Onethirty]
03. Satoshi Fumi : Ptoremaic [Urbantorque]
04. Chris Fortier : Losing Wait (John Selway Lightwave Version Two) [Fade]
05. Q-Force : Super Swede (16 Bit Lolitas Remix) [Add2Basket]
06. Ian Pooley : My Kicks (Vincenzo & Lovebirds Remix) [Pooled Music]
07. Humate : Love Stimulation (Tom Middleton Remix) [Renaissance]
08. Layo & Bushwacka : L&B 21 [Olmeto]
09. 16 Bit Lolitas presents Glowfield : The Return [Bits & Pieces]
10. Dollshead : It´s Over It´s Under (Brothers In Rhythm Remix) [White Label]

re-play: http://areena.yle.fi/toista?id=2334141

Äh hermot meni, kun yritin saada ylex nettiradiota toimimaan muissa selaimissa kuin firefoxissa. En onnistunut, ja olisikin nyt kiva tietää millä keinoin te muut olette siinä onnistuneet?

Hyviä biisejä Ollilta. Umekilta ois "Work this data" ollu parempi vetäsy, mut ei toikaan huono oo.

[q]OlliS, 19.5.2009 21:57:
---


Mä voin pistää tilapäisesti jakoon ilman spiikkejä :)

[/q]

Sehän käy mainiosti, jos sellainen vaihtoehto onnistuu. Ja toki Erkon ja Jorin pätkät kiinnostavat myös, jos vain jostain löytys.

[q]OlliS, 19.5.2009 22:35:
10. Dollshead : It´s Over It´s Under (Brothers In Rhythm Remix) [White Label]
[/q]

tää on niiiin loistava!

Palautteet pantu ja oikeastaan olen aika ylpeä siitä. Ei kuulu nimittäin jokapäiväiseen toimintaani.

O