päivän :(
koko vitun elämä*dissaa*..ihan turhaa..
Se ettei ole juuri suunnitelmia.. tänään tosin on... ja toinen ääripää onkin, että niitä suunnitelmia onkin sitten liikaa!!!
"*dissaa* U guys.. I'm going home!"
Verokarhut on
vituttaa ylikaiken se, että en saa paria vanhoihin tansseihin joten varmaankin jätän tanssimatta*hmph**dissaa*
en ehkis saa kyytiä turkuun ja itkettää *nyyh**nyyh*
Maitopuuro, paraspuuro ja siitä ei väitellä! *nauru**pahis**slurps*
voih perse.. tänään piti mennä anqan ja kumppaneiden kanssa kattomaan nemoa etsimässä. noh ei siinä mitään, sen lisäks että onnistuin sählämään bussien kanssa sillain että olin vasta 20.40 Tennispalatsissa kun piti olla 20.30.. niin en sitten koskaan edes kysynyt sitä paikkaa etukäteen vaan automaattisesti oletin että on tennarissa se näytös. noh, hengailin tennarissa 50min kunnes päätin lähteä kotiin
jouduin käymään verikokees se oli ikävää
[q]Nefertete:
---
Ankeus:
vitun vittu.. tässä sitä ollaan 39.6°C kuumeessa.. parasta ois parantua nopiasti!
---
Miten tollasessa kuumeessa jaksaa istua koneella?
Miulla on joskus ollut jotain 39 astetta kuumetta, sillon ei kyl oikein mitään muuta voinu tehdä ku maata jossain sängynpohjalla tms.
[/q]
koska sängyssä maatessani alan oikeesti näkemään näkyjä ja hourailemaan :(
tulipa äsken bodycompactissa reväytettyä sen verran kunnolla reisi ettei tartte vähään aikaan suunnitella mitään kävelyä kummempaa*hmph*
vitun vittu.. tässä sitä ollaan 39.6°C kuumeessa.. parasta ois parantua nopiasti!
se ettei ole ollut mitään tekemistä
koko vitun päivä on ollut paska alusta alkaen!
[q]tiipi:
---
Ankeus:
noh, tää on ehkä sellanen aihe joista monien teistä ei enää tarvitse huolehtia, mutta jäinpä ilman vanhojentanssi paria joten taidanpa vaan jättää tanssimatta *uuh**dissaa*
---
mun kaverilla ihan sama tilanne, tyttönen meinaa jättää koko tanssiaiset väliin kun ei saanut paria. mutta kannattaa oikeasti yrittää saada joku, kuka tahansa pariksi, koska wanhojen tanssit on sellanen once-in-a-lifetime-juhla mistä mulla ainakin jäi suuren suuri määrä hyviä muistoja. eikä sillä niin väliä kenen kanssa tanssii, vaikka koulun siivoojan *igor*, tärkeintähän on ne jatkot sitten illalla
eli älä philip jätä tanssimatta, lupaa edes yrittää vielä hankkia paria. joohan?
[/q]
yritetty on mutta tuloksetta, taitaa tytöt vaan juosta karkuun kun edes kysyy jotain siihen suuntaava
ylinihkee sää yllätti
[q]hyperventilaatio:
---
Ankeus:
ongelmapa onkin siinä että kaikki oman vuosiluokan tytöt ovat varattuja jo ja jopa pidän sitä vastenmielisenä ideana tanssia heidän kanssaan koska en pidä niistä pätkääkään. olen yrittänyt kyllä kysyä muutamaa abia ja jopa ykkösiä mutteivät ole kiinnostuneet aiheesta. paska juttu mulee, en taida vaan tanssia sitä
---
Painosta. Kiduta. Lahjo. Pakota.
[/q]
oliskin noin helppoa
päivä alkoi vallan mainiosti sillä että satuin astumaan koirani lätäkköön, ja jatkui vielä paremmin sillä, että huomasin rahan tilanteeni olevan +/- 0!*dissaa*. pahemmin ei enää voi mennä, tosin tämä oli vasta aamu*nyyh*
[q]Caritsa:
ei vittu wxw onki ehkä kei....kelatkaa vähä.........oon kuullu niin paljon tänää shittiii eilisest!!!!!!!!! en tiiä onks se totta......ootteks te kuulluu???????????????????*nauru**nauru*
[/q]
joojoo, siis emppuhan on homo! ps. niin on mark:kin. ne molemmat kävi mua kasseista nappailee ja perseestä, tosin en vastustellut *nauru**blush*
Yksi asia vetää olon välillä surulliseksi.
eipä taida olal tänään sellaista, kaikki vaan on