Mitä teit äsken?
Otin smirre/redbull shotin. ~8|
en nii yhtikäs mitää...
Söin hirveesti karkkia ja nyt on paha olo
nukuin
Tilasin NÄIN paljon levyjä.
Katoin ikkunasta kun joku on raahannu tohon tienviereen kaasugrillin missä se paistaa makkaraa!*whaat*
Laitoin kissoille ruokaa
Söin sairaan hyvän parilapihvin ruokatauolla viereisellä huoltsarilla *pepsodent*.
join kupposen kahveeta..
Heitin siskon kouluun...
Värjäsin hiukset
Jaarittelin luurissa työajalla niitä näitä liki 51min. Ihan järkyttävän pitkä aika mulle Saunalahti kiittää...
Luin tissit -topicin ..
Luin aineistoa mun antiikin Rooman jumaluskonnoista kertovaa tutkielmaani varten. *sydän*
Seuraavaksi ois vuorossa aineistotarkastelu Aleksanteri Suuresta kirjoitettavaa tutkielmaa varten.
Ah, että mä rakastan historian opiskelua.
Liimailin sormet verillä pitkin kaupunkia julisteita ja kävin kaupassa.
tein ihan sairaaaan hyvää ruokaa,marinoin itse 180g palapaistia ja sit paistoin ne pannulla med finduksen vokkivihannekset ja sit viel hapanimelää päälle *slurps**plur* uuh.. vitsi ku joku ois ollu todistamassa tätä
[q]pirpeli, 20.4.2006 23:13:
---
Mellu-, 20.4.2006 19:43:
tein ihan sairaaaan hyvää ruokaa,marinoin itse 180g palapaistia ja sit paistoin ne pannulla med finduksen vokkivihannekset ja sit viel hapanimelää päälle *slurps**plur* uuh.. vitsi ku joku ois ollu todistamassa tätä
---
Mellu-, mähän sanoin, et sä osaat*aplodit*
[/q]
pakko oli opetella ku alko makarooni ja jauheliha maistuu vähä pahvilta
[q]Mellu-, 20.4.2006 19:43:
[/q]
Mellu-, mähän sanoin, et sä osaat*aplodit*
olin suihkussa*hih*
tulin hiprakassa himaan ja safkaa naamaan