päivän :(
mäkin taidan olla tulossa kipeeksi, perkule
[q]GoA:
---
SiSu:
tyttöystävästä ero painanu jo viikon*uuh**uuh**nyyh*
---
Ja ikävä kyllä tulee painamaan vielä pidempään. Eipä tuohon muu kuin aika auta.
[/q]
niinhän ne väittää ja kai se on totta...naiset on perseest*uuh*..pitää varmaa rupee homoks*sydän*
Mun tyhmä Hölöpölöni on kadonnut*hmph**nyyh*!
no itseasiastaan... nyt huomasin et on typo kohassa 1 eli kipeenä töissä ma-ke silmätulehdus ja ke tuli flunssa ja nielutulehdus...onneks on jo perjantai
[muokattu 18.7.2003 09:57]
Aikataulut pettää ja hommat kasaantuu koulussa .. liikaa projekteja *uuh**nyyh*
tää on ollu niin perse päivä duunissa, ettei oo tosikaan.
lasken tässä minuutteja, että voin lähteä täältä. prkl.
Tietenkin tulin tänään kipeeksi..
No eihän tuota aamuista tihuttelua voi edes sateeksi kutsua. Tulisi nyt vihdoin kunnolla sitä vettä. Niin että asunnot tulvivat! Muah! *pahis**nauru*
.
Ei nyt jaksais yhtään olla täällä töissä. Syyskuun loppuun asti pitäis täällä vielä olla...Tuntuu, etten ole oppinut mitään uutta pariin kuukauteen ja teen jotain apinanhommia*hmph* Kaikki osaaminen menee hukkaan ja pää tylsistyy...
erittäin läheinen ihminen on taas sairaalassa vaik luultiin että se on täysin parantunu:(
[q]J.J.:
Juu, sama juttu täälläkin *nauru**nauru**nauru*
[/q]
Sitä taitaa olla liikkeellä!
Mä pääsenki puolen tunnin kuluttua himaa
Tulin jo kyllä kuuteen et on vähän paraskin et pääsen*piru* Ei oikein jaksa enään..ja on ollut ihan helevitin hiljanen ja tylsä päivä..zzzzzzz*nukkuu*
Ja AUTS! Mä vihaan kaiken maailman mönkiäisiä ja noita fuckin AMPPAREITA eniten...Ja aika taitava oot ettet huomannu aikasemmin*hymy* Se oli tällänen kommando pimppari*vink*
[muokattu 7.8.2003 14:09]
Tietysti!
pitäähän entisiä hyviä asiakkaita muistaa
Moraalinen krapula... ääääääääääkkkkkk!
niin jos omistaa vanhanaikaisen abloyavaimen...
mutta kun näissä uusia abloyn turva-avaimia ei saa teetettyä ja isännöitsiä antoi vaan 2 avainta
koulua 8-16 *uuh**poks*
Jouduin töihin huomiseks... Herätys seiskalta.
Kuumetta 38,2 ja kauhee pääkipu *nuha**igor*