Love Parade
alkaa varmaan berliinin retkeilymajat jo täyttyä innokkaiden bailaajien varauksista... *paniikki*
[muokattu 28.3.2003 21:48]
Teltassahan sitä pitää olla. Ei mitään retkeilymajoja =)
Siis aikooko joku tosissaan nukkuakin siellä?!*nauraa*
Särkiniemi:[q]meitä olis lähös tampereelta jonkulainen sakki kans paradeen..ainaki kaks, varmaan enemmänkin..eka sunniteltiin et mentäis omal autol, mut ny ollaan päädytty siihe et vois vuokrata auton rostockisa / travesta..
mut pidetään korvat höröllä jos tulee parempia ideoita..
Tampereelta saattaisi ehkäpä vielä pari-kolme olla lähdössä jos tarpeeksi järkevä, huokea ja miellyttävä matkustusvaihtoehto löytyy...
TidyBoy:[q]Särkiniemi:meitä olis lähös tampereelta jonkulainen sakki kans paradeen..ainaki kaks, varmaan enemmänkin..eka sunniteltiin et mentäis omal autol, mut ny ollaan päädytty siihe et vois vuokrata auton rostockisa / travesta..
mut pidetään korvat höröllä jos tulee parempia ideoita..
Tampereelta saattaisi ehkäpä vielä pari-kolme olla lähdössä jos tarpeeksi järkevä, huokea ja miellyttävä matkustusvaihtoehto löytyy...
*nauraa*[/q]
Tahtoo kans mukaan*ökkö**ökkö**ökkö*!!!!
eli Tre posseen olis lisää lähtijöitä*plur*
Santa:[q]Tyeicha:Santa:toinen hyvä kohde ois Tartu Freedom Parade (mini Love)
-> mä lähen ainakin tonne..
Oox mitään tietoo millo ne on *täh*
ei täällä taida monikaan tuntea toisiansa, mutta ei se mitään Minä ja kaverinikin ollaan näillä näkymin lähdössä.
Hei tota mä kyl alotin tän forumin, mutta suosittelen että joku muu kyl rupee hoitaa sinne matkaa/muita järjestelyjä, mulla ei vaan yksinkertaisesti riitä siihen aikaa...
Nyt näyttää vaan siltä (siis täs forumis) et kaikki vaan puhuu sinne menemisestä, MUTTA TÄLLÄ HETKELLÄ MUN TIETÄÄKSENI MITÄÄN JÄRJESTÄJÄÄ EI OLE!!! joten ottaako kukaan tätä omalle niskalle???*täh*
niille joilla matkasuunnitelmat ovat vielä auki, mutta berliiniin on love paraden aikaan ehdottomasti päästävä, hypätkäätten Entropyn hulvattomaan bussikyytiin kohti tuota kesäistä bilemekkaa:
----------------------------////-----
Entropy budget travel department proudly presents:
*sydän*TRIP TO LOVEPARADE 2003, BERLIN*sydän*
TUU MESSIIN (ilmoittautuminen nyt käynnissä)*plur*
--> http://entropy.tky.hut.fi/trip/lp2003/
Sivuja päivitetään tarpeen vaatiessa, eli sinne tulee myöhemmin kaikki tieto hytti- ja huonejaosta yms.
Tiedossa on, että edelleenkään ei ole täyttä varmuutta LP2003:n järjestymisestä, mutta Berliinin päästä saatu tieto kertoo, että mitä todennäköisimmin tapahtuma järjestetään! (Rahat saa toki takaisin täysimääräisenä mikäli Loveparade peruuntuu!)
Kysymyksiä matkan suhteen voi esittää osoitteeseen
lp2003@entropy.tky.hut.fi
-Sasu&Tommi // Entropy
----------------------------////-----
*piis**ökkö**piis*
[muokattu 3.4.2003 02:18]
hiphop, meitsi on entropyn matkalla mukana! Ilmoittautunut jo *ökkö* hitto, nyt ei jaksa enää venaa kolmee kuukautta, NJAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!*pihkassa**pihkassa**pihkassa*
-M
Mä haluan kans..Eri asia saanko töistä lomaa viikoks..*hmph* Onkos kellään tietoa mihin mennessä entropyn reissulle pitää ilmoittautua?
Pitää aloittaa siis parin viikon painostus, oon vaikka juhannuksen töissä jos saan heinäkuussa viikon vapaaks..*joo**joo*
Voisin tulla jos vain saan lomani järkättyy niin et pääsee*iloinen**ökkö*
mä sanon oikeesti tänä vuonna vaikka itteni irti duunista että pääsen sinne. Sen verran monta vuotta menny vituiks just sen takii ettei oo ollu joko lomaa / rahaa..
-M
Nyt on sit ilmottauduttu!!! Ja lomatki osuu sopivasti tohon ajankohtaan!!!!!!!!!!!!!!! *plur**plur**plur**plur*
Iiks. Pitää kerätä massit kasaan ja sitten ilmoittautumaan. Tänä vuonna EN missaa paradea (kahtena edellisenä vuotena mun PITI mennä sinne, mutta missasin ne).
Byhyyy...mul ei o kesäloma viel tuolloin*tilittää katkerana*
Oisko ollu vähän ihana päästä, siel on varmaan tunnelmaa enempi ku tääl suomen maas vuoden aikana yhteensä*nauru*
Pitäkää suomen lippu korkealla*ökkö**ökkö**ökkö*
H:[q]Nyt on sit ilmottauduttu!!! Ja lomatki osuu sopivasti tohon ajankohtaan!!!!!!!!!!!!!!! *plur**plur**plur**plur*[/q]
Muistahan pitää munki puolesta super hauskaa...
IIIIIIIK! soitin töihin ja ilmoitin, että pidän loman 9.7.-16.7... varasin matkan ja nyt olen lähdössä Love Paradeen!!! *ökkö**ökkö**ökkö*
ihana päivä!
Ilmoittauduttu on. Nyt paraatia vain odottelemaan*iloinen*
Mitä mieltä ootte Love Paradesta (siis ne ketkä nyt on käynyt sielä)...Montako kertaa käynyt?
Paljonko öbout menee euroja jos pyrkii vaan siihen päätamahtumaan ja tietenkin ostaa sitä sun tätä*täh*
Ite en oo vielä käynyt mut monet kaverit on sinne "eksynyt" ja kehunut mahtavaksi...Pitäis tänä vuonna kyl mennä...
Onko tää niinku ihan huhuu vaan et tapahtuma ei ehkä saa Berliiniltä lupaa ja mahdollisesti menee Pariisiin??
tätä samaa kyl kuulin ed. vuonnakin mutta Berliinissähän se kuitenkin oli...