päivän :(
Hyvä Midtown! Ryssitte mun tilauksen, ettekä koskaan vastaa edes maileihin. Helvetin hienoa toimintaa. Ikinä saanut mihinkään mailiin tuolta vastausta, joten ei tarvi käyttää tuota kauppaa enää koskaan.
Mulla ei ole koskaan ollu ongelmia, ja vastaukset meileihinki on tullu yleensä vuorokauden sisään. Ainakin vuosi sitten niillä oli väärä meiliosote sivuilla, sinne menevät ei siis tavota henkilökuntaa.. Kysyttiin paikan päällä kun putiikki oli vielä fyysisesti olemassa.
Japanista tuleva levypaketti on tilassa Awaiting presentation to customs commissioner
Toi ei voi tietää mitään hyvää...
---
Ex-vaimo tietoisesti ja oikeudenpäätöksen vastaisesti estänyt tapaamiset viime syksystä asti. Ei kuulemma ole lapsilta pois, etteivät ole isäänsä saaneet nähdä. Syynä kun ei saanut lapsen sukunimeä vaihtaa.
Nyt on uusi oikeudenpäätös ja viimeisen rikkomisesta ei saanut mitään oikeudessa. Todella reilua menoa.
---
Just
Kevyesti sanottuna: ihan perseestä kun viedään perusoikeudet niin lapsilta kuin isältäkin![]()
In Finland we have this thing called reilu meininki :/
Ainiin, oma päivän :(
Hammaspipi, 2xjuurihoidettu ja vituiks menny, joka nyt sitten halkes yheltä sivulta.
Mä olen hyvinhyvin vihainen ja vittuuntunu täti jos ne ei tänään(kään) suostu sitä leegoa repimään irti.
---
Hyvä Midtown! Ryssitte mun tilauksen, ettekä koskaan vastaa edes maileihin. Helvetin hienoa toimintaa. Ikinä saanut mihinkään mailiin tuolta vastausta, joten ei tarvi käyttää tuota kauppaa enää koskaan.
---
Mulla ei ole koskaan ollu ongelmia, ja vastaukset meileihinki on tullu yleensä vuorokauden sisään. Ainakin vuosi sitten niillä oli väärä meiliosote sivuilla, sinne menevät ei siis tavota henkilökuntaa.. Kysyttiin paikan päällä kun putiikki oli vielä fyysisesti olemassa.
Sulla on todella käynyt hyvä tuuri! Paikanpäälle yritin mennä, putiikki oli mennyt just konkkaan. Mailiosoite on sivulla ja mailit menee perille, mutta vastausta ei koskaan ole tullut yhteenkään mailiin. Joten tilaan muualta.
P.s. sieltä tatskaliikkeestä terveisiä:)
---
---
Ex-vaimo tietoisesti ja oikeudenpäätöksen vastaisesti estänyt tapaamiset viime syksystä asti. Ei kuulemma ole lapsilta pois, etteivät ole isäänsä saaneet nähdä. Syynä kun ei saanut lapsen sukunimeä vaihtaa.
Nyt on uusi oikeudenpäätös ja viimeisen rikkomisesta ei saanut mitään oikeudessa. Todella reilua menoa.
---
Just
Kevyesti sanottuna: ihan perseestä kun viedään perusoikeudet niin lapsilta kuin isältäkin
---
In Finland we have this thing called reilu meininki :/
Indeed *toktok*
Olin äidin mukana syöpäsairaalalla eilen. Tuomio oli, että sytostaatit ei tehoa ja hoidot lopetetaan tuloksettomina. Enää ei tehdä muuta ku lievitetä kipuja ja hoideta oireita.
Että hyvää kesäloman ensimmäistä päivää ja silleen...
Olin äidin mukana syöpäsairaalalla eilen. Tuomio oli, että sytostaatit ei tehoa ja hoidot lopetetaan tuloksettomina. Enää ei tehdä muuta ku lievitetä kipuja ja hoideta oireita.
Tuntuu omat huolet aika vähäisiltä tähän verrattuna... voimia!
Juuri kun luulet ettei toinen enää voi keksiä mitään millä satuttaa, iskee se täysillä taas kerran arkaan kohtaan. Ei voi kuin sanoa voi v***u.
työt.. koko kesä menny täysin no life..nytkin 12 päivää putkeen duunia, 58h täynnä viidessä päivässä, vklppu kines, samaa rataa ens vko...ei mee ihan lakien mukaan tääkään..
Vatsatauti.
Onneks nyt on jo suht hyvin menny ohi, mut omg kun oli ällö olo.
työt.. koko kesä menny täysin no life..nytkin 12 päivää putkeen duunia, 58h täynnä viidessä päivässä, vklppu kines, samaa rataa ens vko...ei mee ihan lakien mukaan tääkään..
Ei mee läheskään lakien mukaan
[q]Super-Kerttu, 10.6.2008 09:34:
Ratikkakuski, joka lähti liikkeelle ovet auki, juuri kun olin hyppäämässä sisään. Sen seurauksena meinasin liukua ratikan alle..*uuh* Tästä hyvästä kuski muisti minua haukkumisella ja kiroilulla! *grr*No laitoin palautetta HKL:lle. Mielestäni ensin laitetaan ovet kiinni ja vasta sitten lähdetään liikkeelle?!
[/q]
Ei helvetti, ja noitahan valitettavasti riittää!
Itse olin edellisen kesän HKL:llä duunissa asiakaspalvelussa. Kerran sain laittaa valitusta menemään ihan omakohtaisen kokemuksenkin vuoksi, koska yhdellä bussikuskilla oli tosi tökeröä käytöstä. Venailtiin bussia, ja kun pysäkin aikataulun mukaan olisi pitänyt tulla bussi ilman A-päätettä, pysäytimme kuitenkin A-päätteellisen bussin ja kysyimme, meneekö se paikkaan X, kun odottelimme tosiaan toista bussia saapuvaksi. Kuski alkoi huutamaan, että meidän pitäisi opetella lukemaan aikataulua, ja koitti ajaa meitä ulos bussista. Lopulta suostui kuitenkin katsomaan omasta aikataulustaan toisen bussin aikoja, ja selvisikin, että pysäkillä oli väärät ajat. Noh, jäimme bussiin, ja kun emme olleet sillä ennen kulkeneet, niin emme osanneet automaattisesti nousta päätepysäkillä pois. Tällöin kuski alkoi taas huutamaan kurkku suorana, että päätepysäkki, kaikki ulos. Bussin ulkopuolella kävelin kuskin ohjaamon kohdalle ja sanoin, että kiitos todella hyvästä palvelusta, ja että olen itsekin HKL:llä töissä ja laitan kyllä palautetta menemään. Tähän kuski vastasi tosi mahtavan fraasin:
''Ole vaikka Intiassa, mua ei kiinnosta!''
Nojooh, laitoin tosiaan palautetta menemään (mulla ois ollu aika hyvät yhteystiedot kaikille pomoille sun muillekin) ja äijä joutui puhutteluun. Laitoin palautteen ihan tavallisen palautejärjestelmän kautta, vaikka oisin voinut tehdä veemäisemmänkin tempun.
Snadisti sitruunantäyteisiä perseitä tuolla kuskien paikoilla istuu, valitettavasti! Kannattaa oikeesti ottaa aina tiedot (aika, pysäkki, reitti) ylös ja laittaa palautetta menemään, koska ne kyllä käsitellään ja tiedot menee noiden idioottien esimiehille.
Oikein syvä osanottoni, tuo on todella kova pala*eiei*
[q]kottarainen, 9.5.2007 20:54:
Punoittaa sieltä täältä noin lasin pohjan suuruiselta alueelta. Tarvitsisi myös jonkun kirkkaamman valon missä tutkia asiaa paremmin. Voit olla oikeassa, kannattaa varmaan kävästä lääkärissä.. :(
[/q]
Eli sitä punotusta on sitten muuallakin ku itse puremakohdassa. Kannattaa varmaan kävästä lääkärissä mielenrauhan vuoksi. Mutta toivotaan, että se nyt parantuis.
---
Koivun siitepöly allergia. Do I need to say more
---
I feel your pain. Meitsi popsii kans kaksin käsin Zyrtekkii et kykenee ees oleen olemassa mut sekään ei oikeen tunnu ees auttavan kunnolla + nukuttaa niin pirusti päivisin.
On tää kyllä niin hubaa, ettei mitään tolkkua. Se taitaa olla kohta taas Duactin paikka kun loppuu zyrtecistä jerkku kesken.
Ite syöny koht 2kk heinixiä ja tepsii
Tietty kun tän taas sano ääneen nii johan napsahtaa taas pilkka omaan nilkkaan.
Voimia teille.
---
---
Koivun siitepöly allergia. Do I need to say more
---
I feel your pain. Meitsi popsii kans kaksin käsin Zyrtekkii et kykenee ees oleen olemassa mut sekään ei oikeen tunnu ees auttavan kunnolla + nukuttaa niin pirusti päivisin.
---
On tää kyllä niin hubaa, ettei mitään tolkkua. Se taitaa olla kohta taas Duactin paikka kun loppuu zyrtecistä jerkku kesken.
Jeps, ei mitään epäilystä etteikö nyt ois menossa joku siitepölyn superkevät. Ikinä nähny näin paljoa siitepölyä, äsken auringonvalossa näki vaan koko maiseman semmosena vihreän keltaisena

Mietin itekki et koska pitää duactiin siirtyä.
Eeppistä paskaa ollu kyllä tää päivä. Vois vetää kännit ihan kevyesti. Mutta..mitäpä se auttaa.
Samoin mullakin häirii noi siittimet. Esim. viime yönä heräsin "kurluttelemaan" - poikakaveri kysyi, että onko mulla kurkku kipee kun tommosta ääntä pidän, mut ei ku saatana kutittaa! Puhumattakaan silmistä, joita on ihan mahdoton olla hinkkaamatta puolta tuntia joka ikisen kerran jälkeen kun niihin koskee. Lääkäri määräs vanhan liiton allergialääkettä Ataraxia tossa taannoin, mut oireet puskee silti läpi ja sivuoireita on. Otan sen illalla, koska se myös nukuttaa, mutta voi niitä painajaisia... Vois vaihtaa merkkiä.