Mitä teit äsken?

Back to tunkio O

söin omista raparpereista juur tekemääni ihunaa kiisseliä! *kuolaa**plur*

Tulin tunti sitten töistä, eikä uni meinaa ottaa niskalenkkiä millään*ding* Kaipaus jotain kohtaan liian kova

Häädin sisälle eksyneen pikkulinnun ulos mun kämpästä.

no irkkasin. mut varmaan taasen jatkan irkkaamista. taustalla soi klf:ä

Vein koiran ulos, ja sitä ennen tulin salilta.

Katsoin teho-osaston talennuksesta ja tein itselleni jalkakylvyn...aaah*iloinen**hymy*

[q]pirpeli, 7.8.2006 19:49:
Katsottiin Annan kanssa Nanny McPhee, satumainen lapsenvahti. Aivan mahtavan ihana hyvänmielen leffa<3
[/q]

No niin oli <3

Tulin pohjanmaalta.

Katsottiin Annan kanssa Nanny McPhee, satumainen lapsenvahti. Aivan mahtavan ihana hyvänmielen leffa<3

[q]sMilE, 7.6.2006 21:02:

Joo piere sä sie ku koton et voi*pahis*
[/q]

Joo mutku tääl ei pieretä yhtää mut sit ku kotiin pääsee ni johan alkaa!

Pierasin.

Tulin töistä kotiin ja söin

[q]Jusna666, 7.6.2006 20:51:
Pierasin.
[/q]

Joo piere sä sie ku koton et voi*pahis*

Olin Hietsussa grillaamassa - itseäni siis.

[q]Peppi, 12.6.2006 20:39:
Olin Hietsussa grillaamassa - itseäni siis.
[/q]

toivottavasti ette ruskettunu ehkiksen kanssa yhtään. Mä tulin sentää äiskälle asti et voin maata koko huomisen päivän tos nurmikolla ihanasti ruskettuen

Chattasin ässäboxis ja wowasin samaan aikaan. Ja sit sanotaan ettei miehet osaa tehdä 2asiaa samaan aikaan

imuroin. jipii.

Söin Makarooneja.. Aivan liian suolaisia tosin..

[q]Trigger, 13.6.2006 15:29:
Kannatta pitää "syö näkkäriä ympäri kämppää" -päivä ennen siivouspäivää. motivoi kummasti. Mulla on sellanen huomenna niin torstaina voi pistää hihat heilumaan.
[/q]

Ihihihi, toi on totta*hymy*Mulla tosin kun ei ole mattoja, kaiken maailman leivänmurut ja kököt tuntuu heti..Sen takia imurointi pari kertaa viikossa on pakollista (vaikkei sitä jaksaiskaan..Samoin kuin sen takia, että ekassa kerroksessa asuessa pöly ja muut röhnät saavuttaa residenssin liian nopeesti :/

tulin hiprakassa himaan ja safkaa naamaan

O