Parhaat bileiden nimet

Back to yleinen bilehöpinä O

ROBOTS STOLE MY DADDY'S PANTS!

Ehdottomasti paras nimi, mitä on tullut vastaan :)

Muita hyviä;

Koneisto
Future Beat Investigation
Be Yourself
Changing Of The Guard
Wigstock
Creamfields

[q]DiamonDie:
Help Elves Groove
[/q]

[q]
Myös Pulsarin ties millä kielellä olevat nimet (Aimai Ronri, Kuusou Odori, Yasura Gi) ovat olleet mukavaa vaihtelua, eivätkä liian mutkikkaita lausuttaviksi.
[/q]

eikä... mä just harkitsin näitä paria tonne pöhköimpiin nimiin

Koneisto on hyvä nimi - lyhyt, ytimekäs, kertoo että kyseessä on konemusiikki, ja ei ole ”kliseemäinen” niinkuin ikävän moni missä vaan käytetää jotain hienoa tai mystistä englanninkielistä sanaa nimenä.

Konemetsä

Selkäsauna
Inkvisitio
Freeform

BOOM
Skarabaeus
Femina Mandragora

[muokattu 25.7.2004 20:47]

Underground Paradise

Mun mielestä Hallmark on nimenä yksinkertaisesti loistava, ja itsensä näköinen.

Tampereen Hola!-possen (olikos nyt sit Karri K:n ja Toffon bileit) Hola-bileiden nimet olivat jees ja muistaakseni tukivat vielä jollakin tapaa bileiden musiikkilinjaustakin, esim. Hola Eclectica.

[q]JussiS:
Mun mielestä Hallmark on nimenä yksinkertaisesti loistava, ja itsensä näköinen.
[/q]

Joo, se istuu suomeen varsin hyvin. Mutta mitäs sitten jos Hallmark Inc. rantautus suomeen ja lähettäs Cease & Desist kirjeen rekisteröidyn tavaramerkin käyttämisestä?

[q]Gnizhak:
Mutta mitäs sitten jos Hallmark Inc. rantautus suomeen ja lähettäs Cease & Desist kirjeen rekisteröidyn tavaramerkin käyttämisestä?
[/q]

no hätä: Hållmark! sit suomalaiset ja suomenruotsalaisetkin sais sen äännettyä lähemmäks sitä miten tuo engl.kielinen sana lausutaan!

Tässä olis parhaita klubien nimiä...

das boot
Unity

[q]climate:
Help Elves Groove
Konemetsä
---
Nää kaks ois tuolla huonot nimet topicissa jos multa kysytään
[/q]

Minusta Konemetsä oli loistava nimi :) Tuo toinen sen sijaan. Köh.

Koneisto
Inferno
Kolhoosi
Labyrinth
Terrorcraft
Domination
Iron Raver
Hardcore Immortality

Hytkypikkarit ^___^
Corrosive
Channels
Lust

K-Rauta
Merita
Horny Paradise
Sähkövalohelvetti
Polyester 2002
Pillusions

[muokattu 27.7.2004 12:31]

Niityn bileet vuodelta miekka ja kilpi..

Happohyökkäys

Kaikkien aikojen paras nimi.

Koneisto
Elixir 2nd Anniversary The Round Of <3
Pillusions
Labyrinth

Ä X Ö N I L T A !!!!

repikää siitä...

Anan threadin vastapainoksi tällainen. Mikä on paras tai positiivisella tavalla erikoisin bileiden tai klubin nimi, joka muistuu mieleen? Itse olen diggaillut esim. nimiä Palikkatesti, Turqoise Tortoise ja Help Elves Groove (sattumalta kaikki psykebileitä).

Liquid Fields kuulosti sekin kivalta ja Corrosive oli mainio valinta Entropyn acid-bileiden nimeksi. Myös Pulsarin ties millä kielellä olevat nimet (Aimai Ronri, Kuusou Odori, Yasura Gi) ovat olleet mukavaa vaihtelua, eivätkä liian mutkikkaita lausuttaviksi.

O