[bun.kaku] 21.8.2004 @ Pääkaupunkiseutu
- « Previous
- 1
- 2
- Next »
meikä soittaa täällä muuten sitten puoli tuntia drum&bassia sekä puoli tuntia happy hardcore/vanhempaa britti hc:ta...eli jos sellanen kiinnostaa niin mestoille hoi! myös yllärisumopainija nähtävästi tiedossa..ja se äijä on aika hc Täytyy varmaan alkaa treenaa jo painiliikkeitä ettei jää äijien jalkoihin otteluissa
hmm.. zara, saas nähä mitä mä soitan sun setin jälkee. pitää vääntää parhaat breiksiveisut mukaa mut jos hätä tulee bpm:n pudotuksesta bilekansalle niin ajattelin aloittaa mun uran drum'n'bass deejiinä eli pakissa sitäkin :) kattotaa kattotaa
harmi et on lyhyet setit mut toisaalt musatyylit vaihtuu ainakin nopeesti niin ei pitäis puutumusta tulla lattialla!
[q]Apo:
---
Cera:
Mä tuunki :(
---
Bileet on surullinen juttu?
[/q]
Ohho. Texx selkeesti eilen leikkinyt mun tunnuksilla täällä,
vaikka oon kyl itsekkin tulossa! :D :)
[bun.kaku]. Lauantaina. Vain kutsulla.
Houkuttaa...
Tänne!!!!
ehkä, ehkä... :)
meiksi tarvis ajo-ohjeet tänne... :)
[q]Rx:
meiksi tarvis ajo-ohjeet tänne... :)
[/q]Meet samaan mestaa ku missä millenniumit on tapiolassa ni sit kantsii soittaa jollekki*nauru*
buyaka!
ootte muuten keksineet aivan perkuleen hianon teeman. bpm :D
eikä mul ois ollu muutenkaan varaa lähtee makasiineille ( :-( )
[q]Cera:
---
Apo:
---
Cera:
Mä tuunki :(
---
Bileet on surullinen juttu?
---
Ohho. Texx selkeesti eilen leikkinyt mun tunnuksilla täällä,
vaikka oon kyl itsekkin tulossa! :D :)
[/q]
aijaa hupsis, loggasin ulos ja sisään ja sit sillain. mut. joo. :)
joo-o, joo-o, illalla nähdään, kyllä kyllä
tahtoisin lykätä demoani jollekin dj:lle kouraan mut katotaan nyt saanko aikaseks polttaa sitä levyselle.. sellasta uuden koulukunnan breiksiä. Mut ettei mee ohitopikiks niin vielä kerran totean, että illalla tanssaten tavataan, tänne =)
epeli, jos breiksistä on kyse niin mä voisin ainakin sellasen ottaa vastaan mielellään..! eli sillä kakkos areenallla olikosenyt 00:00-00:30, käy moikkaan jos saat demoi poltettuu
Tästä tulee kyllä aika mielenkiintoista. Tulkaapa katsastamaan tilanne 23.30-24.00 ;)
Ei yhtään rahaa, kauhee krapula, flunssa ja muutenkin ihan rikki olo...
Joten kai sitä on pakko tännekkin tulla
Jää taloudellisten syiden takia noi Turun Metal bileet vällin *nyyh*, mutta onneksi Entropyn posse on järjestänyt myös jotain todella hyvää, minkä mun tämän hetkinen talous kestää. Onneksi en hävittänyt kutsuani, jonka sain tuolla Koneistossa.
- « Previous
- 1
- 2
- Next »