päivän :(
ja apua mulla on varmaan keuhkoputkentulehdus*sars*,kaikesta kivasta joutuu aina maksaa*nuha**grr*
Jalat on aivan hapoilla! Mutta piristää kun tietää minkä takia
En oo vieläkään päässy käsiks vanhan koneen
kovalevyllä oleviin tiedostoihin
[q]Sucy:
Huomasin, kun kävelin rappuja alas, et oon paskonu nilkkani jossain!
[/q]
Toivottavasti et ainakaan vessassa
PRKL PÄÄ!!!! EI se ookkaan ollu ku vaivaset 3 päivää kipee!
Seuraavaks hakkaan sen palasiks jos tää ei ala loppua!! 
[muokattu 11.7.2004 18:04]
vitutusmaximus jatkuu..
Hmm...katkeruutta ilmassa
Hommatkaa elämä ihmiset, ja lopettakaa toisten ihmisten asioihin puuttuminen. Vitun infantiilia käytöstä...
Voisko joku palauttaa mulle eilisen
päivän, hukkasin sen johonkin
Päätin erään \suhteen\ suurehkoon vitutukseen tänään. On mielenkiintoista huomata ettei olekaan tuntenut ihmistä ollenkaan ja tämä on vain pitänyt narrina koko ajan... Esittäen tietysti olevansa jotain täysin muuta kuin todellisuudessa on...
......
Tajusin vasta nytten että yksi pieni ihminen joka on minulle tärkeä ja jolle olen tärkeä aloittaa nyt syksyllä koulun... Enkä ole nähnyt häntä n. vuoteen... Riikka on Annin pikkukulta (näin hän on itse asian ilmoittanut)...
inhottava tää olo, kun on ollut älyttömän hauskaa viiden päivän ajan berliinissä kaverin kanssa, ja sit joutuu palaamaan tylsään arkeen.
2½ viikkoo saksassa ja hollanissa nyt back in finland ja tiistaina alkaa työt taas 
mutta oma sänky *sydän* ja business class paikat lennolla takaisin. Kiitos SAS!!
[q]lohikarme:
Hmm...katkeruutta ilmassa
Hommatkaa elämä ihmiset, ja lopettakaa toisten ihmisten asioihin puuttuminen. Vitun infantiilia käytöstä... 
[/q]
ei ne puutu sen enempää kuin itse oikeasti toivot
[q]tiipi:
inhottava tää olo, kun on ollut älyttömän hauskaa viiden päivän ajan berliinissä kaverin kanssa, ja sit joutuu palaamaan tylsään arkeen. 
[/q]
älä nyt valita, mun piti kans lähteä berliiniin, mutta ei ollut edes rahaa. Ehkä mä matkailen sitten joskus 10 vuoden päästä kun on oikeasti siihen varaa
[q]Hyzenthlay:
---
tiipi:
---
älä nyt valita, mun piti kans lähteä berliiniin, mutta ei ollut edes rahaa. Ehkä mä matkailen sitten joskus 10 vuoden päästä kun on oikeasti siihen varaa 
[/q]
ehkä jo vähän aikasemmin
elämä
[q]Roger Roger:
ehkä jo vähän aikasemmin
[/q]
niin joo... en edes tiedä vielä mitä opiskelisin. Ja sitten opiskelen vähintään sen 6 vuotta ja sitten pitäisi löytää vielä oman alan töitä. 10v on ihan realistinen arvio
[q]Roger Roger:
ei ne puutu sen enempää kuin itse oikeasti toivot
[/q]
Ainoo homma siinä on se etten edes toivo...ihmiset nyt vaan tuppaa tunkemaan nokkaansa asioihin, jotka eivät niille kuulu
Ja se ärsyttää, koska itse en puutu muiden henkilökohtaisiin asioihin....etenkään millään fukin forumilla..
Niin lähellä, mutta kuitenkin niin kaukana*uuh*
kipee olo... 
iski olan takaa... en tajuu... yök