päivän :(

Back to häröily O

[q]Piiuzki:
Mutsi tais heittää mut pihalle täytyy seuraavalla viikolla alkaa ettii omaa kämppää
[/q]

no oo iloinen että oot saanu elää siel ees noin kauan... nimimerk. 2kk enne kuin täytin 14 heitetty pihalle...
mut ikävää aina tollainen että vanhemmat heittää pihalle..

mun päivän yyh.. jalkoihin särkee ja edes jalkakylpy ei auttanu...

Toivottavasti sinulla on parempi olla sielä jossain
Olen pahoillani etten päässyt käymään

Mietin sinua vieläkin lähes päivittäin .. ikävä on kova ... kyllä me vielä nähdään ...

[q]puskA mujunen:
eilen tuli 7000 sakkoi
[/q]

mistä hyvästä jos saa udella *täh*

[q]
sapeli:

Salmiakkia ja vaahtiksia samassa pussissa => nyt on vaahtiksissa salmiakkitahroja

[/q]

No siis hei niiQ IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK!!1! Hei.*vink*

Piti mennä huomen duunihaastikseen, mut eipä tuu mitn ku tää lentsu on päällänsä.. Tai siis tänään..

aamulla seiskalta taas duunissa pitäis olla ja ei saa taaskaan unta...aamulla sit silmät ristissä sahaan sirkkelillä sormiin varmasti *nauru**uuh**nyyh**grr*
V*TTU S**T*NA P*RKL*E

edit:typo

Joudun olee kaks päivää ihan yksin

Niin kovat vitutukset päällä, ei oo taas vähä aikaa ollu. (ei oo kivaa!!)
Omast mielest kaikki VaihteekS menee nii päi helv.. ku voi vaa..
(ah ku nyt toimii, ”Skandaali - Ei pysty” & ”Ritarikunta - Mä En Jaksa”)

Pitää varmaa lähtee ajelee hetkeks jos vaiks sais ajatuksien aiheit vaihdettuu

[q]Energizer:
Niin vähän rahaa*nyyh**nyyh* ja niin paljon menoja*nyyh**nyyh*
[/q]

NiiNpä.

Aina ei vaan jassais olla se vahva...

Just kun sain kovot takuuhuoltoon havaitsin että suurin osa varmuuskopio dvd:istä valittaa joidenkin tietojen kohdalla että niitä ei voi kopioida + yks levy ei edes näytä sisältöään. Eli seuraavaks vaan tuo kirjottavakin huoltoon. Luojankiitos että jätin digikuvat vielä vanhalle kovalevylle varmuuden vuoksi!

Tähän voidaan vielä lisätä kivana extrana räkätauti ja ma alkavat duunit ja missattavat rushit ja hallut.

Tekis taas mieli kiroilla....

tooooooosi väsy....

laiskuus... uudet petivaatteet aiheuttaa näköjään pientä ihottumanpoikasta kun niitä ei jaksanut pestä oston jälkeen...

edit: myös oikean ylähampaiston viisaudenhammas tekee tuloaan, tehden pureskelun hankalaksi

Hohoijakkaa...

Eipä tullut unta tänäkään yönä kuin ehkä vaivainen tunti yhteenlaskettuna... *hmph**igor**dissaa**eiei**poks**uuh*

örr, eilen pilettämässä, 3h unta jonka jälkeen duuniin, olotila niin väsyny että ei jaksa lähteä Hallmarkkeihin -> pettymys suuri... Vielä kun joutuu _yksin_ nollailemaan niin alkaa keittämään pikkuhiljaa Oishan täälläkin kivoja tyttölapsia joita vois yrittää vikitellä mutta kun kokoajan jauehtaan että ”iskeminen” bileissä ketuttaa niin ei sekään onnistu Noh, mennäänpä sitten taas sinkkuluukun puolelle..

En saanu taaskaan aikaseks siivottuu akvaarioo *igor**grr*

kaikki

Hammaslääkärissä on kamalaa

ärh heräsin siihen ku mustalaiset leikki auton varashälyttimellä ulkona..meinas kuulo mennä

[q]UnityF:
---
kai sulla on edes krapula.... viina on pahasta... minkä takin oikeen sie oot menny lahjoittamaan?? huoh... nyt kuules jussi-pojalle viina kielto ainakin 1kk..
[/q]
Moraalinen krapula*eiei* Mä en saisi juoda, muutenkin liikaa energiaa muihin verrattuna..
Takki oli semmonen siisti hippitakki *täh*varmaa kertooki paljon*hih*
Siis niin humalassa mäkään en voi olla, että luopuisin siitä matrix-takista, koska se on edelleenkin mun turhamaisuuteni paras asia ja en luopuisi siitä kovin helposti.
Kiitos edelleenkin Maria, koska en ilman sinua olisi sitä onnistunut löytämään*sydän*

Sain sen hippitakin aamulla takasin, kaveri kerto et joku outo tyyppi oli tullut törkkimään sitä ja antanu sille narikkalapun.. ”Jussi´s..”*nauru*

Elikkäs aika vahva esitys taas kerran minulta*eiei*

O