Kuinka monen Klubbarilaisen kanssa olet maannut?

Back to tunkio O

[q]siveys, 17.10.2007 19:36:
Kai sitä nyt vähän on suotavaa oman ympäristönsä sisäsiittoisuudelle naureskella ;) Toi galluppi on ehkä vähän kyllä jo vinoutunut aikojen myötä kun yhä enemmän uusia ja satunnaisia ihmisiä on käynyt laittamassa ruksinsa pariin ekaan kohtaan, mutta onhan tuossa vieläkin vähän osviittaa siitä, että pienoista sisäsiittoisuutta on mahdollisesti havaittavissa ;)
[/q]
Mun silmä on kyllä sokee tolle gallupille, ihan sen pohjalta mitä oon kuullu ihmisistä joita tunnen/tiedän, niin voidaan kyl totuuden nimissä sanoo et _pienoista_ on aika lievä ilmasu. :D
En nyt tosin usko et klubikansa paneskelee toisiaan useemmin ku muut, sana vaan tuppaa kiertämään ku piirit on pienet.

[q]Oot vaan kateellinen kun sulla ei oo!
[/q]
Ehkä, ehkä.

[q]Et ainakaan mun laskujen mukaan. Pitäisikö asia korjata? ;)
[/q]
Tai ehkä et vaan muista moista insidenttiä kun makaamiseen on osallistunut niin monta muuta kertaheitolla? Korjataan silti, ei siitä ikinä haittaakaan voi olla. ;)

No just, täähän senkun vaan paranee...

no vähintää kolmen muistaakseni. huhhuh pieni on piiri..

Yhen ja ainoon *plur**hali*

Joku väitti joskus että olisin hänen rintaliivehin tirkistelly *pepsodent**whaat**lmao*

Hmm, nopeasti laskettuna 7. Kun tulin klubitukseen, numero oli yksi. Muutamassa vuodessa kasvanut

Edit. Kahdeksan.

Hohoo, mistäs lovesta tää topikki oikee ponnahti mun silmille?

En halua joutua spekulaatioiden kohteeksi joten jätän vastaamatta.
(Aion tosin stalkata täältä muiden vastauksia, oh yes...)

En mielestäni kenenkään. Ja luultavasti näin myös on.

Oikeamman kuvan antaisi topic "Kuinka monen klubbarin ulkopuolisen ihmisen kanssa olet maannut?"

Siten selviäisi kuinka suljettu piiri klubitus oikeastaan on...

vaikeneminen on kultaa..

[q]L@t, 5.12.2007 06:15:
Joku väitti joskus että olisin hänen rintaliivehin tirkistelly *pepsodent**whaat**lmao*
[/q]
eli onkos tämä nyt sitten 1?

hihii, mulla on saldo noussu näemmä sen jälkeen kun oon vilkassu tätä topiccia viimen. Nyt saldo on 1

Niin makaa ku petaa.

42

[q]T-mu, 13.12.2007 08:34:
Niin makaa ku petaa.
[/q]
totaali reps. näinhän se on.

Ei ees yhtä ... mut ei tiiä miten lähellä ois ollu .. heh

[q]hallucinogen, 14.7.2006 08:05:
Ei niinkään se määrä vaan laatu. Mitä pidempään uhrisi on ollut rekkautuneena klubbariin, sitä enemmän pisteitä eli anqqa on luonnollisesti ykkösvaihtoehto ja klubituskeisarina siitä saa myös extraa. Yhtälö on saalistajan rekisterinumero - uhrin rekisterinumero = lisääntyneet/vähentyneet skenepisteet.
[/q]

Mun piti ihan tarkistaa tämä (liian tylsää töissä)

2867 - 54177 (uhrien rekisterinumerot yhteenlaskettuna) = -51310

Eli mulla on yli 50k miinus skenepistettä

*hajos* too many

[q]yusuplur, 30.7.2004 00:05:
kertokaa nimiä samalla..ei tässä muuten oo mitään jännää
[/q]

Nimiä kun alkais tässä laukoon johan sais scene vipinää...

2

O