Tiistain tanssi-ilta @ YleX

Back to tv, radio, leffat, web O

oijoi, tää lopetusbiisi on aivan täydellinen *sydän* Hitto tästä tulee niin paljo muistoja ja kaikkee mieleen... <3 Mahtavaa et näitä vanhoja, vähemmän kuultuja helmiäkin soitellaan. Kiitos Olli, oot teh rules. :)

[q]thomas, 20.6.2006 23:14:
redanka kyl osaa.
[/q]

kyllä, mukavaa saundia ollu tähän mennessä ja noi Riveran ja Whiteroomin uudet biisit kuulosti kyllä TODELLA hyvälle <3 Ainoo mikä ei uponnu oli toi Ice Beach, ei tota tiluliluu kyl jaksa enää

edit: ja taitaa olla uutta Westiäkin tulossa *sydän*

[q]GateWay, 17.1.2006 23:46:
Mistä tiedät kumpi on kumpi? Ainakin mun vinyylissä tuo jonka Orkidea soitti on nimetty just Silent Wavesiksi. Linkki?
[/q]


tiedän koska oon kuullu ton kymmeniä kertoja erinäisissä radio-ohjelmissa, liveseteissä yms yms ja tällä + lukemattomilla muilla foorumeilla on niin moneen kertaan mainittu kyseinen biisi erinäisissä yhteyksissä että ei siitä paljon epäselvyyttä ole. Lisäksi mm. Beatportissa ja Audiojellyssä kyseinen kappale kulkee nimellä Castamara. Ja toi tuskin olis ensimmäinen kerta kun on menny puolet sekasin. :)

edit: ja itse OlliS:kin soitti viime viikolla ton Silent Wavesin ihan oikealla nimellään :)

[q]jjkobsson, 8.2.2007 20:56:
Sanokaas viisaammat mistä ton Pete Lazonbyn Sacred Cyclesin lähetyksen alussa soinut melodia on tuttu/samplattu? Itselleni tuli ekana mieleen joku vanha Genesis biisi, mutten keksi mikä.
[/q]
"The samples are taken from Genesis' art rock song "The Fountain Of Salmacis" (1971) :)

oih, Union Jackin Two Full Moons And A Trout Chab remixinä <3 Oikeesti aivan parasta. Ja muutenkin vaikuttaa todella lupaavalle. Kiitos Ollille kun laitoit tän jakoon :)

edit: ja Salt Tank - Eugina (Allende remix) *sydän*

[q]Putte, 18.12.2007 22:25:
Ikävä tulee joo Orkidean ohjelmia. "Radio Unitylla" on ollut valtava merkitys itselleni ja siihen, että aikoinaan elektronisen musiikin kiehtovan maailman löysin. Orkidean juonnot ovat aina olleet parhautta, hauskoja juttuja ja asiantuntevia kommentteja biisien taustoista ja musiikkimaailman menosta.
[/q]
Olin just kirjottamassa ihan samaa... Mulle etenkin vuoden 2000 ja 2001 ohjelmat on suurin yksittäinen syy, jonka takia hurahdin konemusaan. Voin valehtelematta sanoa että ilman niitä tuskin olisin syttynyt konemusaan niin paljon mitä olen syttynyt. C-kasetit joille niitä aikanaan nauhoittelin on jo monta kertaa kulutettu puhki, kirjaimellisesti kymmenien ja kymmenien kuuntelukertojen ansiosta. Ei sanat riitä kertomaan miten paljon olen kiitollinen Orkidealle, joka ohjelmiensa avulla mut perehdytti aikoinaan tähän maailmaan, en osaa edes kuvitella mitä mun elämä olis ilman noita radio-ohjelmia. Noihin vanhoihin ohjelmiin liittyy niin paljon ihania muistoja ja juttuja...

Joten enpä osaa sanoa muuta kuin että KIITOS näistä vuosista Tapsalle ja parhainta mahdollista menestystä tulevaisuudessa. Ja onnittelut Orionille omasta ohjelmasta, montaa pätevämpää Orkidean "korvaajaa" ei ois tullu kyllä mieleen, jos yhtäkään. Ja hienoa sentään että Olli ja Leena jatkavat vielä soittelua. Hyvissä käsissä on Tiistain tanssi-ilta edelleen :)

Ylen (yllättäen elektronista musaa koskevista) ohjelmistovähennyksistä on tasan yks kommentti:

Sen verran offtopiccina vois vielä mainita että ei niin huonoa ettei jotain hyvääkin: Koe-eläinpuisto-ohjelmia alkaa tulemaan taas vuodenvaihteen jälkeen Ylexiltä. Toki eipä ne tätä menetystä paljon lievennä mutta kuitenkin :)

Kuulolla :)

[q]OlliS, 27.12.2005 16:47:

--klip--

TUNE IN!
[/q]

todellakin!

Taitaa olla itellä jo kolmas tai neljäs kuuntelukerta menossa ja täytyy kyl sanoa viel et on tää niin uskomattoman hienoa musiikkia et ei oikein löydä sanojakaan kuvailemaan. Itellä liittyy näihin biiseihin niin paljon tunteita ja muistoja et tulee oikein kylmiä väreitä tätä kuunnellessa. Kiitos vielä kerran Ollille, tää oli kyllä parasta mitä oon tän vuoden puolella (mistään) radiosta kuullu *sydän*

edit vittu eiku sekotin biisit, eli ei mitään :DD

[q]OlliS, 20.10.2009 18:43:
tummempaa saundia
[/q]
Se on aina win joten kuulolla :)

aivan ihana biisi tää Sultanin uusin

Janeiro *sydän*

Parempaa kesäbiisiä ei vaan yksinkertasesti oo eikä tuu *sydän*

[q]Viltsu, 25.12.2007 21:52:
polli pystyyn kovimmasta radio unitystä, täältä ääni
04/2000 epichouseretrospective lähetykselle <3 ! ! !
[/q]
Täältä ääni Radio Unitylle 09/2001, ehdottomasti eniten tullu kyseistä settiä kuunneltua :) Mukana mm. Brainchild - Symmetry C (Lange breakbeat remix), Pepper Sweeney - H4U (Slusnik Luna remix), Ralphie B - Massive *sydän* , Aalto - Liquid Sweep... Täynnä ajattomia tranceklassikoita.

milla

enpäs tiennykkään että Supermodels From Paris on Salovaaran projekti

no, aina sitä oppii jotain uutta :) järjettömän hyvä biisi kyllä toi Keep On <3

[q]Miksan, 21.3.2006 23:30:
Se on Hessun projekti*Hymy*
[/q]


ups kuulin sit varmaan väärin vaan :D

[q]Individual, 16.5.2006 22:37:
Alice Cooperia ja Gunnareita. Paradise City
[/q]

joo outoa kuulla tällästä tiistain tanssi-illassa :D mut vaihtelu virkistää :)

[q]thomas, 3.10.2006 17:31:
voe helavata mitä herkkua tulossa !
[/q]
no sanopa muuta, tää on kyl ehkä paras veto yleltä ikinä laittaa rokkidea ja ollis vuoroviikkoina puikkoihin, toi kerran kuukaudes oliki liian harvoin ;)

mut tosiaan joo, tätä ei missata kyl

joo, jakobssonin kanssa samoilla linjoilla, ehdottoman loistavaa matskua taas, mutta ei Orkidealta osaa kyllä enää vähempää odottaakaan *sydän*

Ite tykkäsin oikeestaan kaikista biiseistä, ainoostaan toi Hawkin You're Mine kuulosti kyllä turhan paljon Larry Mountains 54:ltä. Mut muuten todella uskomattomia biisejä, mua eniten sytytti Common Grounds - To Be Given, Jerome Isma-Ae - Stars In Your Head, Raul Rinconin näkemys Cafe Del Mar:ista ja ehkä eniten kaikista toi uus Nic Chagall - What You Need. Toi on kaikessa haikeudessaan niin kaunis ja ihana Tosta kyllä toivois isoa hittiä, ja ainekset siihen on kyllä olemassa. Mut kiitos Orkidealle, oli luxusta.

Se oli sit siinä... Erään aikakauden loppu. Aikakauden jota en ainakaan itse tule luultavasti koskaan unohtamaan <3

Bye bye Orkidea, we miss you *sydän**nyyh**plur*

O