Stadiassa opiskelevia?
jep.. 2 vuos lähtee käyntiin
mun ois tarkotus hakea tänne välivuoden jälkeen..
Mä pääsin just tonne
alotan opiskelut tässä kuussa... ja linjahan on tietotekniikka (tietoliikennetekniikka)
Eka vuotta aloitan Stadiassa... tietotekniikkaa.
pitäs järkkää stadia miitti
Voi vitsi, eiks tääl muka oo ketää muita naispuolisia ihmisiä? *igor**nauru* ja oonko mä todellakin ainoo täältä kuka on menossa/opiskelee sosiaalialalle?
[muokattu 10.8.2004 22:47]
missä muuten sosiaali alan opiskelu fyysisesti tapahtuu ? ..siinä keskustassa vai ...?
Sosiaali- ja terveysala sijaitsee tukholmankadulla, tosi lähellä meikkua. On muuten kiva koulumatka täältä Keravalta..
paljos siit tulee kilsoja? itel on Nurmijärveltä semmonen 45 km koulumatka ...ei kiva
Toinen vuosi Stadiassa edessä.. kauneudenhoitoala.
-Amethyst-
Itse haen stadiaan Medianomin papereita lukemaan, saa nähä pääsenkö syssyllä.
[q]Sbanc:
paljos siit tulee kilsoja? itel on Nurmijärveltä semmonen 45 km koulumatka ...ei kiva
[/q]
Täältä on joku 40 kilsaa varmaan Ei kai sille maha mitään.. Kivaa se on päästä kouluun joka tapauksessa!
[q]uusio:
Eka vuotta aloitan Stadiassa... tietotekniikkaa.
[/q]
Ooo-ou. Mulla alkais neljäs vuos nyt mutta oli niin suolesta ettei enää inspaa yhtään. Kannattaa suosiolla vaihtaa ryhmää heti jos tulee vähänkin vittumainen maikka. esim. Varonen matematiikkaan.
Vituttaa kyllä ihan saatanasti kun lopetin. Ensvuonna ois insinöörinpaapperit. En vaan kestäny enää sitä ala-asteen ja yliopiston välimuotoa jossa oppilaita pidetään täysinä idiootteina.
[muokattu 11.8.2004 09:46]
Olisko joku sattumoisin opiskelemassa vallilan ammattikoulussa?
Saa irtoskenepisteitä kun tulee mulle juttelemaan
2.v tietotekniikkaa(ITcom). Ja todellakin, varokaa Varosta, se on ihan kilipääakka
Tällä hetkellä työharjoittelukausi menossa. Jouluna tulee 2 vuotta täyteen. Opiskelen ohjelmistotekniikkaa.
Niin, ja olen kyllä törmännyt varoseen, tiedän siis tunteen.
2. vuosi alkaa konepuolella, säälin jo valmiiks ryhmää joka joutuu mun tutoroitavaksi.
[q]alek száhala:
En vaan kestäny enää sitä ala-asteen ja yliopiston välimuotoa jossa oppilaita pidetään täysinä idiootteina.
[/q]
Arvaa milt must tuntuu, oon jo huomannut ton pikku seikan mut viel ois 2 vuotta jäljellä, tai oikeastaan 2,5 kun on sen verti noit rästejä kertynyt.
Nyt kun tulee tuolla alotettua opinnot niin pitää yrittää selvittää löytyykö muuta klubituksen väkeä helsingin ammattikorkeakoulusta?