Kuinka monen Klubbarilaisen kanssa olet maannut?

Back to tunkio O

Heh heh...*nauru*

[q]siveys:
Tämä kysely on virallinen sisäsiittoisuuden mittari.
[/q]
Uskaltaako herralta udella, montako sinä olet maannut? Threadin aloittaja ekana!*nauru*

[q]Astaroth:
Uskaltaako herralta udella, montako sinä olet maannut? Threadin aloittaja ekana!*nauru*
[/q]
En tiedä mitä sinä sillä tiedolla teet, mutta vastaus meni tuonne \”yli 2\” kohtaan.. Puolustuksekseni voisin mainita, että näistä jokainen on ensimmäistä kertaa tapahtunut ennen kuin klubbari oli edes olemassa.. Nykyäänhän mä en mitän seksiä harrasta kuten kaikki tuttavani tietävät

Voi elämä, mikö thread... No vastaan kuitenkin: poikaystävä on yksi ja ainoa Siis täältä klubbarista.

[q]kuilu:
rotf

Btw. Mistähän tän vois ees tietää?

Vai onx kaikil joku lupitusmerkki persees tjsp..? Klubbarilaisten salainen pakaroiden puristus? Mult o menny jotai ohi...
[/q]
Salaisesta pakaroiden puristuksesta mulla o vähän ristiriitaista tietoa (voi mennä jo skenen skene-asteelle*hmph*), mut normaaliklubituslaisenhan tunnistaa tietysti vaatteista löytyvästä suurlukuisesta skenepistemerkinnästä*ding* yleistietoa.*nauru*

ota nyt tästäkin selvää. ne laskevat jotka eivä saa tarpeeksi ;)

Topiccihan tämäkin...ja vastaus tulikin Only TWO

[muokattu 13.8.2004 01:03]

[q]Angelus:
ota nyt tästäkin selvää. ne laskevat jotka eivä saa tarpeeksi ;)
[/q]
Tai sitten ne laskevat, jotka näkevät osuvaa ironiaa tässä threadissa. ;)

[q]Astaroth:
---
Angelus:
ota nyt tästäkin selvää. ne laskevat jotka eivä saa tarpeeksi ;)

---

Tai sitten ne laskevat, jotka näkevät osuvaa ironiaa tässä threadissa. ;)
[/q]

Tuo toisaalta nyt ihan riippuu mistä kohtaan katsoo, näes itselläni on ainakin hyvin kieroutunut ajattelumalli, ja näen asiat hyvin erillä tapaa kuin joku muu ;)

Ja mikä lasketaan makaamiseksi

[q]-xx-:
Ja mikä lasketaan makaamiseksi
[/q]
Makaamisen voi määritellä ihan omantunnon mukaan..

hmm jos aatellaan vaika makaaminen silleen että on ollut pitkällään toisen kanssa lähietäisyydellä *wirn* hmm ei juma mutta tolleen aateltuna... missä on se yli 50 vaihtoehto ja pitääks eritellä sukupuolenmukaan*wirn* hmm mut jos makaamisella tarkotetaan sitä yhtymis aluetta niin it tietty ihan eri vastaus määrän suhteen... hmm.. pulmallista:)

[q]Jii-75:
hmm mut jos makaamisella tarkotetaan sitä yhtymis aluetta niin it tietty ihan eri vastaus määrän suhteen... hmm.. pulmallista:)
[/q]
Ei tässä nyt pelkkiä penetraatioita aleta syynäämään.. Jos on esim viettänyt yön intiimeissä merkeissä toisen kanssa ja se omasta mielestä kontribuoi ”sisäsiittoisuuteen” niin eiköhän se silloin ole tämän topikin silmissä makaamista.

Hmm, ihan ku mun vastaus oikeesti ketää kiinnostas Mut sanotaan nyt sit näin ympäripyöreesti että muutama löytyy

Yli kymmenen ehdottomasti.


(mä kyl vähän häpeen mut ei mahda minkään, tääl on söpöi poitsuja)

[muokattu 29.7.2004 23:27]

Mä oon niin sivee, et taitaapi vain yksi tulla tähän listaan... ;) (HUOM: kiltti, pieni ja viaton!)

Tosin mikä sitten lasketaan ja mikä ei... Aikasta hankalasti määritelty ”makaaminen”. Olisi ollut ehkä monelle helpompi vatata suoraan kysymykseen: monen kanssa olet harrastanut seksiä. Sana seksi on mielestäni helpommin määriteltävissä. :)

Hmmm... En kyl ees tiä ketä kaikkia tääl klubbaris on mun 4 niit taitaa olla.

[muokattu 30.7.2004 00:04]

kertokaa nimiä samalla..ei tässä muuten oo mitään jännää

1 kpl

[muokattu 30.7.2004 00:16]

Tämä kysely on virallinen sisäsiittoisuuden mittari.

O