Mitä teit äsken?
Silitin makuuhuoneen verhoja....tosi tylsää hommaa.
Englannin yo kokeen.
tein reikiä lelukorin kanteen.. (hiiriboxi)
Tilasin pizzaa ja kaverille salaatin KotiPizzasta!
Keitin 70 kuppia kahvia.
Paperihommia...
En viitti kertoo :D
Päätin lopettaa tenttiin lukemisen*jiihaa* ja korkkasin illan ensimmäisen*känni*
Luistelin tunnin lenkin öisillä kaduilla *sydän*
Kävin katsomassa hyvän leffan.
Kirjoitin Ylen kisastudion palauteosioon ja pyysin niitä kieltämään Tapio Suomista manaamasta sadetta Englannin peleissä.*justjoo*
Oikeasti.*joo*
Muun muuassa tänään:Onko tässä käymässä niin, että vuosikymmeniä kestäneen yrittämisen jälkeen, 11 tasapelin ja 4 tappion jälkeen Englanti viimeinkin voittaa Ruotsin..ja PAM! Ruotsi tasoittaa..*eiei*
Ja tämä on toistunut jo aika monissa arvokisoissa..*hmph*
[q]U n i k, 21.6.2006 00:18:
Kävin katsomassa hyvän leffan.
[/q]
joka oli ?
Vastasin "päivän :-)" topicciin...
Heräsin ja.. ja tuota.. nousin ylös
Katoin mitä olin eilen saanut koulussa näpertäessäni aikaiseksi yhden leiskan suhteen.
[q]lostgone, 21.6.2006 00:25:
Kirjoitin Ylen kisastudion palauteosioon ja pyysin niitä kieltämään Tapio Suomista manaamasta sadetta Englannin peleissä.*justjoo*
Oikeasti.*joo*
Muun muuassa tänään:Onko tässä käymässä niin, että vuosikymmeniä kestäneen yrittämisen jälkeen, 11 tasapelin ja 4 tappion jälkeen Englanti viimeinkin voittaa Ruotsin..ja PAM! Ruotsi tasoittaa..*eiei*
Ja tämä on toistunut jo aika monissa arvokisoissa..*hmph*
[/q]
Joo...tuli sellainen tunne kyllä eilen, että mä olen nähnyt tämän aikaisemminkin. Milloinkohan muut maailman maat tajuaisivat, että jääkiekossa ja nyt myös jalkapallossa Ruotsia vastaan kannattaa aina pelata se peliaika loppuun, eikä lopettaa puolustamista, koska Ruotsi...Ruotsi aina tasoittaa tai menee ohi lopussa. Noh, nytpä ne tosipelit sitten alkaa ja Ruotsin tiputtaa jatkosta tuleva maailmanmestari, eli Saksa.
ajattelin äskö leikkii hirmu ahkeraa ja siivoo mun vaatekaapit, mitkä on ihan sekasin, koskaa mitää sieltä löydä. ku avasin kaapin ja näin sen sisällön ovi meni takas kiinni
[q]Kauno Saario, 30.9.2005 01:44:
lämmitin saksan siwan pitsan, ja join ison lasin vettä.
[/q]
Se on natsi siwa eikä saksan siwa. (jos lidliä siis tarkotit)
Pudotin käyttöjärjestelmän 5 kannettavaan imagen avulla.
tulin hiprakassa himaan ja safkaa naamaan