Mitä teit äsken?

Back to tunkio O

heräsin ja nousin sängystä*blush*

Soittelin levareil *sydän*

Huokasin.

Huomasin fasaanin kuusen oksalla.

Ohh... töitä....

Testasin luistimet ihanassa auringonpaisteessa.*sydän*
Ostin kauniin valkoisen neulemekon/tunikan.

heräsin

[q]Aurinkoneiti, 6.7.2008 06:26:
Tulin vanhojen tansseista. *sydän*
[/q]

Hmm... *täh*

Hetki sit tallilta tulin Olipas kivaa

-soitin kitaraa
-tein iltapalaa
-ratkoin sudokuja
-kävin suihkus
-dataan

söin

sheivasin pääkallon!

[q]gravel, 25.1.2009 15:12:
söin
[/q]

+1

Lähetin Fazerille palautetta/kysymyksen miksei sitä hyvää suklaata, jossa on sitä valkostasuklaata päällä, oo normaalissa 200g:n paketissa, pelkästään pikkupatukkana. Se on NIIIIN hyvää

[q]sapeli, 3.9.2008 15:23:
---
LiiNa, 3.9.2008 14:46:
Lähetin Fazerille palautetta/kysymyksen miksei sitä hyvää suklaata, jossa on sitä valkostasuklaata päällä, oo normaalissa 200g:n paketissa, pelkästään pikkupatukkana. Se on NIIIIN hyvää

---

Varmaan samasta syystä kuin että suffelia on vain pikkupatukkana (ja ei, fanipalat EI ole sama asia), tai että smurffi- ja muumilimsaa ja Dr. Pepperiä on vain pikkupulloissa (normikaupoissa)... Rahastus.
[/q]

Sieltä vastattiin, että lähettää mun toiveen markkinointiosastolle, mutta tuskinpa yhen ihmisen toive kauheesti vaikuttaa

[q]sapeli, 3.9.2008 15:42:
---
LiiNa, 3.9.2008 15:39:
---
sapeli, 3.9.2008 15:23:
---
LiiNa, 3.9.2008 14:46:
---
Varmaan samasta syystä kuin että suffelia on vain pikkupatukkana (ja ei, fanipalat EI ole sama asia), tai että smurffi- ja muumilimsaa ja Dr. Pepperiä on vain pikkupulloissa (normikaupoissa)... Rahastus.
---
Sieltä vastattiin, että lähettää mun toiveen markkinointiosastolle, mutta tuskinpa yhen ihmisen toive kauheesti vaikuttaa

---

Missä osoitteessa sä tuon teit? Mä voisin kans käydä laittamassa menemään - noi on kans mun lemppareita suklaista.
[/q]
No tossa fazerin http://www.cloettafazer.com/fi/Kontakt/Kontaktformular.aspx
Ja kyllähän yleensä kai kaikilta tommosilt firmoilta löytyy sivuilta semmonen kohta mistä voi lähettää sinne palautetta. oon esim joskus Valiollekkin pistäny postii

käwin siwassa

tulin kotiin baarista

Pakkasin vaihteeks kamoja reppuun. Aamulla taas menoks, johan täs pari päivää himassa oltiinkin. ...Reissumies

poltin aamu tupakan

O