klubitus 4 - nappi 3

Back to klubitus.org O

[q]UnityF:
ONNEA KLUBBARI

ja nappi 3
[/q]

JOO oon ihan menetetty tapaus*vink*

mulla tulee pisteitä tohon 'vierasjoukkueeseen'. eilen illalla viel toimi ja tuli omalla nimellä pisteitä.. ?

Onnea Klubitus!!
Ei toimi nappi täälläkään suunnalla.. Hakkasin sitä jonku puol tuntia ja ihmettelin miksen saa yhtään pistettä..

[q]Flamie:
Onnea Klubitus!!
Ei toimi nappi täälläkään suunnalla.. Hakkasin sitä jonku puol tuntia ja ihmettelin miksen saa yhtään pistettä..
[/q]

mitähän sä hakkasit

[q]Tres:
---
Flamie:
Onnea Klubitus!!
Ei toimi nappi täälläkään suunnalla.. Hakkasin sitä jonku puol tuntia ja ihmettelin miksen saa yhtään pistettä..

---


mitähän sä hakkasit
[/q]

Juu sik pervertik!
Eli ton pitäis toimia, niinköööh?

Toimii toimii

Saan itkuraivarit ku toi ei TOIMI!!*nyyh*

*parkuu*

Oiskohan niin, että näkyy vaan 20 parhaan pisteet... malttia.

Kappas perkele! Myöhäiset onnittelut vaan munki puolest klubbarille *sydän* Nyt lähen testaan nappi 3:sta

MÄ VIHAAN TOTA NAPPIA!!!

Mä oon addikti siihen jo nyt,
kymmenen minuuttia sen jälkeen kun
sitä kokeilin...

joo toi nappi vaikuttaa kivalt mut ois iha jees saada niit pisteit.. edes miinusmerkkisii..

[q]subù:
Saan itkuraivarit ku toi ei TOIMI!!*nyyh*
[/q]

sama juttu...

elämä pilalla... ei heru pisteitä...

Mä saan vaa miinuspisteitä *nyyh**nyyh*

EDIT: kiltti hemuz opetti että pitää aina painaa sen väristä pallukkaa kun minkä värinen se keskusta on

eli nyt se toimii

- Garo

Vaikka en olekaan ollut täällä since the day 1, niin täytyy antaa onnittelut erittäin viihteellisestä nettifoorumista kaikkine toimintoineen. :)

Minullakaan ei toi nappi 3 pelitä.

[q]Garo:
Mä saan vaa miinuspisteitä *nyyh**nyyh*

EDIT: kiltti hemuz opetti että pitää aina painaa sen väristä pallukkaa kun minkä värinen se keskusta on

eli nyt se toimii

- Garo
[/q]

Htvä minä! Ihmettelen miksei se kaikil toimi

Hiemanko kiva. ja erilaine. ja jeejee.
välistä kyl tulee semmoisia ihme tekstejä siihen mis on ihmisten nikit. mut seeeeekaivaan. nii. emmätiedä.

vaikuttaa vähän siilt et nappi ei tajuu et oon kirjautunut sisään ja lisää mun pisteitä vierasjoukkueeseen, sama homma netscapellä. outoo ku viel eilen illalla toimi..

Mulla ei toimi Operassa
ollenkaan, mutta IEssä
ja Mozilla firefoxissa toimii
aivan mainiosti ja pisteitä tulee.

Mä en ees tajuu sen Nappi 3 ideaa ku pisteitä ei heru vaikka miten koittaa

O