Mitä teit äsken?
join mansikkakeittoa, nam :)
Olin tos pihal istuskelees ja nauttimas nätistä ilmasta...*sydän*
Kavin postilaatikolla laittamassa 9 postikorttia Suomeen pain! Terveisia Lontoosta, ihana kaupunki!
Tulin just lounastunnilta takas toimistolle..
Nyt vois jatkaa duunei hakemalla ison tuopin KAHVII
-Kahlasin pikavauhtia kotiin bussilta, nyt keitän hyvät kahvit ja otan lakupussin (sis.10 metriä lakua) kaveriksi sohvalle viltin alle!
Tällasena päivänä, kun plutaa vettä ja on kylmä kuin Siperiassa, on ihan luvallista kölliä sohvalla lakupussin kanssa ja kattella tellusta aivot narikkaan -ohjelmaa... Ah!, niin ihanaa!
Tiskasin, onpas taas siistiä.
Selvitin käsitteet:
a) separointi
b) pastörointi
c) vakiointi
d) iskukuumennus
e) homogenointi
Ja ai että kun opin taas paljon uutta
Kävin tupankil ja hain kahvii....
Tulin jynssäämästä toisten lärvejä, jee jee. Ja nyt pyrähdin kirjaston nettiin.*hmph*
Kävin munapyykillä eli suihkussa..hieman aamutoimet venähtäneet..onneks ei ole mihinkään kiire tänään
Kävin lenkillä ekaa kertaa tänäkesänä. jes.
Päätin juuri että nyt alko tipaton kausi.. se alkaa nyt ja päättyy 20.02.05.. *känni**eiei*
Kasasin hieman Ikea tavaraa ja huomenna lisää, kun saapuu uusi levyhylly himaan.
Otin kuumien huulieni väliin makean karkin. Imaisin sen suuhun ja pyörittelin hetken aikaa. Puraisin hampaani yhteen ja nuolin kostealla kielelläni karkin sisällön..plaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!! koulussa on sitten tylsää!!*taputapu*
Kävin pöntöllä ja aah, hyvää teki*iloinen*
Soitin Rahmaninovia.*nuotti*
meinasin nukahtaa pystyyn kesken haastattelun editoinnin.
nimim." neljä tuntia unta pallossa.."
Tuli sitten erehdyttyä ja fiilisteltyä Youtubessa biisejä mitä ei ois saanu fiilistellä.. Ei hyvää päivää..
Käytin auton katsastuksessa ja pesin kaks koneellista pyykkiä, nyt on sit aikaa itselle..*hikoil*
..oon mä sankari
tulin hiprakassa himaan ja safkaa naamaan