Mitä teit äsken?
join siiderii, niinku nytkin. asentelin App Storesta kaikkee kivaa sälää ja kuuntelin NBR - Wicked Filter. iha jees <3
Kateltiin Royal Rumble ja vähä muutakin wrestlingiä ipen kanssa. Syötiin sweet&sour- nachoja dippien kera sekä juotiin kaljaa. Ja viiniä. Ja kuohuviiniä :D Ja todettiin, että WWE tulee Helsinkiin heinäkuussa, sinne siis!
Käytiin kattomassa Maailmojen sota. Saa nähdä josko vihdoin Jurassic Park-painajaiseni hellittäisi ja tilalle tulisi minua jahtaava lonkero-alien-kone. Yötä ja unia odotellessa...
rauhoitin mieltäni piirtämällä. :)
Heräsin..
väsyttää niin maan perkeleesti...
Koht töihi.
[q]Dave^, 15.2.2009 01:12:
Tarkotit kai kesäkuuta. ;)
[/q]
Eiku joo :D Miten ne nyt menikään.......
olin kävelyllä kaverin ja sen koiran kanssa vähän rauhoittumista rankan viikonlopun jälkeen
Kaaduin nokilleni liukkaan maton takia.
Viikonloppupäivystyksen jälkeen kävin saunassa.
Oli nannaa, nyt väsyttää ison roimasti paljon.
Asensin koneeseen ajureita...
Vedin 45min venyttelyjumpan :)
tilasin uudet housut jenkeistä :P
Tulin himaan. :D
Paistoin siikaa.*slurps*
[q]`´, 4.2.2009 20:33:
---
Aurinkoneiti, 1.2.2009 15:12:
Katsoin ikkunasta ulos, ja huomasin haukan pihapuussa.*sydän*
---
Lienet kierosilmäinen kuin se toinen Lapin ihme (Väyrynen) ja näit vain väärin.
[/q]
Lienet itse, vaikka et ehkä ole lapista. Näin muuten sen samaisen haukan eilenkin samassa puussa. Eli itse olet väärässä.
Pesin uunin, hellan + levyt, hellan takaa ja imuroin sen, mikron ja työtasot (hieman on lämpöinen olo). Jospa huomenna jaksaisi ottaa jääkaapin pois tasoltaan ja imuroida sen takaosan, voisin myös putsata sen sisutankin.
Päivitin noin 500 hengen tiedot puhelinvaihteeseen, hieman säätämistä oli koko homma
[q]Hitchhiker, 16.1.2009 19:00:
Pesin uunin, hellan + levyt, hellan takaa ja imuroin sen, mikron ja työtasot (hieman on lämpöinen olo). Jospa huomenna jaksaisi ottaa jääkaapin pois tasoltaan ja imuroida sen takaosan, voisin myös putsata sen sisutankin.
[/q]
Noh tulipa nuokin tehtyä, jotka piti vasta huomenna tehdä *hymy*. Huomenna sitten jotakin muuta.
Tulin Tallinnasta *känni*
Naurattaa mun ostokset: 5 paria mustia sukkia ja paketti laastaria :DDD
( ja huomasin just et sukistakin puolet on jo rikki :DD)
Mut oli kiva reissu ja aurinkoinen, kuuma etten sanois tunnelma oli ku ois jossain keskieuroopassa ollu kyl!
Ihmettelin, miten pääsisin huomenna Helsinkiin......