Konemusiikki "skene" on tietämättömien harhaluuloa.

Back to yleinen bilehöpinä O

Tänköhän takia ne neulatkin pomppi niin runsaasti siinä lopussa

[q]tuitui:
Oli kyllä varsin hauskaa seurata Diveksen omii otteita perjantain [reiv:]-tapahtumassa.
Siellä se oli ensimmäisenä kättelemässä dj:tä vielä näiden soittaessa ja lopussa änkesi jopa soittopöydän toiselle puolelle jossa choci ja nessi oli soittamassa...
[/q]

Tästähän oli jo [reiv:]-topikissakin sanottu:

[q]Hotblood:
pieni miinus pomppivista levyistä... ja ihme äijä pyöri siellä kokoajan häiritsemässä DJtä
[/q]

ihme remee....

[q]
Hotblood:

pieni miinus pomppivista levyistä... ja ihme äijä pyöri siellä kokoajan häiritsemässä DJtä

[/q]

Myönnän pudonneeni.

Go Dives!

[q]Dives:
edelleenkin.. sanoin mitä tahansa niin joku löytää siinä jotain valittamista.. kuten myös illan tapahtumista näyttää olevan ihmisillä aika mielenkiintoisia näkökulmia.. joten lopetan tämän koko väittelyn siihen että en sano yhtään mitään suuntaan eikä toiseen.. jos haluatte vielä aiheuttaa hälinää ja hässäkkää niin voitte tehdä sen kyllä ilman minuakin.
[/q]

Eikun kerro mielummin mitä oikeasti tapahtui? Mua ainakin alkoi kiinnostamaan, kun ihmiset on ilmeisesti tehny epätarkkoja havaintoja.

[q]Hotblood:
[/q]

[q]Dives:
jos vaikka en vastaakaan mitään tohon koska mitä tahansa vastaankin niin joku kyllä keksii jotain väärää siinä, ajatelkaa mitä haluatte.
[/q]

http://www.phnet.fi/public/juhgu/temp/lollerskates.gif

http://www-2.mikrolahti.fi/~muumi/bile.luola.net/millut09072004/imagepages/image32.html

PS. Ottakaa se Klubbarin luoma ”%20” pois sieltä imagepages-kansion perästä pois tai cutpastetkaa URLi selaimeen, niin rupee näkymään.

[muokattu 26.7.2004 17:01]

[q]Jone:
http://www-2.mikrolahti.fi/~muumi/bile.luola.net/millut09072004/imagepages/image32.html
[/q]

http://klubitus.org/kuva.php?id=4281

ZOMBIERAVER

[muokattu 26.7.2004 17:50]

[q]Dives:
tosta UG sydeemistä vielä.

itse olen kerran sellaisissa käynyt, mua ihmetytti se että siellä oli sellainen ihminen joka ei sinne kuulunut ja seurauksena siitä meni vähän fiilikset.
[/q]

[q]sts:

http://klubitus.org/kuva.php?id=4281

ZOMBIERAVER[/q]

Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan, mutta eikö tämä jonkun silmään pistänyt psykebileissä ?

[q]Elvi:
Mitä sitä tarvitsee toisia alkaa arvostelemaan ja tuomiitsemaan niin ettei tunne toista.
*släp**kivatsulle**släp**känni**släp**kivatsulle*
[/q]

Niinpä.

[q]diezel:
Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan, mutta eikö tämä jonkun silmään pistänyt psykebileissä ?[/q]

[q]Elvi:
Mitä sitä tarvitsee toisia alkaa arvostelemaan ja tuomiitsemaan niin ettei tunne toista.[/q]

Ehkä ei ollut paras mahdollinen kommentti, myönnetään.

Te ootte edelleen kaikki ihan vitun wannabe-n00beja ja mä oon koko SCKENEN ylipäällikköjohtaja ja superintendentti. Jos joku vois ikinä olla edes puolikskaa yhtä SKENE ku MEITSI ni sit varmaa kaikki fysiikan lait lopettais toimintansa ja tää pallo suistuis radaltaan ja vyöryis aurinkoon ja aihettais supernovaketjureaktion jonka ansiosta koko maailmankaikkeus tuhoutuis. Eli kantsii nyt miettii TARKKAAN, että kandeeks ees yrittää olla SKENE ku et ikin kuitenka pyde oleen yhtä skene ku meitsi.

Muistakaa lapset PLURB!

kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää, ehkä tämä on opettanut joillekkin jotain.

Ite opin sen että välillä kannattaa pitää naama ummessa sen sijaan että yrittää, saada asiaansa perille.

[muokattu 27.7.2004 12:49]

[q]
JustinSane:

Te ootte edelleen kaikki ihan vitun wannabe-n00beja ja mä oon koko SCKENEN ylipäällikköjohtaja ja superintendentti. Jos joku vois ikinä olla edes puolikskaa yhtä SKENE ku MEITSI ni sit varmaa kaikki fysiikan lait lopettais toimintansa ja tää pallo suistuis radaltaan ja vyöryis aurinkoon ja aihettais supernovaketjureaktion jonka ansiosta koko maailmankaikkeus tuhoutuis. Eli kantsii nyt miettii TARKKAAN, että kandeeks ees yrittää olla SKENE ku et ikin kuitenka pyde oleen yhtä skene ku meitsi.

Muistakaa lapset PLURB!

Elvi:

Skene skene ja vitun skene!

[/q]

Älä hajoo hei. Ei se kuule ole niin vakavaa...

PLURB

[q]Dives:
kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää,
[/q]... eli kaikki on sitä miltä se ei näytä ”-UUH! Leivänpaahdin! - Vitut, se on pölynimuri!!”
[q]
ehkä tämä on opettanut joillekkin jotain.
[/q]
...älkää tehkö niin kuin minä teen vaan niin kuin minä sanon?

Dyyd, chill, ota helposti, heitä relax, skippaa ditsi, heitä flippi, iha mitä vaa mut tee se iisisti

[q]Dives:
Ite opin sen että välillä kannattaa pitää naama ummessa sen sijaan että yrittää, saada asiaansa perille.
[/q]

Mitähän asiaa? sitä että teet sama vitun asiat kuin mistä koitat kovasti tiedottaa ettei saa tehdä?

PLURB!

[muokattu 27.7.2004 12:57]

[q]sts:
---
Dives:

---

Mitähän asiaa? sitä että teet sama vitun asiat kuin mistä koitat kovasti tiedottaa ettei saa tehdä?

PLURB!

[muokattu 27.7.2004 12:57]
[/q]

niin no omista neuvoista on vaikeaa ottaa vaarin.. kuten sanoin.. en enää jatka kärjistämistä.. olen ollut tässä omalta osaltani väärässä, omalta osalta väärin ymmärretty ja ainakin toivon mukaan olen ollut jossain oikeassa.

---

[muokattu 10.8.2004 08:36]

[q]Ana:
[kuva]
[/q]perk****, mitän tää kuva liittyy, ooks mä nyt niinku ZKENE ku oon tos tanssimassa vai mitä ihmettä???*pelle*

O