Mitä teit äsken?

Back to tunkio O

söin päivän ensimmäisen aterian, ei ole tän vatsataudin kanssa viittiny paljoa mutustaa...
vähän lipstikkakeittoa alkupaloiksi, sitten yks kanafilee+haudutettuja pestokasviksia.

jee äidin patojen ääressä on makoisaa

ruokaa

Stressasin hetken aikaa mun hammaskivun takia.

"Saattaa hieman nipistellä illalla kun puudutusaineen teho lakkaa" ei mun mielestä pitäisi tarkoittaa samaa kuin "särkee, jomottaa, kirvelee ja vihloo seuraavan parin kolmen vuorokauden ajan aina kun syöt tai juot jotain"

[q]Zandy, 8.9.2007 23:11:
"särkee, jomottaa, kirvelee ja vihloo seuraavan parin kolmen vuorokauden ajan aina kun syöt tai juot jotain"
[/q]

heh no mut kyl palkitsee sitte ku legot saa kuntoon, nimim. mulla oli noita oireita jonku vuoden ajan ennenku luovutin ja menin lekurille, olis pitäny mennä vaan heti:)

Kirjoitin just piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkan e-mailin mun ystavalle South Africaan. Ikava.

*piis**nauru**piis* jotain toooosi siistiiii.....*joo**joo**joo*

Tulin Helsingistä ja käytin koiran ulkona.

[q]Verottaja, 9.9.2007 06:43:
Heräsin.
[/q]
sama taalla.

Luin lehden ja siivosin keittiön.

Toivoin maailmanloppua.

ajoin autoa ilman korttia 8)

yritin irrottaa nipponin etupuskuria :D Muutaman tunnin väännön jälkeen yritykseks jäi tai siis puolitiehen. Toinen puoli on jo irrallaa toinen ei.

Leikin jotain bittinikkaria ja asensin virus-ohjelmat uudestaan koneelle.

P.s. Ei hajuakaan kuinka toimivia ne on...

murun kanssa suihkuttelun jälkeen tein iltapalaa, jota on kiva syödä makkarissa sängyllä telkkaa katsellen.

heräsin naapurin mekkalointiin.

siiVosin iHmispasKaa LaTTiaLta......

kaverin kaa ammuttii rakettiboksi, valettii tinat, otettii skumppaa... Nyt laitetaa ittemme kuntoon, lähetää paikallisii homobileisii...*hih* Ihan vaan katastaa meno. ;P

Vähän töitä...

Menin ja pyysin, notta jos joku on vialla niin tervetuloa oven taakse. Varmuudeksi níittasin sen viestin puukolla siihen pystyyn! Ihme sakkia!

Jotain todella tyhmää...

O