päivän :(
Kone ei kestä softan asennusta. Ei installoi sitä siis ollenkaan. Kun alottaa installin niin kone vittu huutaa 999999999 mrd. rp/m ja nakkaa työpöydän ääreen. Perkele.
Pahoittelen nyt seuraavaa kirosanatulvaa
[size=25]VITTUSAATANAPERKELE![/size]
Valtio - hyvä työnantaja. Haistakaa paska. Vakinaistamiset ei tule kuuloonkaan (no eipä siihen kukaan luottanutkaan) ja nyt on 7 ihmisen (ml. mun) työsuhteiden jatko katkolla. Työt ei lopu, mutta meidän työsuhteita ei ehkä jatketakaan.
haistakaa vittu.
oharit :( tästä piti tulla hauska perjantai ja lauantai, toivottavasti ei joutus pettymään
[q]SyndroDome, 26.10.2007 12:12:
Hienosti toimii taas julkinen terveydenhuolto. Ei mulla kuulema oo vielä tarpeeks pahaa poskiontelotulehdusta, et lääkärille pitäis mennä. Hyvä, että hoitaja siellä luurin toisessa päässä tietää tilanteen paremmin ku minä ite.. Mulla nyt kuitenkin on poskarit skeidana about kerran kuussa, et ehkä noi oireet on aika tutuiks jo tullu
Ja muisti toki vielä hyvin närkästyneesti mainita, että ei niitä antibiotteja huvikseen syödä. Tottahan toki minä niitä huvinkseni popsinkin!
Ja oma lääkärikin olis kyllä ollu kuulema pois tänään, että ei juurikaan olisi kiinnostanut sen rouva ljubljanan tai herra dr albanin vastaanotolle mennä Ei sillä, että minua hoitavan lääkärin kansallisuudella olisi jotain väliä, mutta kyllä mun mielestä minimivaatimus olisi, että lääkärien kanssa pystyisi kommunikoimaan suomeksi.
Kerrankin ajattelin, et nyt mennään ajoissa lekurille, eikä pitkitetä enään yhtään.. No ei sitten. Olis ollut kyllä muitakin vaivoja mitä olis pitänyt saada lekurille näyttää, mutta ehkä maanantaina sitten.
Ah avautuminen! Jopas helpotti
[/q]
herra dr alban mun omalääkäri on kans semmonen kenen puheesta ei saa mitään selvää :P
Karmee päänsärky, lämpöä 37.2, sellanen töttöröö-olo.
[q]SyndroDome, 26.10.2007 12:12:
Hienosti toimii taas julkinen terveydenhuolto. Ei mulla kuulema oo vielä tarpeeks pahaa poskiontelotulehdusta, et lääkärille pitäis mennä. Hyvä, että hoitaja siellä luurin toisessa päässä tietää tilanteen paremmin ku minä ite.. Mulla nyt kuitenkin on poskarit skeidana about kerran kuussa, et ehkä noi oireet on aika tutuiks jo tullu *igor*[/q]
Mulla meni viime viikolla kummallisesti toisinpäin: vastaanoton täti ei luovuttanu, ennenku sai mulle varattua ajan lääkärille. Koetin selittää, että mulla on nyt seuraavat viikot vähän kiireistä, että enkö vois varata sitä aikaa myöhemmin ku tiedän aikatauluni paremmin (ei ole siis millään lailla kiireellinen asia), mutta tämähän alko vaan kahta kauheemmin kysellä, että "no mutta eikö varmasti kävis päivä x". Sitte ku lopulta löyty päivä, jolle sanoin, että voin ottaa sen ajan, niin tämä vielä oikein piikikkäästi totes, että "ai sillonko sulla sitte ei olekaan sitä kiirettä?".
Jepjep, ei niin muikeeta herätä ihanista unista tähän todellisuuteen.
[q]SyndroDome, 26.10.2007 16:00:
---
Birgie, 26.10.2007 15:36:
---
SyndroDome, 26.10.2007 12:12:
Hienosti toimii taas julkinen terveydenhuolto. Ei mulla kuulema oo vielä tarpeeks pahaa poskiontelotulehdusta, et lääkärille pitäis mennä. Hyvä, että hoitaja siellä luurin toisessa päässä tietää tilanteen paremmin ku minä ite.. Mulla nyt kuitenkin on poskarit skeidana about kerran kuussa, et ehkä noi oireet on aika tutuiks jo tullu
Ja muisti toki vielä hyvin närkästyneesti mainita, että ei niitä antibiotteja huvikseen syödä. Tottahan toki minä niitä huvinkseni popsinkin!
Ja oma lääkärikin olis kyllä ollu kuulema pois tänään, että ei juurikaan olisi kiinnostanut sen rouva ljubljanan tai herra dr albanin vastaanotolle mennä Ei sillä, että minua hoitavan lääkärin kansallisuudella olisi jotain väliä, mutta kyllä mun mielestä minimivaatimus olisi, että lääkärien kanssa pystyisi kommunikoimaan suomeksi.
Kerrankin ajattelin, et nyt mennään ajoissa lekurille, eikä pitkitetä enään yhtään.. No ei sitten. Olis ollut kyllä muitakin vaivoja mitä olis pitänyt saada lekurille näyttää, mutta ehkä maanantaina sitten.
Ah avautuminen! Jopas helpotti
---
herra dr alban mun omalääkäri on kans semmonen kenen puheesta ei saa mitään selvää :P
---
=D
Onks se kans herra dr alban? :) Vai kenties joku muu murtaen suomea puhuva
[/q]
Ei oo herra alban vaan herra ismail jotakin :P
Tästä tuliki sitten itku- ja itsesäälitiistai.
No, kai se päivä ois kuitenkin jossain vaiheessa tullu vastaan.
Elämä vaan on ihan perseestä välillä.
väsyttää.
kirjamessut olivat hienoinen pettymys tänä vuonna.
Just nyt en voi sanoa muuta kuin et haista vittu koko saatanan maailma.
Eäh. En yhtään tykkää olla kipeänä :( Jää reenit ja kaikki väliin
Päivän sana: Yksinäisyys.
Kaiken kaikkiaan ollut paskin viikko pitkään aikaan. Alkaa pikku hiljaa kyllästyttää kun lopputulos on aina sama
ei oo kyl tää aika herätä ihmiselle tarkotettua.. klo o viis aamulla ja meitsi o täydes tällingis...
*itun inventaario ku pitää olla 6 aamulla!!!
ja sit kaheks takas töihin
hirvee vitutus ollu koko päivän.
Silmät ja huulet ihan turvonneita! Miten voi olla totta.. Taidan olla allerginen puhdistusliinoille.
[q]UnityF, 27.11.2007 11:26:
Nyt kulta on ollu vähän yli viikon poissa ja kaksi piiiiiitkää viikkoo viel edessä. Ikävä on kova.
[/q]
Hui, toihan on tosi pitkä aika! Missäs se noin kauan on?
nyt rupes hajottaan!!