mitä syöt / juot just nyt

Back to tunkio O

Karjalanpiirakoita voimariinilla, maksamakkaralla, punaisella edamilla ja tomaatilla.

[q]akiapina, 23.10.2006 19:59:
---
ipe, 23.10.2006 19:58:
Hannu ja Kerttu pipareita.

---

noi on kyl pirumpal hyvii piparei :)

edit: melkein yhtä hyviä kuin original doris-keksit
[/q]

On kyllä ihan hyviä. Silti parasta on sellaset vanhat kunnon Pumppernikkelit.

Ja nuo Auran Sydänpiparit <3

http://www.andreasernst.com/Turku%2032%20-%20Brotregal%201.jpg

[q]Zenni, 23.10.2006 20:01:
---
akiapina, 23.10.2006 19:58:
joo ja maitoa päälle!

---

Maito on pahaa Samoin paistetut piparit, mut tota taikinaa vois tosiaan vetää pakettikaupalla :P
[/q]

Mut se sopii tohon! Pullia ja lättyjäkään ei voi huuhdella millään muulla kuin kylmällä maidolla

[q]Mick Elsa, 23.10.2006 20:02:
---
Mä tiedän missä sä asut!
[/q]

Koitan tässä just muuttaa lähemmäs niin ei tarvi lähteä niin kauas piparitaikinavarkaisiin :p

kohta syödään härän sisäfilettä, perunaa ja pippurikastiketta*slurps*

Kanaa ja vihanneksia pad thai-kastikkeessa + nuudeleita. Kokeilen vähän uusia kastikkeita

Tein päivällä pernasalaattia ison kipon. Laitoin pernaa, maustekurkkua (valkosipulista), sipulia, raejuustoa, örttejä, pippureita, balsamicoo yms. vähän kustakin, niin kuin sanonta kuuluu Soossiksi kermaviiliä.

Nyt se on useamman tunnin maustunut jääkkärissä ja on ihan simbe hyvää.

Iltapala:

50g paratiisi mysli
100g rasvaton maito

240g ehrmann rahka + funlight

[q]Zenni, 23.10.2006 20:01:
Maito on pahaa Samoin paistetut piparit, mut tota taikinaa vois tosiaan vetää pakettikaupalla :P
[/q]
Kokeile leikata jäisestä piparitaikinasta pala, oi kuinka hyvää snacksia :)

Asiaan: Jaffa -keksejä (kuningatar) ja Castellon sinihomejuustoa - oikeasti hyvää!

[q]Amokk, 24.10.2006 19:10:
Kokeile leikata jäisestä piparitaikinasta pala, oi kuinka hyvää snacksia :)
[/q]

Täytyypä pistän korvan taakse ja kokeilla tota sit joulun alla Onks tyytyväisyystakuu?

karhu III

Vihreää teetä

Purkkaa taas...mä olen purkan suurkuluttaja

[q]Sand3, 25.10.2006 09:18:
Purkkaa taas...mä olen purkan suurkuluttaja
[/q]

purkkaa ei saa pureskella kuin noin 5 minuuttia kerrallaan. Hampaisiin tulee todella pahat kulumat kun jauhaa liikaa purkkaa. Purkan tarkoitushan on katkaista happohyökkäys. Tämän tarkoituksen täyttymiseen menee juuri ruoan jälkeen about se 5 minuuttia.

Itse tässä juon Green tea menthe hunajalla. Virkistää ihan yhtä paljon kuin kahvi.

[q]
purkkaa ei saa pureskella kuin noin 5 minuuttia kerrallaan. Hampaisiin tulee todella pahat kulumat kun jauhaa liikaa purkkaa. Purkan tarkoitushan on katkaista happohyökkäys. Tämän tarkoituksen täyttymiseen menee juuri ruoan jälkeen about se 5 minuuttia.
[/q]

kiva, mä nimittäin syön purkkaa sit ihan liikaa...kiitos sivistämisestä...

omena 130g

[q]Sand3, 25.10.2006 10:08:
---

---

kiva, mä nimittäin syön purkkaa sit ihan liikaa...kiitos sivistämisestä...
[/q]

poikakaveri on aina myös syönyt todella paljon purkkaa. Hammaslääkäri pisti ehdottomien kiellettyjen listalle purkan (tai yli 5 minuutin pureskelun) koska hänen muuten virheettömät hampaansa ovat pahasti kuluneet.

[q]Sallakat, 25.10.2006 10:33:
---
poikakaveri on aina myös syönyt todella paljon purkkaa. Hammaslääkäri pisti ehdottomien kiellettyjen listalle purkan (tai yli 5 minuutin pureskelun) koska hänen muuten virheettömät hampaansa ovat pahasti kuluneet.
[/q]

kääk...ei yhtään hyvä juttu....täytyy lopettaa sit tää purkan jauhaminen...

hih kiskan täti katto silmät ristissä ku darrapartanen kaveri tulee ostaa rasian kananmunia ja galjageissin kybält aamulla.. joten.. niitä sitten tässä *enkeli**känni*

Risottoa ja juon maitoa =P

Kahvia.

O