päivän :(

Back to häröily O

palkkapvään aina sisältyy sellanen tosi rasti homma kuin laskujen maksu.

taas meni ihan vitusti rahaa.. pelkkien tarhakuvien lisätilauksen 118e.. no piti ne tilata joten ei passoo valittaa..

joskus tulee ihmeen hyvä fiilis ku o saanu laskut maksettua mut ei nyt tullu..

pitiki tulla nyt just kipeeks ku ois täl viikol tosi tärkee tentti johon pitäs lukee.. eikä jumittaa kuumeessa ja muutenki ihan unessa koko ajan.. *nuha**igor*

klo 00 menin nukkuu oli viel iha hyvä olo jopa pääl, mut sit herään klo 0600 siihe, et kauhee kusihätä. Toimituksen jälkeen ei tuu uni sit ei millää. Väsyttää niin maan perkeleesti, mut en vaan nukahda. Nää tun amoxin compit auta yhtää mitää. Olo senku pahenee päivä päivältä.

Sama tärinäkrapula kuin adixilla. Lisäksi uusi ihanalta tuntuva tyttöni lähti kahdeksi viikoksi Brasiliaan Nyt jo hirveä ikävä vaikka hän on menossa vasta lentokentälle.

Rahaa meni viikonloppuna liikaa ja absintin jälkihöyryt päässä pitäisi tehdä kouluhommia. Sunnuntait pitäisi lailla kieltää! ..tana!

[q]Miinapiina, 25.2.2008 08:08:
viime yönä kahen tunnin unet... kurkkuun koskee niiiiin paljon
lääkkeet haettu, nyt vaa muutama työjuttu ja sit kotiin sairastaan.
[/q]

otat sit isot tirsat himas!

[q]tiiplis, 25.2.2008 10:38:
Olipas kiva palata lomalta töihin kun oli mukava vastaanotto - NOT.

Pari kertaa päässyt jo itku kun on itsesäälinpuuska päällä

Mielestäni toisen lomallelähdön ja lomaltapaluun pilaamisen pitäisi olla laitonta, eritoten jos pilaaja on esimiesasemassa.
[/q]

millanen oli vastaanotto töissä?

nyrkillä päähän tollasia idiootteja!

vieläkin heikko olo lauantain baarireissun jäljiltä. ja pien morkkis viel siihen päälle. *toktok*

Olipas kiva palata lomalta töihin kun oli mukava vastaanotto - NOT.

Pari kertaa päässyt jo itku kun on itsesäälinpuuska päällä

Mielestäni toisen lomallelähdön ja lomaltapaluun pilaamisen pitäisi olla laitonta, eritoten jos pilaaja on esimiesasemassa.

Mun piti tässä aamupäivällä keretä tekemään vaikka ja mitä, mutta on niin huono olo ettei meinaa saada itteään lähtemään liikenteeseen millään. Syöminen ehkä vähän helpotti, mutta oli sekin yhtä tuskaa...

Muija mälläs mun "uuden" auton. Ehtihän se jo viikon mulla olemaanki. Upeeta.
No, pääasia et tyttö on ok eikä käyny mitään muuta ku et jalkansa vissii loukkas.

Ei vaan vitutuksen määrää voi oikeen mitata tällä hetkellä ja pitäis huomenna mennä nielurisaleikkaukseenkin ja olla tosi rauhallinen loppuviikon toipilaana KU EI O VITTU KULKUNEUVOA. saatana.

[q]crissy, 25.2.2008 11:12:
---

millanen oli vastaanotto töissä?

nyrkillä päähän tollasia idiootteja!
[/q]

No aluksi oli ihan OK, mut sitten alkoi löytyä juttuja jotka olisi pitänyt tehdä ja tietää ja olla ollu valmiina jo vittu eilen. Tollasille jutuille pitäisi voida vain nauraa hyväntuulisen ylimielisesti mutta en vaan kykene.

Olin saikulla pari päivää ennen lomaa joten hommat on tuplasti levällään vaikka tein loman alkua edeltävän päivänä 12 tuntia hommia. On ihan nyyhkis-marttyyrifiilis, ja se vituttaa entisestään koska en tykkää itsestäni tällaisena.

Isoäiti sai aivohalvauksen

kirottu Kela! ovat keksineet haluavansa reilun tonnin takaisin 2kk ajalta, vuodelta 2005. muistaakseni tuo on kyllä jo hoidettu 2006 mutta pakko taas kerran käyttää aikaa niille soittamiseen ja tämän asian vatvomiseen.

onneksi ei tarvitse pelleillä niiden kanssa enää pitkään, menee ihan justiinsa vati nurin tähän sekoiluun

Huoli ystävästä kun se on tosi kipeenä*uuh*

kipee, kuumettakin jopa, en kyllä muista millon oli viimeksi. ja tää olo, jokaista solua kolottaa*uuh*

Vituttaa niin, ettei veri ees kierrä. Kämpässä vetää joka saatanan raosta, jokapaikkaa kolottaa ja särkee, kuume varmaan nousemassa ja kaikki kuumottaa vaan tekemään vitusti juttuja, EN TODELLAKAAN JAKSA!
Eiks se nyt oo ihan vitun sama, jos mun muutto myöhästyy päivän / kaks, ei se asunto sieltä mihinkään enää karkaa ku paperit on tehty ja lainat nostettu saatana!

Kela

Miten yksinkertaisista asioista voi tehdä niin järkyttävän vaikeita?

Ei helvetti mikä työpäivä. Oon ollu fyysisesti ihan paskana koko päivän... Olis varmaan pitäny mennä nukkuu heti harkkojen jälkeen ja herätä myöhemmin.

Kaikkialle kolottaa, ja on ihan kuumeinen olo. Mutta ei ole kuumetta! Ihmetauti!

O