päivän :(
[q]Jone:
Vapaapäivä ja naapurin runkku vetelee seinään iskuporakoneella. Kiits, en oliskaan halunnut chillaa.
[/q]
Mäkin heräsin aamulla kymmeneltä poran takia..*taputapu*
Muijan kanssa breikkasi eilen.
*eiei**nyyh*
viime yönä partiossa 12h, aamu 7 pääsin nukkumaan ja 08.05 majoitukseni paperin ohuen seinan takana lentopallokentällä alkaa joku fukeen turnaus ja intialaiset ja jordanian viiksivallutr huutaa suoraa huutoa ja läiskii palloa seinään.... yritin tuplakuulosuojausta mut ei pitäny meteliä ulkona AAAAArrgh!!
...ja sit viela kaupanpäälle joku saatanan pälvikalju metsäkoneenkuljettaja tulee haukkumaan että tekisit sinakin jotain hyödyllistä etkä vaan treenais siellä salilla AAAAAARRGH!! oli hiukkasen lähellä ettei kaverilta paennu hapet keuhkoista...
kai tästä selviää... 5 aamua lomiin =)
VÄSYTTÄÄ JA V:TUTTAA*dissaa*
[q]Mr. Sinner:
on krapula
[/q]
Niin on
Mittasin kuumeen, niin se oli vain 34,6 astetta.Kummallista
päivän huonoin juttu oli: kun postilaatikkoon ilmesty 200 euron puhelin lasku
*dissaa*Elisa Communications*dissaa*
Se helvetin pahaolo eilisestä kun on nukkunut vajaat 6h
Työkaverit dissaa mossoa. Mä niitä!
ihan vuoteen oma, ku oon nii perhanan *nuha**eiei*
Vittuuntuminen aivan kaikkeen ja kaikkiin (ei ihan kaikkiin, mut melkein...)...
[muokattu 19.8.2003 20:30]
[q]Itis:
Työkaverit dissaa mossoa. Mä niitä!
[/q]
työkaveris on jotain homoja
Suklaakeksien yliannostus*uuh**poks**eiei* Yöks...
Muutaman tunnin päästä tentti johon en ole lukenut yhtään.. =) Taitaa mennä uusiks joulun jälkeen. FUUK..
kertausharjoitus kutsu kolahti just postilaatikosta... PERKELE
[muokattu 31.10.2003 15:13]
Minullakin mennyt muisti oikeastaan koko perjantaipäivästä ja yöstä. *kuuma*
hrrrr...kylmä ja vettä sataa. Kivasti sai suihkun ennen ku pääs fillarilla töihin
Uudenvuoden helvetti alkaa joka kestää koko viikon*igor* itseasiassa alko jo viikonloppuna*hahjust*
Ei annattu koska mä oon alleginen kuidulle.. se hiusvesi on vaan vähän helpottanu mun oloo mut pidemmän päälle se ei olis auttanu. Joten luovutin ja otin ne pois.
Nyt mulla on kyl taas iha kivat hiukset kun Henna värjäsi ne ja Elvi leikkasi ne...*sydän*