Funny Pics!! =))))
[q]Kon-tiki, 24.5.2007 18:08:
---
typ0, ois aika hassuu et suomensotilas antas ottaa itestään kuvan mis harrastas toimintaa mikä suomes on kielletty
---
Vaikka kuvan ottaja on "Puolustusvoimat", niin ehkä kuvan pellavapää on sittenkin muu kuin Suomen sotilas, tai ehkäpä suomalaisten rauhaturvaajien uniformuun todella kuuluu kuvan magee camo-kuvioinen cowboyhattu
[/q]
hehe nii en osaa sanoo =D enkä ihmettelis vaik kuuluiski.. ku kyse on aika suhteellisen erilaisista olosuhteista.. et tuskin niil on siel lumipukua ja sissitakkia peesis =D
nonni, nyt on taas ihan liikaa lässytystä ja liian vähä kuvia.
[q]Sallakat, 24.5.2007 19:49:
nonni, nyt on taas ihan liikaa lässytystä ja liian vähä kuvia.
[/q]
Mun koneeltapa ei saakaan lisättyä kuvia klubbariin ja siksi joutuu käyttää aivojaan ja keksii jotain jännää sanottavaa!
Tässä pesen ikkunoita eräällä koululla:
Hyllytetty kani:
Seuraavat kuvat siviilipalveluskeskuksesta:
Ei oo mun kaljat...
[q]Beliar, 24.5.2007 10:23:
Rauhanturvaaja väsäämässä jointtia... (Iltalehti 24.5.2007)
[/q]
Rauhanturvaaja nimenomaisessa toiminnassa: Hyvä spliffi turvaa rauhan. Joka muuta väittää puhuu pötyä.
[q]Norb
[kuva]
[/q]
ei hemmetti! :D
tuossa voisi ollakkin pikkaisen selittelemistä :)
[q]Vermo, Susanhorotus
[/q]
Yhyy, mä sain ton just sähköpostiin
[q]crissy, 1.6.2007 21:56:
"oksufoto"
[/q]'
hyiiiiiiiii
[q]Jutu, 1.6.2007 22:11:
---
crissy, 1.6.2007 21:56:
*pökr*
---
Tän piti olla funny pics topikki eikä äklötys topikki Tekis tolle nyt jotain, vaikka puristais tai edes jotain. Tai sit mua on taas kusetettu 6-0
[/q]
Pakko tolle on nauraa...
[q]H3li, 1.6.2007 21:09:
[/q]
LOL! *lattialkieriskel*
[q]crissy, 1.6.2007 21:56:
*pökr*
[/q]
Tän piti olla funny pics topikki eikä äklötys topikki Tekis tolle nyt jotain, vaikka puristais tai edes jotain. Tai sit mua on taas kusetettu 6-0