Onko konemusiikki saanut sinua kyyneliin?

Back to häröily O

On. Viimeksi eilen. kuin katsoin videolta lauantaista Underworld:in settiä, tarkemmin sanottua siinä kohdassa kun Born Slippy pärähti soimaan *sydän*

[q]KooKie, 24.10.2006 15:25:
---
Dasjonna, 24.10.2006 15:18:
Aina kun kuulen BassHunter:in Boten Anna-kappaleen. Se on niin /c:stä.

---

Onko BassHunterin Boten Anna konemusiikkia? :D
[/q]

BassHunter:han tekee musiikkia niin että se soittaa cd:ltä levyjä ja heiluttaa käsiä, niinku videolla, ja eiks ne Dj-vehkeet oo koneita = konemusiikkia...

*pepsodent**jeesus*

[q]Epailija, 24.10.2006 15:34:
[julma totuuden ääni nro.1]
[/q]

[q]Dasjonna, 24.10.2006 15:44:
[julma totuuden ääni nro. 2]
[/q]

Eipä ihme, että mun kaverit aina hehkuttelee kuuntelevansa myös konemusiikkia ja silti katsoo mua kuin hullua aina, kun vien ne bileisiin (genrestä riippumatta). :D

[q]Ronie, 24.10.2006 15:41:
On. Viimeksi eilen. kuin katsoin videolta lauantaista Underworld:in settiä, tarkemmin sanottua siinä kohdassa kun Born Slippy pärähti soimaan *sydän*
[/q]
With you on that one! Yksi hienoimpia hetkiä bileissä ikinä <3

[q]KooKie, 24.10.2006 19:18:
Eipä ihme, että mun kaverit aina hehkuttelee kuuntelevansa myös konemusiikkia ja silti katsoo mua kuin hullua aina, kun vien ne bileisiin (genrestä riippumatta). :D
[/q]

Lighthouse family - High - Francois k´s vocal remix
huh on tämä vain nätti biisi, jos ois herkkänä niin kyllä sais kyyneliin

Toinen tunnelmallinen biisi.. Scott Hardkiss pres. god within - Infinitely gentle blows - Infinite aural hallucination remix *sydän*

khyyllää

En kyyneleist tiedä mut helkutimoiset vibat se välil kyl antaa*jiihaa*

..joka kerta kun _kuuntelen_ George Acostan - mellodraman *sydän*

on, monesti, onnen kyyneleitä ku saundit iskee tajuntaa ja selkärankaa, beautiful sounds of melody, striking through mind, is pure love to the music = *jiihaa**plur**nyyh**pihkassa**jiihaa*

Ensimmäisen kerran just nyt. Mikseri -> Cordis *super**sydän*

on.
tuo muutaman muunkin mainitseman Underworldin keikalla oli tosi lähellä.

muuten on sitten muutama kappale, joiden aikana on joskus lähellä ja joskus liiankin
Afterlife - Cry
Chicane - No Ordinary Morning (joka on liiankin lähellä lyriikoidensa vuoksi..)

onhan niitä muitakin.

kyllä on joo... ja aika useesti vielä

JASEfos feat. Claire Van Der Boom - Do What U Want (Max Graham Afterhours In Montreal Mix)

Jotkut house ja kiksubiisit on niin paskoja et meinaa kyl alkaa itkettää.

Kyllä.
Se taisi tapahtua useimmiten kiksukuherruskuukauden aikana joskus muinoin. Nykyään jotkut tietyt vanhat biisit saavat melkein kyynelen silmään, kun niistä kumpuaa läjä muistoja mahtavista hetkistä.

kyllä!

olin juuri muuttamassa 400km päähän ja en ehkä olis halunnut kovastikkaan niin kuuntelin yhtä biisiä ja vollasin ihan hulluna.. samoin saman mixin toinen biisi.. se oli sellanen mun "voittaja"-biisi.. ihana!! siitä tuli hyvälle mielelle ja se soitettiinki mulle sitten läksiäisissä..

VNV nationin Beloved on kyllä sellanenki biisi et se saa silmät kostumaan.. siinä on niin paljon muistoja hyvistä ajoista ja ihanista ihmisistä

ja tietenki.. re-formin Extremely dangerous.. Se on meidän biisi Ilman sitä ei olis meitä...

Kuinka unohdinkaan.. 5.12.2005 Lahden divassa oli finrg:n kekkerit ja Harri otti ja melkein sai mut vollaamaan soittamalla LAB4 Requiemin.. voi luoja! Se fiilis mikä oli.. paljon jengiä ja se biisi.. ne muistot... ne ihmiset jotka liittyi siihe biisiin ja niihin muistoihin.. kumpa he olisivat olleet mukana...

On ja monesti...

tänään viimeks taas oli sellai hetki et meinas silmät kostuu ku kuunteli musaa... (tosin tällä yleisellä olotilalla voi olla jotain tekemistä asian kanssa, mutta oli taas niin herkkis liikkis että...)

onon. oceanlab - satellite ja tiesto - walking on clouds.. itken muutenkin aika helposti:D

O