päivän :(
Vähän kyllä ärsyttää ja vainottaa toisten näätäilyt.
Olisi kiva jos voisi luottaa ihmisiin.
Selkäkipu Sattuu jonnekki vasemman lapaluun kohtaan niin että hengittäminenki tekee kipeää.
:(
Viime yön painajaiset.
Näin pahoja unia viime yönä enkä saa niitä pois mielestä. Nyt ajatuskin ensi yöstä pelottaa koska mulla on tapana nähdä samat unet uudelleen ja uudelleen.
v*tun flunssa.
[q]sapeli, 4.10.2007 12:11:
Unohtu delfiinikoru kotiin Orpo olo ilman sitä...
[/q] Tuttu tunne.. Paitsi et mä en jätä koruja himaan vaan kadotan ne*igor* Varsinki sormukset onnistun aina hävittämään, ja jos ne ei katoa niin sit ne hajoo. Viime jouluna sain hyvältä ystävältä kauniin kivisormuksen lahjaksi ja hetken ehdin iloita kun kerrankin onnistuin pitämään sormuksen tallessa, kunnes sitten yhtenä päivänä se tipahti lattialle ja hajos säpäleiksi. Sillä oli paljon tunnearvoa enkä pystynyt heittämään niitä palasia pois vaan säilytän niitä yhä pienessä rasiassa.
kipee kurkku.*nuha*
[q]-Santtu-, 15.10.2007 18:38:
-aamusekoilut bussejen kaa, painoin liian myöhään pysäkillä --> kuski rupes raivoo --> aloin itkee..+jouduin kävelee ihan vitusti..
..tosi hyvä alku päivälle..
[/q]
:( ei kannata välittää niistä elämäänsä kyllästyneistä bussikuskeista, suurin osa niistä on täysiä kusipäitä ja ne raivoo kaikille ja kaikesta*dissaa*
ps. toivottavasti avaimet löytyy pian :)
Ihan hirvee stressi*hikoil**uuh* varmaan stressaan kohta itteni hengiltä.
[q]Hyzenthlay, 16.11.2007 13:07:
Mun viesteihin ei vastata... Tunnen itseni niin tärkeeks ihmiseks
[/q] ihmiset on kyl joskus ihan tyhmiä.
Huono olo; oksettaa, väsyttää, ahdistaa ja itkettää*nyyh*
[q]alphamagic, 3.1.2008 19:25:
Avuton, turhautunut ja yksinäinen fiilis.
Ihan niinku rehellisesti...
[/q] Paljon haleja täältä*hali*
Ei mullakaan mikään kehuttava fiilis; ruoka ei maistu ja kurkkuun sattuu tyhmän flunssan takia*nuha**uuh*
Ei oikeen meinaa mun uudenvuodenlupaukset pitää *toktok* Tää päivä opetti taas et kyl noista kannattais pitää kiinni tai teen vaan hallaa itelleni.*igor*
Paha uni mihin heräsin itku kurkussa. Lisäks illan suunnitelmat meni v*tuiks, joten taidanpa jäädä tänään kotosalle vetää pikkuhousu*känni*t.
[q]alphamagic, 12.5.2008 20:25:
Minä ja tunteet *toktok*
Vittu saatana en jaksa.
[/q] Toi on niiiin tuttu tunne.. voimia sulle*hellokitty* 100x*hali*
kurkkuun sattuu niinku ois kaktuksen nielly
[q]Kultakisu, 27.6.2008 14:59:
Kaunis perjantai-päivä ja viikon sairaslomalla, haluisin ulos ja tehä kaikkee kivaaaa mutta kun en saa mennä näiden tikkien kanssa edes suihkuun ja tän näkösenä ulos ei kyllä lähdetä
[/q]
Sama juttu :/ ei pysty menee ulos eikä tehä yhtään mitään, ees nukkumaan.. vaik mul johtuu flunssast mut kuitenki*igor* Ei naurata.
väsyny olo kaikin puolin*uuh* hitto ois kiva olla vaihteeks oikeesti hyvällä tuulella.
kipee olo taas.