Onko konemusiikki saanut sinua kyyneliin?

Back to häröily O

No siis miehet ei itke, mut jos oisin nainen voisin tirauttaa pari suolasta pisaraa esim. Antiloop - I Love You *sydän* merkkiselle biisille.

joo muistan ku lapsena koitin kuunnella 2.maanantaita ni aina ku faija huomas et se soi se veti mua turpaan ja sit itkettiin yhdessä ja se hoki "tää sattuu muhun enemmän ku suhun"
mut eipä lähteny teknoinnostus :)

Kyllä on ja moneen kertaan. Täytyy listata lisää biisejä, kun ehdin ja muistan, mutta tässä nyt muutama:

Dave Swayze - Yasmine's Garden
Dutch Force - Deadline (edelleen mun ykkösuosikkikiksubiisi ikinä)
First & Andre - Widescreen (eka kerta Kaapelitehtaalla M.I.K.E.:n setissä)
Michael Burns - Forwards
Passiva - Clouds Like Heaven
Peter Martin - Perfect Wave
Planisphere - NYE
Plastic Boy - From Here to Nowhere
Push - Universal Nation
Solarstone - Speak in Sympathy
Veracocha - Carte Blanche

.pi.

Ei, itken harvemmin.

Kotikuuntelussa monestikin. Bileissä ei ole vielä näin käynyt.

On saanut ja tulee varmaan aina saamaankiin , viimeksi sai talpan the moon <3

miksi konemusiikki ei voisi saada ihmisiä itkemään...??

Kyllähän konemusaan voi liittyä tunteita tai muistoja ihan siinä missä muuhunkin musiikkiin. Ja joskus sanotuksetkin ovat todella koskettavia..

Eli vastaukseni kysymykseen on - Kyllä

[q]SyndroDome, 26.9.2005 11:32:
Ja joskus sanotuksetkin ovat todella koskettavia.. Eli vastaukseni kysymykseen on - Kyllä
[/q]

Joo ei nää valaanlaulut ja kadonneet prinsessat oikein iske ikäihmiseen missään olosuhteissa enää vuoden -99 jälkeen. Mutta tokihan kyyneleit on vuodatettu joidenkin muiden tyylilajien biiseille silloin tällöin, kun toi house, elektro ym. hyvät musiikkilajit on mun sydäntä aivan kaikkein lähinnä.

Mutta harvemminhan sitä. Enemmänkin mulla on hyvän setin vallitessa ja muutenkin mahtavassa klubiympäristössä tapana joutua jonkinlaisen kysymysmerkillisen hehkun valtaan: "En voi käsittää. Kaikkien näiden vuosien jälkeen tulee aina vaan uusia, mahtavia biisejä. Non voi vitun jees." Silloin saatan jopa pitää taukoa pousauksesta ja pistäytyä tanssimassa, mutta itku on siitä tilanteesta kuitenkin aika kaukana.

kyllä on. jotkut biisit vaan on sellasia.

yks biisi minkä tein 6. luokalla saa aina tipan linssiin, se on niin haikee ja siin on niin paljon tunteita mukana...

Haha, ei sellasenaan, mut kyl siit joskus haikee fiilis tulee. Ja joskus jos oon itkeny nii et on konemusaa ollu taustalla nii vannon ja vakuutan et siihen itkuun on ollu muut syyt ku saundi. Oon sit tunnevammanen! Mut se rules!

On saanut.

Flash Brothers - release time *sydän*

Ei selvinpäin ainakaan pelkästä musiikin voimasta.

[q]Sir Dominique Trévisan, 4.9.2005 18:05:
Digital Beat silloin tällöin.
[/q]

viime syksynä ku alko progevillitys ni lähellä oli..

millonkohan viimeks.. hmm, tais olla arminin keikalla, kun soitti burned with desire:in..

*sydän*

Orkidea - Beautiful (Marc Mitchell Remix)

[q]Sir Dominique Trévisan, 4.9.2005 18:05:
Digital Beat silloin tällöin.
[/q]

-Happens all the time!

hardfloorin keikalla meinas tulla kyynel silmäkulmaan kun kolkki lauloi niin kauniisti *sydän*

O