mitä syöt / juot just nyt
vihreetä teetä ja reissumiestä
Purkkaa jonka merkkiä en tiedä.
[q]xandra, 24.8.2006 09:28:
Se on sellasta punapensasteetä. Ihan mahtavan makuista, ei siis mustaa teetä vaan tollasta missä ei oo kofeiinia. Jotkut lähteet väittää vihreetäkin teetä terveellisemmäks, mut maun takia mä sitä juon
http://en.wikipedia.org/wiki/Rooibos
[/q]
jassos. enpä oo tommoseen törmännykään ennen.
[q]luode, 24.8.2006 10:19:
jassos. enpä oo tommoseen törmännykään ennen.
[/q]
Minäkin suosittelen*joo* Erittäin hyvää ja terveellistä, saa myös eri makuina, mulla kotona mansikka ja vanilja. Mä join äsken kahvia ja söin munkin.
Tummaa suklaata 75% kaakaota kylläpä helpottaa paskaa oloa
ja kookosteetä
[q]pirpeli, 24.8.2006 10:30:
---
Minäkin suosittelen*joo* Erittäin hyvää ja terveellistä, saa myös eri makuina, mulla kotona mansikka ja vanilja. Mä join äsken kahvia ja söin munkin.
[/q]
pitää siis lähteä metsästämään moista.
[q]luode, 24.8.2006 10:41:
---
pirpeli, 24.8.2006 10:30:
---
---
pitää siis lähteä metsästämään moista.
[/q]
Se sitruunaruoholla (tjsp) maustettu on kans hyvää
villivadelma bon aquaa ja kinkkiruokaa
Kävin hakemassa Fenix Karpaloa. Ai että tää on vaan niin hyvää, varsinkin kun hiukan väsyttää eilisen jäljiltä. Ostin myös ihanaa Tropicana-aplarimehua, joten eiköhän tästä kohta virkisty.
Saarioisten jauheliha-koirapitsaa YRITÄN syödä, ja ehkä hyvällä tuurilla osaan myös juoda vettä.
Ihan kohta naudan sisäfilepihviä ja kukkakaaligratiinia
Perunamuusia, kalapuikkoja, tilli-kermaviilikastiketta ja Ruisleipää*super*
Fisherman's friendsejä.
Turkinpippureita.
Teetä ja pullaa.
Koulutuspäivät. Kokoajan joutuu syömään.
Söin äsken 3dl mansikkamehukeittoa 1,5dl kaurahiutaleita ja 2rkl pellavansiemenrouhetta +kalaöljy-ja maitohappobakteerikapselit. (vitamiinit on loppu *tirsk*)
Aamukahvi
Niin hyvää Sieni-pekoni pastaa et sukat pyörii jaloissa, jälkkäriks mansikoita ja lettusia*plur**slurps*
Pinaattilettuja ja mansikkarahkaa. Hinta n. 3e maku n.8+ et sanoisin hintalaatusuhteen olevan kohdillaan
Äidin tekemää lihamureketta, jossa on taikinassa sienii ja täytteenä omenaa ja pekonia sekä tattikastiketta *sydän*
Äiti vaan osaa :)