Miika Kuisma - October Mix
- « Previous
- 1
- 2
- Next »
[q]Lumpy:
Alkuun oli vähän liian monotomista mun makuun. Muuten aivan loistavan kuuloista settiä.
[/q]
No mä en jaksanut näköjään olla kärsivällinen, mä puuduin puoleenväliin mennessä täysin just tuohon monotoonisuuteen. Täytyy kuunnella kertaalleen, ja loppuun asti...
tykkäsin erittäin paljon
maistuvaa himantransee
Mainioita raitoja, jälleen kerran. Ja teknisesti lähes virheetön suoritus, lukuunottamatta pientä riitasointua viimeisessä vaihdossa, melodiat soi päällekkäin, eikä ne oikein istuneet toisiinsa.
Mut meneepi varmaan aktiivikuunteluun, nyt soitettu alusta loppuun jo 3 kertaa.
[q]Dasjonna:
Puhumattakaan tosta Marcuksen Dub remiksistä Talk like a strangeristä... Nam.
[/q]Ei oo muuten dub, vaan Schulz remix. Schulzin dub mix tosta on huomattavasti huonompi ja monotonisempi, vokaaleja ei taida olla muistaakseni juuri nimeksikään...
Puolet ehtinyt tästä kuuntelemaan ja varsinkin alkupuolen saundi putosi todella kovaa ja korkealta! Incolumiksen tuotanto vaan on todella herkkua <3 Vaihdot myös moitteettomia, osa jopa loistavia!
alun jälkeen loistava setti. *joo**hymy**jiihaa*
oli kyl alusta loppuun järjettömän hyvä setti heti ensi sekunneista asti tiesin et tästä tuun tykkäämään mutta miksi tän pitää olla näin pitkä, en saa sitä cd:lle
Tää oli maistuva setti *jiihaa**piis*
Yksi parhaista trancemiksauksista mitä pitkään aikaan on eteen sattunut. Hienosti kehittyy, ja on juuri niin pitkä kuin pitääkin olla. Tosin tranceannos olisi jo täynnä tämän setin jälkeen mikäli bileissä olisi tullut.
Moitteetonta miksaamista ja hienoja biisejä, mitä muuta voi vaatia?
Ensimmäiset 20min ovat NIIN herkkua että alkaa harmittamaan loppuosa setistä. Kuitenkin mainio mutta alku on aivan mahtava *sydän*
Hiton hyvä setti! Loistobiisejä ja rakenne onnistunut. Mikä on viimeinen kappale ?! Pakko saada tietää*hymy*
se on yks tyyppi tuolta suomen pohjoispuolelta ;) tuo on itseasiassa demoversio, valmis on vielä parempi!
vihdoin sai kuunneltua koko setin alusta loppuu ja hyvä oli! ei yhtää huonoa biisiä ja tää vika biisi on kyl iha mahtava!
eipä taida tuota settiä kuulla missään nyt enää, diffasin linkki ei oikein skulaillu ja offline muutenkin.
[q]tenkai:
diffasin linkki ei oikein skulaillu ja offline muutenkin.
[/q]
Setti väistyi tämän tieltä!
toimivaa linkkii ?
- « Previous
- 1
- 2
- Next »