Koulutuksesi
merkonomi vasta, mutta varmaan jo ens syksynä amk opiskelija. Vähän kiinnoistaisi amk insinöörin opinnot, mutta tiedä sitten viekö työn teko ja varma liksa voiton tonnikalasta ja opintolainasta.
Tekniikan ylioppilas Opintoja jatketaa syksyllä...
Olematon. Olen universumin saamattomin alisuoriutuja.
Autodidakti
Ylioppilas olen, ja parin vuoden päästä toivottavasti myös merkonomi. Se nähdään sitten.
Ylioppilas ja parturi-kampaaja. Ensi syksynä kutsuu ammattikorkea ja estenomi-opinnot...
merkonomi
Helsingin Kuvataidelukio- Multimedialinja.. uoh huoh.. Ehkä must tulee joku suuri taiteilija? tai sit hikinörde.
Teekkari, ja viime syksysta eteenpain myos oik.yo.
TKK, Tietotekniikan ko.
Tait. yo, TAIK.
[q]jUSSi:
---
bansq:
mites työllistyneillä on intti vaikuttanu? monet vaahtos palveluksessa niin pahasti kun "joutu" käymään pelkän aukin kun ei päässy koksuks, luulis tähänkin mahdollisen tulevan johtajuuden yms. ylenemisen vaikuttavan, puhumattakaan ammatista.
---
Pyh, ei tuosta kannata välittää. En ole ikinä nähnyt tai kuullut, että johtotehtävät jäisivät tuon takia saamatta, jos vain kykyä löytyy. Jotkut johtamisetaitoiset eivät vain halua armeijan johtajakoulutusta. Ja ammattiin tuo nyt liittyy vielä vähemmän.
Saa kyllä yritysjohto olla aika patrioottista, jos reservin arvo vaikuttaa työllistymiseen. Itse en sellaisessa ilmapiirissä kauaa viihtyisi muutenkaan.
[/q]
Keskimäärin sotilasarvolla ei varmaan ole mitään väliä, mutta on myös tilanteita, joissa sillä on merkitystä.
Esimerkiksi itselläni viimeiset kolme haastattelua on tehnyt firman toimitusjohtaja (vähintään res vänr) ja joka kerta haastattelija on erikseen maininnut erittäin positiivisenä asiana allekirjoittaneen sotilasarvon (res vänr).
Kun tämän lisäksi intti sattui menemään sen verran hyvin, että mut palkittiin rykmentin parhaana ja kävin mainostamassa johtamiskoulutusta seuraavalle saapumiserälle, on nämä toimitusjohtajat olleet ns "tosi jees, kerrassaan erinomaista".
En kuitenkaan missään nimessä usko, että pätevää henkilöä ei valittaisi johonkin johtotehtävään sen takia, että hän ei ole res vänr. Mielestäni asiaa voisi ehkä verrata mihin tahansa muuhun CV:n tietoon: jos intti tuli suoritettua parhaalla mahdollisella tavalla, se on plussa, mutta vaikka intti puuttuisi kokonaan aika harvaa se lopulta kiinnostaa.
Intin merkitys tulee taatusti vähenemään iän myötä, mutta tuskin hyvästä sotilasarvosta haittaa on :)
Liikunnan ohjaaja.
N.Geselle just music mix1
tuleva merkonomi..
[q]ville:
En kuitenkaan missään nimessä usko, että pätevää henkilöä ei valittaisi johonkin johtotehtävään sen takia, että hän ei ole res vänr. Mielestäni asiaa voisi ehkä verrata mihin tahansa muuhun CV:n tietoon: jos intti tuli suoritettua parhaalla mahdollisella tavalla, se on plussa, mutta vaikka intti puuttuisi kokonaan aika harvaa se lopulta kiinnostaa.[/q]
Jepulis, harvassa on ne Isänmaan toivot, jotka toivottavat pätevän kaverin helvettiin, vain siksi, että armeijaon käymättä. Taitaisi tuollainen täyttää jo syrjinnän merkit, jos vakaumuksen takia ohitetaan valintatilanteessa.
Eilisestä lähtien virallisesti diplomi-insinööri, vieläpä oivallisesti. Ehkä mun pitää nyt tilata käyntikortteja, joihin voi titteliksi laittaa "oivallinen DI".
Toivottavasti tulevaisuudessa myös TkL ja TkT.
Kauppatieteiden yo.
Tavoitteena valmistuu ennen v. 2020
BA Politics & International Relations, University of Reading (2002)
MSc Middle East Politics, School of Oriental & African Studies (2004)
Mutta enpäs tiedä mitä nyt tekisin..
Tällä hetkellä vasta valkolakkinen, keväällä ehkä jo työtön datanomi
[q]vaavu:
Eilisestä lähtien virallisesti diplomi-insinööri, vieläpä oivallisesti. Ehkä mun pitää nyt tilata käyntikortteja, joihin voi titteliksi laittaa "oivallinen DI".
[/q]
Ilman muuta pitää! Niin ja onneksi olkoon. =)