päivän :(

Back to häröily O

Miksi tuolla on pakko olla niin himskatin pimeää?`*uuh*

[q]patis:
---
anqqa:
töissä lähti kännykkäetu (jota tosin en juuri yhtään käytä), lounassetelit ja 20% bruttopalkasta, eli käytännössä verojen ja kiinteiden asumiskustannusten jälkeen käteen jäävästä palkasta lähti reippaasti yli 50% pois ^__^
---
aika homoo...
[/q]

no ei se mitään.. palkkoja leikattiin vain meiltä ketkä tienaa vähiten ja tuottaa firmalla rahaa. parempipalkkaiset ja puhdasta tappiota tuottavat sai pitää vanhan palkkansa osapuilleen.

sade... ja kyyneleet

Maanantai ja mun vasen korva on ollu lukossa aamusta lähtien. *kyynel*

flunssa hiipii niskaan ja päätä särkee kokoajan...pitää yrittää vääntäytyä turkuun siitä huolimatta. pakko päästä rentoutumaan :)

TELEVISIO sanoi just itsensä irti ( huokaus ) . Ei auta kun mennä tänään Everiin vetää pää täyteen tavalla tai toisella

Masennus...tulis ees lunta...

[q]Sinza:
Yks kiva poika, jota oon treffannu, paljastuikin seurustelevaksi. *uuh**eiei**dissaa**piru**poks*
[/q]

Paskiainen, höh.

[q]Puistokemisti:
ei oo rahaa, seuraavasta tilistä vie ulos-otto osansa nin eipä oo sillonkaan rahaa.
Seuraavankerraan rahaa näkyvissä joskus v.2004
No onneks mul on 20e tilillä sillähän porskutta hyvin seuraavat 2,5kk*poks*
[/q]

no voi vittu *igor**uuh*

B:n inssi*kuuma*

[q]Kooaliini:
Tiedän. Luulen vaan että vyötörä oisi kasvanut. Vaakaan en luota.
[/q]
eikä siihen kannatakkaan luottaa paras mittari on peili..

Rapula joo. Ja meinaa sellaset morkkikset eilisestä että ööööh. Kohta menee taju. Töissä epäkivaa. Söin liikaa. Kieli kipee.

[q]alien:
varmaan se 20 euroa per suunta ;)
[/q]

mun muistikuvan mukaan se ois n. 20 edestakas..ainakin opiskelijahinnoin.

[q]kilobitti:
---
Sinza:
Morkkis
---

Kerro*vink*

[muokattu 1.12.2003 10:37]
[/q]

Firman pikkujouluissa otettu reilu känni *eiei**poks* ja niiden jälkeiset jatkot.. *uuh**poks**eiei* Miks kännissä tekee aina sellasta, mikä ei selvänä ajatellessa oo yhtään järkevää..

nii just

Mulla ei ole joulukalenteria... ihan ku se nyt ois joku ongelma. Eilen ahdisti, kun oli 1. adventtisunnuntai. Tänään ahdistaa vielä enemmän; joulukuun 1. päivä. Ulkona on pimeetä. Ja mulla ei ole joulukalenteria.

Helvetinmoinen krapula ja halipula

Montakin päivän :( ... Kallis hammaslääkärilasku, ku pakko oli käydä yksityisellä ku julkiseen ei pääse.. keskiviikkona vaikee tentti, ja huomenna tili tyhjentyy kun lähtee mätkyt maksuun...*poks* Eikä suruisa olo tuolla jossain sisällänikään tunnu helpottavan...*uuh*

-Amethyst-

[q]Ankeus:
yritetty on mutta tuloksetta, taitaa tytöt vaan juosta karkuun kun edes kysyy jotain siihen suuntaava
[/q]

eikä sillä ole edes NIIN paljon väliä kenen kanssa tanssii.

on niin ettei pääse treeneihin.

-M

O