Illumination, season opening 18.9 @ Tempo, Joensuu

Back to tapahtumat O

http://www.kaamos.org/ntf/images/hop/180904jnsnettiin.jpg

Illumination
Season Opening

18.09.2004
Tempo
Joensuu
K-18

Heikki Liimatainen (Dallas Superstars)
E NRG (finrg, Lti)
Exxa (Softcore, Jns)
Clargoa (Kpio)

Ennakot 4 eur Temposta
Ovelta 5 eur

Next Illumination events @ Tempo
23.10
20.11
18.12

http://www.kaamos.org/ntf/images/hop/jns180904takanettiin.jpg

ketäs tässä klubissa on kantavana voimana? ja korvaako tämä nyt kosmoksen vai tuleeko se takaisin ever never?

ps. toiveita: kesätaloo <3

täällä ootellaan jo ku kuuta nousevaa..

[q]hallaaa:
ketäs tässä klubissa on kantavana voimana? ja korvaako tämä nyt kosmoksen vai tuleeko se takaisin ever never?

[/q]

Taitaapi olla pohjoisen paras promoottori tuo kantava voima. Hienoa et saatiin tänne järjestämään kemuja!
Kosmoksen korvaamisesta en tiedä, paras olis jos sekä Kosmos jatkas ja Illumination järkkäis kekkereitä ni johan olis klubittajille ohjelmaa koko syystalveks. Alkaa näkyä valoa tunnelin päässä täälläkin päin;)

Aika näyttää.

rokrok

Flabassa pikku moka E-enr taitaa olla oikeesti E-nrg*täh*

[q]PuuhaOsku:
Flabassa pikku moka E-enr taitaa olla oikeesti E-nrg*täh* ?
[/q]

Oikeassa olet. Tässä on tapahtunut pieni kirjoitusvirhe. Pahoittelut tästä ja eritoten itse artistille!

Soittoajat:

22:00 Exxa
23:15 Clargoa
00:15 Heikki Liimatainen (Dallas Superstars)
01:40 E NRG

[q]Illumination:
---
PuuhaOsku:
Flabassa pikku moka E-enr taitaa olla oikeesti E-nrg*täh* ?

---

Oikeassa olet. Tässä on tapahtunut pieni kirjoitusvirhe. Pahoittelut tästä ja eritoten itse artistille!
[/q]

no worries. Sattuuhan noita

harmi et sattuu samalle päivälle ku noi tampereen hommelit*grr* mielellää tänneki tulis, mut kattellaa sit uudestaa ens kuussa*joo* ..sillo ainaki on aika nami soittolista*slurps*

juu tampere vie muakin, eli tänne ei pääse.

Juu pitää kyllä vaivautua paikalle kun ei tranzexpeille oikein pystynyt itseään nyt järkkäämään. Mua lähinnä kiinnosti et mitähän musaa tää dallas superstarsin heebo mahtaa soitella?

..tai mitä muut mahtavat soitella?

minä liikuskelen varmaan tekno, hard house, hard trance linjoilla, mutta tilanteen vaatiessa ässiä löytyy hihasta

[q]enrg:
minä liikuskelen varmaan tekno, hard house, hard trance linjoilla, mutta tilanteen vaatiessa ässiä löytyy hihasta
[/q]
Entä jos otat settisi vaikka talteen meitä varten jotka ovat jossain muualla silloin, eivätkä pääse paikalle (esim tampere)

[q]enrg:
[/q]

DOMINATION! <3

[q]enrg:
[/q] hyvähyvä Veikkaan että ei exxakaan millään afrikkajazzilla lähe liikenteeseen
Vaikuttaa siltä, ettei ainakaan bileiden alku ja loppu tule olemaan mitään kevyttä menoa

Pitäisköhän itekki uskaltautua ja kömpiä pois piilosta... Ja astella paikan päälle !!??

kohtapa, kohtapa.. pääsee taas tamppaamaan oikein urakalla *jiihaa**aplodit*

clargoa <3 <3
varsinki alun progeilut oli nannaa, tätä lisää joensuuhun! tanssilattiallekkin ilmesty heti tilaa ;)

heikki liimatainen <3
ah mitä hunajaa. michael jackson ei kyl sopinu imo yhtään, mut sai silti hymyn huulille, se kai siinä olikin tarkoituksena :D

muuten meno olikin sitten ihan kuin jostain ruotsinlaivalta, ah joensuu <3
miinuksia lasinsiruista, tahmaisesta lattiasta, polkasta ja känniääliöistä jotka seilas pitkin tempoa

paikka oli laitettu ihan kivan näköiseksi, tosin lisää dekotusta saa laittaa viel.. uudet sohvat oli kyl paljon tyylikkäämät kun entiset ja tempon imago oli kokenut pikkaset botoxit.. vielä on kuitenkin matkaa ison maailman klubeihin ;)

pus ja kiitti etkoista ja hyvästä seurasta. kuvia ja videonpätkä tulee myöhemmin ens viikolla.

illumination, we'll see you next month!

Ilmaannuttiin paikalle Clargoan setin alussa. Psykeosuus kuulosti kivalta, vaikka biittimiksauksessa olisi harjoiteltavaa. Lopun Goa-hehkutus oli loistava. Ehkä parasta mitä tempossa ikinä olen kuullut!

Tämän jälkeen Liimataisen pilluhouse sitten tiputti tunnelman takaisin lattiatasolle. Setti sentään parani hieman loppua kohden.

E-nrg:n paukutus alkoikin ihan osuvaan aikaan. Energiaa oli tosiaan havaittavissa. Tosin kyllä semmoinen polccailu käy aika yksitoikkoiseksi.

Kivaa oli kaikenkaikkiaan. Ja kylläpäs soitto jatkui pitkään \o/

O