päivän :(
Näin inhottavaa painajaista
Tää allergiakausi *toktok* Nukun taas yli 12h yöunet ja missasin yhen tapaamisen sen takia ku nukuin.. nii ja miksi nukuin.. no koska noi lääkkeet väsyttää aivan mielettömästi,en saa mm.ajaa ees autoa miellellään ku otan niit.. kiva vtun hauskaa ku o ihan väsyny,jumissa ja aikaan-saamaton ku oon näis lääkkeis
ei oo kivaa!
Enpääse tänää reeneihin ku oon kipee :((
[q]HayD, 27.2.2008 07:00:
---
drifter, 26.2.2008 10:25:
---
HayD, 26.2.2008 08:35:
tajusin äsken et mä viime perjantaina nolasin itteeni niin pahasti, etten varmaan enää ikinä voi käydä missään bileissä*uuh*
---
Mitäs sä nyt oikein sitte menit tekemään ja missä ja kenen kanssa?
---
Niin..."Se mikä ei tapa, sattuu". Mut se on vaan elämää, älä ota sitä vakavasti!
---
no sanotaan vaik näin et lahdessa sattuu ja tapahtuu...
[/q]
Sanotaan myös, että ketään ei kiinnosta, mitä Lahdessa sattuu tai tapahtuu
*sydän*
Kuraa sataa niskaan
Sen siitä saa kun nukkuu vedossa, kävelee Jyväskylän loskassa kenkänsä märiksi ja tekee lumitöitä liian vähissä vaatteissa. Kurkun kipeäksi. Taas. Muutenkin ahdisti tulla kotiin, jos mun päässä on kaaos niin on tässä läävässäkin.
Ihan järjetön määrä huomisia tenttimateriaaleja vielä tekemättä. Saisin vietettyä vaikka koko yön ja aamun näiden parissa. Mutta mä en jaksa enää! Oon niin täynnä tätä!
Haluun vaan nukkumaan
Päätä särkee ja maha aivan sekaisin. Kävin kyl just kiinalaises safkaa. Toivottavasti en oo tulos kipeeks.
[q]UnityF, 13.11.2008 12:08:
Yön aikana on kuume alkanu nousee ja nyt on ihan raato olo.
Eniten ärsyttää tää kuiva yskä.
[/q]
Olo sen kuin pahenee ja yskä senkuin kovenee, aina kun yskin niin Kia tulee taputtaa selästä mua ja halaa sen jälkeen. *sydän*
Nyt vain surettaa et hänkin tulee varmasti ekaa kertaa elämässään oikeen kunnolla kipeeksi kun kakat on tullu tänään jo kolmeen kertaan ja räkä alkanu valuu..
Onneksi ens viikon alussa on neuvola 2wee tarkastus, toivottavasti ei jouduta jo aikasemmin lähtee lääkärille.
positiivistä ajattelua: Ukko saa passata minkä kerkii kuin leidit sairastaa. *pepsodent**pahis*
tyhmä tyttö ja pelkuri.
Kevään mieleenpainuneet määritelmät.
Onneksi pääsee kohta pois mantereelta.*uuh*
[q]nomic, 14.11.2008 12:23:
Selkä paskana ja sairaslomalla. Tämän vuoksi myös jäi yksi koe tekemättä tänään. :I
[/q]
Tää on selkeesti: Meidän suku sairastaa kuukaus.
Toivottavasti selkä paranee ja nyt aletaan kyylää uutta tietokonetuolia herralle.
Olen ollut kohta kaksi viikkoa kipeenä. Alan pian tulla hulluksi kun ei pääse liikkumaan *släp*
[q]Santutar, 28.2.2008 15:21:
*uuh*.... ehkä ensvuonna sit uudestaa...
[/q]
mitäs ens vuonna uudestaan?
Kani rupee taas näyttää merkkejä samasta taudista/tulehduksesta, joka sillä oli kesällä. Kauhee ajatella, et se menee taas siihen, ettei kanilla oo kunnolla tasapainoo ja se kyhjottää nurkassa pää vinossa
kaikki on taas menny niin päin vittua.. hermot menee. mut onneks 2 tuntii viel töitä ja sit huomenna laivalle keittoilee ja lauantaina turkuun jatkamaan. Nollataan sit kunnolla kun nollataan. *känni*
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1521293
Aivotutkija hakkasi vaimoaan vasaralla ja sai 4 kk ehdollista. Suomi - oikeusvaltio *sydän*
*eikä*
[q]Vampyrella, 28.2.2008 19:36:
OT is my middle name. :D
[/q]
Jatketaan hiukan OT:ta. Meillä nuo ihmiset ovat juuri sellaisia, jotka ovat opetelleet sen tietyn muotin, ja ovat vain yhdellä osa-alueella mukana. Sitten kun mukaan tulee tällainen allekirjoittanut, joka on nuori (muut ovat siis yli 50-vuotiaita) ja joka haluaa oppia mahdollisimman paljon uutta tietoa eri osa-alueilta ja olla mukana kaikessa, niin jopas niskakarvat menevät heillä pystyyn. Siitä seuraa kyräilyä, selän takana puhumista, ja tämän kaiken seurauksena ainakin mulla, innostuksen laantumista, työn inhoamista ja muuta sen sellaista.
Elämä on :)
Tuli mukava viesti et perjantain näyttö peruttu, kämppä vuokrattu jo. *toktok*
[q]domi, 28.2.2008 19:27:
Joskus tulee mieleen, et saisko tän saman rahan, mitä nyt saa, pienemmällä työllä ja vähemmällä stressaamisella? Voisiko joskus kokea olevansa kokoajan tyytyväinen hommiinsa?
[/q]
Kyllä. Ei.
Vuosi sitten olin tilanteessa missä tajusin ettei aiempana vuonna kehityskeskustelussa luvatut kehityslinjaukset olleet realisoituneet mitenkään. Organisaation jähmeys heijastui ikävästi omiin tehtäviin, tulipaloja riitti sammutettavaksi mutta mahdollisuutta asioiden korjaamiseen ei ollut.
Kävin kesäkuussa haastatteluissa firmoissa ja irtisanouduin neljän vuoden jälkeen. Oliko oikea ratkaisu? Kyllä. Enemmän vastuuta, paljon hyvää oppimista edessä erittäin osaavilta työkavereilta, rento meininki ja järkevät työprosessit. Parempi palkkauskaan ei haittaa. Firma satuttiin valitsemaan vielä Suomen parhaaksi työpaikaksi tänä vuonna.
Suosittelen että jos nykyinen työ hiertää, niin käytte kyselemässä vastaavissa paikoissa jos löytyisi yhteisiä intressejä. Tietty jos siltä tuntuu niin kannattaa myös yrittää pelata avoimemmin nykyistä työnantajaa kohtaa, muutosta ei tapahdu jos asioihin ei itse yritä vaikuttaa.
Huolestuttaa. Ystävää ei saa kiinni puhelimella ja webbipalveluissa jäljet ovat jo parin päivän takaa. Oon varmaan vaan vauhko paska, mutta...