päivän :(

Back to häröily O

[q]flaikku, 26.2.2007 20:46:
Vitun vitun vittu.... kosahti just yks 250gb kovo :/ Tärkeitä tiedostoja meni turhanki paljon...

.m
[/q]

Sama täällä. Ja joutuisi maksamaan sen verran huimat summat jotta saisi ne tiedostot takaisin, että on neuvot vähän vähissä.

Googlettamalla löytyi ties kuinka kummallisia ratkaisuja, mm. kovon pistäminen pakastimeen. Tässä vaihessa olisin valmis kokeilmaan vaikka mitä.

Positiivisia asioita on tällä hetkellä vähän vaikeaa löytää.

[q]mayah, 2.8.2005 08:13:
---
Verano, 2.8.2005 08:11:
:(

---

[itsesääli] Muhun sattuu ja olo on ihan surkee ja viel pitää istuu kaks tylsää päivää kotona ihan yksin ilman tekemistä ja kukaan muu ku Verano ei välitä musta ja [/itsesääli]
[/q]

Kohta oot taas terve ja kaikki on hyvin! Ja hei, oot vieläkin mun lempimode

Aivan järjetön päänsärky ja yöhikoilu jatkuu jo viidettä päivää putkeen

[q]mayah, 2.8.2005 08:22:
---
Android, 2.8.2005 08:20:
Kohta oot taas terve ja kaikki on hyvin! Ja hei, oot vieläkin mun lempimode

---

[itsesääli] Muhun sattuu ja olo on ihan surkee ja viel pitää istuu kaks tylsää päivää kotona ihan yksin ilman tekemistä ja kukaan muu ku Verano ja Android ei välitä musta ja [/itsesääli]
[/q]

Minulta ja Veranolta saat niin paljon myötätuntoa ja empatiaa, ettet muuta tarvikaan *sydän*

Vai eikö tunteemme kelpaa

Tultiin Ibizalta kotiin ja pää hajoo!!!

[q]mayah, 2.8.2005 08:33:
Miten tää nyt taas näin käänty? Mä en kans koskaan saa olla rauhassa surkee ja piehtaroida itsesäälini kyyneleiden lammikossa. Aina jonku muun pitää tulla olee surkee siihen väliin.
[/q]

Suhun sattuu ja olo on ihan surkee ja viel pitää istuu kaks tylsää päivää kotona ihan yksin ilman tekemistä ja kukaan muu ku Verano ja Android ei välitä susta ja...Sulla on ihan kamala olo. Et voi tehdä muuta kuin

Olen aika helvetin pettynyt yhteen mulle tosi tärkeään ihmiseen ja sen joustavaan totuuskäsitykseen. Alkaa oikeasti ymmärrys loppua.*ding**uuh*

[q]sapeli, 23.8.2005 22:12:
---
Fresia, 23.8.2005 17:54:
Meidän koiralta lähtee näkö vasemmasta silmästä eikä mitään voida tehdä Oikeassakaan ei näkö kuulemma tule pysymään montaa vuotta. Voi raasua

---

Koirille hajuaisti on onneks melkeinpä tärkeämpikin, joten hauveli tulee luultavasti pärjäämään ihan hyvin yhdelläkin silmällä
[/q]

Meidän kissalta postettiin noin vuosi sitten toinen silmä pahan tulehduksen vuoksi ja ihan hyvin se yhdelläkin pärjää. Ei tuntunut vaikuttavan siihen mitenkään.

Kamalan räkätaudin sain kun viettäny vklopun töissä, pää painaa tonnin sit siihen päälle viel painajaiset niin eipä tee mieli nukkuakkaan

Närästää. Vatsassa polttaa mukavasti =(

Olin kirjoittanut tenttipäivän väärälle päivälle kalenteriin, se onkin kahden eikä kolmen viikon kuluttua. Nyt tuli kiire, kun on muitakin kouluhommia edessä.

Eilen perheemme rakas kissa vaipui ikuiseen uneen. Viidessätoista vuodessa ehtii kehittyä aika voimakas tunneside eläimeen, jonka lempeys aina oli niin ehdotonta. Ja vaikka tiedän, että tämä tilanne ennemmin tai myöhemmin tulisi eteen, että kissa oli hyvin vanha ja loppuvaiheessa hyvin sairas, että sillä on parempi olla nyt, ei se silti tätä oloa lievitä...Suru, tyhjyys, kaipuu...

Lepää rauhassa Tracey, muistoissani ja sydämessäni elät ikuisesti *sydän*

Aivan järkyttävä tinnitus, johon tänään heräsin ja joka jatkuu nyt kuudetta tuntia. Jokaikinen ääni sattuu korvaan, jopa vaikeaa puhua puhelimessa. Kummallisinta on, että en ole ollut missään meluisassa paikassa, joka voisi selittää tämän.

[q]-K-, 21.7.2006 15:09:
joo mullakin alko tinnitys intissä, ihan vaan asetta ladatessa josta ei nyt niin lujaa ääntä pitäs lähtee! ei muuta kun ylipainehappihoitoon sillä se mulla lähti/helpotti....
[/q]

Eli ihan vain lääkäriin kannattaa olla yhteydessä? Tuolla YTHS:llä nyt ainakin olen muutenkin käynyt, siis ihan muista syistä. Vai onko joku erityinen klinikka, jossa tuota hoitoa saa?

Tinnitus. Jo kahdetta viikkoa ja voimistuu.

Olen nyt lukuisia kertoja Remowaxilla puhdistanut korvat, mutta ei näytä auttavan. Kummaa on se, että en oleskele missän paikoissa, jossa on erityisen kovaa melua. En siis tiedä, mistä voisi johtua.

Tinnitus ja kovat korvakivut ovat pahenneet. Onneksi huomenna aika korvalääkärille.

[q]gerry, 26.7.2006 11:19:
---
Android, 26.7.2006 11:18:
Tinnitus ja kovat korvakivut ovat pahenneet. Onneksi huomenna aika korvalääkärille.

---

Ajajaj:/ Kuis nyt sille??
[/q]

Hyvä kysymys. Kunpa itsekin tietäisi. En ole oleskellut missään meluisassa paikassa, joka voisi selittää tämän. 2-3 viikkoa sitten alkoi ilman mitään sen erikoisempaa syytä.

Aivan uskomaton väsymys, joka jo vaikuttaa abnormaalilta. Katsetta ei pysty keskittymään, tuntuu että tasapaino ei ole kunnossa ja muutenkin erittäin tokkurainen ja sekava olo. Tämän lisäksi heräsin keskellä painajaista ja tuntuu että sen unen fiilis jotenkin jäänyt päälle. Olen nukkuunut 8-9h, omasta mielestäni ihan hyvin, joten hieman ihmetyttää.

[q]Android, 2.9.2006 00:34:
Positiivisia asioita on tällä hetkellä vähän vaikeaa löytää.
[/q]

...Eikä helpota sitten yhtään. Sattuu niin että tukehdun tähän tuskaan.

O