Mitä teit äsken?

Back to tunkio O

kävin korruptio kahvilla.. nom nom

Kirjoittelin liirumlaarum juttuja starttirahahakemukseen.*pökr*

Pesin suihkun / wc:n, tolua, rutkasti vettä ja siisti + puhdas tuoksu. Sitä ennen n. 1,2l kahvia, voisi sanoa jopa pienoiseksi kofeiinihumalaksi tätä olotilaa *lmao*.

Olin koulussa 10h. Bzzzzzzzz.

Kävin hieromassa. Kävin pitkällä kuutamokävelyllä koiran kanssa.

Soitin Suomeen.

[q]anniharha, 31.1.2008 19:47:
Vaihdoin avovaimoa.
[size=4]Läpsystä vaihto <3[/size]
[/q]
Tollee sä vaan vaihtelet niitä naisias!

Vaihdoin avovaimoa.
[size=4]Läpsystä vaihto <3[/size]

pelasin unoa, voitin, kaikki pelit!

Hypin käsipainojen kanssa. On kyl rankkaa, eikä kuntokaan mikään maailman paras taida olla. Mut ei lannistuta siitä *hih*!

Ison vadillisen lasagnea (josta riittääkin koko ensi viikoksi), keittiössä tuon jäljiltä 'bout 27 astetta lämmintä *hikoil*.

[q]Hitchhiker, 10.2.2008 15:17:
Ison vadillisen lasagnea (josta riittääkin koko ensi viikoksi), keittiössä tuon jäljiltä 'bout 27 astetta lämmintä *hikoil*.
[/q]

Samis. Paitsi meillä se taitaa loppua jo huomenna :D

harhailin ympäri kylää ja kävin alkossa... kävin noin 5n kaverin ovella, mutta kukaan ei ollu kotona... (ihanaa ku ei oo puh aikaa) *grrr*

Kaikkea muuta paitsi töitä. Laiskottaa. Pitänee vähän skarpata.

Teippailin ja maalailin penkkarihaalarit. Kivaa hommaa, mut toisaalta oon onnellinen, että nyt ei tarvitse tehdä kuin loppusilaukset

Purin fillarin vanteen palasiksi ja ripustin sen seinälle *lmao*(selvästi sisustaja lahjakkuus).

pidin sormea TILAA-nappulan yläpuolella valmiina painamaan hiiren nappia, jotta saisin vihdoin sen macbookin mitä tässä nyt oon ollut ostamassa jo ties kuin kauan. vielä kuitenkin mietin, että rahat varmasti riittää. Ehkä huomenna sitten painan TILAA

Heräsin ja kävin suihkussa. (pelastaa kyl henkiä!)

Kävin tossa lähikaupassa ja käräytin 15v. jengin myymälävarkaudesta. En tajua, miksi kauppias ei kutsunut poliisia nyt sinne. Asia kuulemma hoidetaan huomenna. Kauppias oli jo epäillyt tyyppien varastavan, mutta ei ole voinut todistaa sitä. Lapsukaiset olivat ilmeisesti kannabiksen vaikutuksen alaisina. *eiei**uuh*

lajittelin limpparipulloja
NOT

O