päivän :(
Vaikeaa.
[q]Android, 28.9.2006 21:27:
Vaikeaa.
[/q]
...Ja sama jatkuu. Same shit - different day.
Ei taida mitään hyvää tästä päivästä löytyäkään.
Tietyt tunteet. Elämä olisi niin paljon helpompaa ilman niitä...Vaan eipä niille mitään voi.
[q]Jocular, 29.5.2007 19:48:
Ooknää joku Pekka Pouta vol 2?
[/q]
Nääh, oon vaan faijalta perinyt suuren kiinnostukseen säätä ja sääilmiöitä kohtaan joten kaikenlaisia sää-, pilvi-, sade-, ukkos-, salama- ja ties mitä muita muita karttoja/tutkaimia ja sateliittikuvia tulee seurattua suht tiiviisti. Niin ja sääennusteita tietysti
[q]
Lupaaks, et huomenna ei taivas repee ku oon polkemas töihi?
[/q]
Valitan. Huomiseksi on luvattu sateita Espooseen ja pääkaupunkiseudulle, tosin kuuroja joten jos sattuu hyvä onni niin saatat välttyä sateilta =)
Enpä ikinä olisi uskonut että syädunsurut voivat tuntua niin pahalta että niihin tuntuu tukehtuvan. Fyysisesti.
Odotin kolme viikkoa päästääkseni korvalääkärille, ja tänään kun oli aika, niin nukuin pommiin. Että näin.
[q]Zenni, 29.5.2007 17:48:
Vittu, missä ne koko viikolle luvatut ukkoset on? Haluun jonkun tekosyyn, ettei tarttis lähtee pihalle.
[/q]
Niitä on tulossa vielä. Tämän viikon aikana. Jo tämän päivän kuumuus/kosteus ja hiostava ilma ovat hyviä viitteitä siitä. Myös säätiedotukset lupaavat ukkosta. Tosin tänään ei varmuudella ukkosta nähdä, yöllä on pieni mahdollisuus. Tällä hetkellä yksi ukkosrintama lähestyy pääkaupunkiseutua lännestä.
Ja hei, ukkosilla vasta onkin syytä lähteä ulos ihailemaan luonnonvoimia <3
Tällä hetkellä koko elämä.
Mukavaa tulla kotiin kämppään jossa on 31,5 astetta, vaikka ikkuna on auki ja tuuletin täysillä. And this is just the beginning. Kun kunnon helteet tulee niin on hyvä jos edes saa nukuttua kuumuuden takia.
[q]CM, 31.7.2007 19:09:
t:myrskybongari
[/q]
Soulmate!
Itse rakastan myrsky(j)ä ja rajuja luonnonilmiöitä muutenkin. Auringonpaisteessa en viihdy ja tämänhetkinen sää itse asiassa sopii aivan mainiosti. Parasta Suomen kesässä onkin ukkonen.
Tietysti siinä vaiheessa kun sääilmiöt aiheuttavat tuhoa ja vahingoittavat tai tappavat ihmisiä se on ikävää, mutta Suomessa se on harvinaista.
Huoh...Kaikki.
[q]UnityF, 10.12.2007 11:44:
Olen aika varma että vasemassa korvassa on ekaa kertaa elämässäni tulehdus
Se on kokoajan lukossa ihan kun se korva olis veden alla. Kaippa sitä lääkäriin pitää mennä vai tietääkö joku onko jotain reseptivapaita lääkkeitä olemas?
[/q]
Voi myös johtua siitä että vaikkua on kertynyt liikaa korvaan. Tällöin kannattaa mennä terveysasemalle jossa korva huuhdellaan. Se on ihan kivuton homma. Tai voi myös ostaa esim. Remo-Waxia ja itse huuhdella korva mutta tätä ei pidä tehdä ellei ole varma siitä mistä oireet johtuvat.
Minulla on ollut 100% identtiset oireet kuin sinulla ja joka kerta on johtunut siitä että vaikkua on ollut liikaa. Millään vanupuikoilla ei missään nimessä kannata mennä tökkimään korvaan, ne pahentaa asiaa huomattavasti.
Yksi kovo hajosi.
Onnistuin tekemään aika järkyttävän makusta safkaa. Laitoin liikaa kurkumaa ja nokkosta, eikä niiden yhteismaku oikeen toimi. Huomenna pitää yrittää kyllä korjaa se jotenkin, että saa loput syötäväksi.
Enää päivä kertausharjoituksiin...Missaan sen takia Entropyn bileet. Vitutus vaan nousee*eiei**poks*
Tekis mieli raakasuklaata, mutta kaikki tekovälineet on loppu. Enkä nyt oikeen viittis enää ostaa :/
Sain kuulla, että koska lähden kesken kauden vaikuttaa poisjäävä maaliskuu lomien laskuun. eli menetän 2 lomapäivää. En sitten ookkaan koko ensviikkoa lomalla niinkuin luulin :/
Ti ja ke oon duunissa sitten. Pitää vaan varmistaa, että saan kaiken virastollisen hommattua, ennen lentoa*hymy*
Eilinen. Heräsin aamulla todella aikaseen ja lähdin sitten ekaa kertaa kokeilemaan aamusalia. Olisin luullut, että olis kiva,a mutta mulle tulikin heikotus ja pahaolo ja sain selän ja polven kipeeks*ding* Noh ei ehkä siis sittenkään mua varten. Good to know. Pitää joskus viellä kokeilla paremmilla energioilla. Onneks olo meni ohi parissa tunnissa*hihu*
Eilen olin jotenkin todella epärakentava illalla. En oikeestaan kokenut edes negatiivisia fiilareita, mikä oli jännä yhdistelmä.
Tiistainen ois hyvä mainita kanssa samalla. Ilmeisesti vuoden vaihteessa eurestyöntekijät on hajautettu työkkäreihin. Ongelmana on, että työkkäreihin ei ole tullut yhtään eurestyöntekijöitä eikä niitä ole siis missään muuallakaan tiedettävästi*nauru*
Tartten ilmeisesti joltain sellaselta vielä lausunnon tai jotain kanssa ansiosidonnaista varten*ding*
Ai joo työkkärissä teki mieli kyllä tehostaa niiden palvelua jotenkin. Ihmiset odotti siellä vaan turhaa tunteja vuoroaan. Okei työttömillä on ehkä sitä aikaa, mutta tuota pitäisi jotenkin tehostaa. En kyllä oikeen keksinyt miten sen toteuttaisin itsekkään tosin*pohdiskel*
Join eilen 2 cappuccinoa tyhjään vatsaan. Olli siinä kiva sitten loppu pv kärvistellä kipeen vatsan kanssa. Mitä tästä opimme?
---
Eilen olin jotenkin todella epärakentava illalla. En oikeestaan kokenut edes negatiivisia fiilareita, mikä oli jännä yhdistelmä.
---
Sitä oli liikkeelläPlaneetat oli varmaan vaan huonossa asennossa.
Veikkaan kanssa samaa. Noh korjasin tilanteen kyllä sillä, että menin himaan suosiolla pakkailemaan ja kuuntelemaan musaa. Kummasti ajatuksetkin lähti oikeille raiteille taas ja sain vaivihkaa tehtyä paljonkin lisää muuton eteen.
Tänää sitten vielä lissee*hymy*
Sitä oli liikkeellä