Love Parade
kuilu:[q]
Parhaat bileet makso viime vuonna 0 ekiä
[/q]
Niin mistä tykkää...Perjantaina olin Love from abovessa, makso jotai 15 rahaa ja lauantaina Lovestern Galaktika 23 rahaa. Mut onhan niitä halvempiakin ja kuten totesit ilmasia
Tän hetken mahdolliset lähtiä (kait):
-mä
-Mark
-H
-Santa
-Trisha
-Päivänsäde
-Kuilu +1
Tai näin mä ainakin ymmärsin... Lisää lisää porukkaa. Paradeen on kyllä vielä paljon aikaa, mutta kuhan kartoitan tilannetta.
Kiinnostaisiko lähtiötä ns. kimppareissu? Mua se ainakin kiinnostais, kun en tosiaan hablaa kieliä kovin hyvin ja olishan se kiva jutskailla reissun aikana niitä näitä...
Roger Roger:[q]Tän hetken mahdolliset lähtiä (kait):
-mä
-Mark
-H
-Santa
-Trisha
-Päivänsäde
-Kuilu +1
Tai näin mä ainakin ymmärsin... Lisää lisää porukkaa. Paradeen on kyllä vielä paljon aikaa, mutta kuhan kartoitan tilannetta.
Kiinnostaisiko lähtiötä ns. kimppareissu? Mua se ainakin kiinnostais, kun en tosiaan hablaa kieliä kovin hyvin ja olishan se kiva jutskailla reissun aikana niitä näitä...[/q]
Kannattaa muistaa että ainakin Entropy järjestänee tänäkin
vuonna bussimatkan Love Paradeen, eli välttämättä ei
ole tarvetta ruveta erikseen organisoimaan erillistä
ryhmämatkaa. Mutta onhan klubitus-ryhmämatkassakin
omat etunsa, ei siinä mitään.
riippuen sundancen tarjonnasta ja äkkilähdöistä en kyl sulje pois mahdollisuutta olla berliinissä tohon aikaan, mut sinne lähdetään siinä tapauksessa reppumatkalle ilman hotskaa. kuolema kuittaa univelat...
Santa:[q]Mitä mieltä ootte Love Paradesta (siis ne ketkä nyt on käynyt sielä)...[/q]
oltiin parin kaverin kanssa siellä jotain 3 kesää sitten. kaduilla oli ihan mahotonta päästä eteneen mihinkään suuntaa, porukkaa oli ihan mahottomasti joka puolella... nappia tarjottiin joka välissä.
parasta musta oli ilta-bileet, sinä vuonna oltiin kaapelitehtaan kaltaisessa hallissa, jonne mahtui jotain 5000 ihmistä - se oli ehdoton huippu! musa oli hyvää, jengi ihan fiiliksissä, järjestelyt toimi hyvin, jätti-screenit makeita jne:)
Oishan se kiva päästä ja kimppa matka ois varmasti mukavampi... count me in!!!!!*ökkö*
No niin erinomaista...pikkuhiljaahan tästä porukasta saa jo edes jonkin näkösen ryhmän kasaan...mutta lisää bilettäjiä niin vielä parempi...mut luultavasti peruutuksiakin rupee tulemaan (sinne Loveen on kuitenkin vielä pitkä aika)
Tyeicha:[q]Santa:toinen hyvä kohde ois Tartu Freedom Parade (mini Love)
-> mä lähen ainakin tonne.. [/q]
JOO TONNEKIN PITÄÄ MENNÄ...*klubitus*
paanos:[q]kuilu:
Parhaat bileet makso viime vuonna 0 ekiä
Niin mistä tykkää...Perjantaina olin Love from abovessa, makso jotai 15 rahaa ja lauantaina Lovestern Galaktika 23 rahaa. Mut onhan niitä halvempiakin ja kuten totesit ilmasia[/q]
Tasan samoissa bileissä oltiin viime vuonna. Olis kyllä ollut aika säkä jos oltais satuttu törmäämään Galaktikassa. Oli nimittäin sen verran massiiviset bileet... Koko ajan tuntu, että löytyy uusi halli lisää...
Kuilu, sinä PETTURI! Miten voit skipata noi?
Lisää ihmisiä tänne. En halua tänne ilman tuttuja. Onhan tänne sentään 2 erittäin hyvää ystävää tulossa mun lisäksi (topicin mukaan. Jos ette tule, niin syön teidän VARPAAT!).
Ehdotus mun: Kerätään klubbari porukka ja ilmoittaudutaan entropyn (miten se nyt taas kirjoitetaankin) järkkäämälle matkalle ja tehdään ikimuistoinen ja hauska reissu saksaan.
jos joku on muuttanut mielensä (mun edellisessä listassa), niin infotkaahan sitten vaikka tänne. Saksa on iso maa, joten sinne mahtuu varmasti vielä monta klubbarilaista. Tulkaa mukaan...
mut voi ainaki laskee mukaan*iloinen*oon lähös sinne 100% varmuudella!!! ja toi yhteiskuljetus matka kuulostaa hyvältä!!!*hih**nauru*
meissi ei muuta mielipidettä, eli mukana ollaan! entropyllä alkanu kuulemma ennakkoilmottautuminen, selvittelen hieman asiaa ja postaan vaiks sit tänne infoa jos ei joku kerkee ensin..
-M
iik. Minäkin olen ihan huumassa tuosta loveparadeen lähdöstä, mutta ainakin mun kohdalla tulee aika pienen budjetin reissu...*justjoo*
meitä olis lähös tampereelta jonkulainen sakki kans paradeen..ainaki kaks, varmaan enemmänkin..eka sunniteltiin et mentäis omal autol, mut ny ollaan päädytty siihe et vois vuokrata auton rostockisa / travesta..
mut pidetään korvat höröllä jos tulee parempia ideoita..
\o/ x2
Meitäkin olis täs lähös tälläinen pieni porukka(2-3)
Koheltavaa konemusiikin ystävää. vähän reilaamaan tossa kesäkuussa ja tarkoitus olis suorittaa pieni välipysähdys tossa Berliinissä...Ja olisi Hyvinkin mukavaa lyöttäytyä johonkin koheltavaan suomalais porukkaan siellä...Ottakaa ihmiset yhteyttä niin katsellaan viimeistään Loveparadessa...*iloinen*
aiku pääsiskin...ois niin hmm....*plur*
varmasti on järkevämpää vuokrata retkeilymaja kuin hotelli, sillä se tulee halvemmaksi ja on useasti paljon mukavampi, kuin halvimmat hotellit!
Tiedän hyvän retkeilymajan berliinissä, mutta varmaan pitäisi kohta alkaa varailemaan, ettei myydä eioota sitten 12. päivän paikkeilla
*sydän**sydän**sydän*Love Parade*sydän**sydän**sydän*
Mä lähen jos rahatilanne salliii!
Hmm...
Nooh mä en lähe...
Mut oishan se ollu kivaa lähteä..
Mut.. blaah...*justjoo*
Mitä mieltä ootte Love Paradesta (siis ne ketkä nyt on käynyt sielä)...Montako kertaa käynyt?
Paljonko öbout menee euroja jos pyrkii vaan siihen päätamahtumaan ja tietenkin ostaa sitä sun tätä*täh*
Ite en oo vielä käynyt mut monet kaverit on sinne "eksynyt" ja kehunut mahtavaksi...Pitäis tänä vuonna kyl mennä...
Onko tää niinku ihan huhuu vaan et tapahtuma ei ehkä saa Berliiniltä lupaa ja mahdollisesti menee Pariisiin??
tätä samaa kyl kuulin ed. vuonnakin mutta Berliinissähän se kuitenkin oli...